Vyhlásené obstarávanie

Hovädzie mäso,Bravčové mäso, mäsové výrobky


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Centrum sociálnych služieb - Bánovce nad Bebravou
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
16 875,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
15130000-8
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
1. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

predmetom zákazky je obstarávanie Hovädzieho mäsa,Bravčového mäsa, mäsových výrobkov. -mäso a mäsové výrobky musia byť čerstvé, nie mrazené, nie vákuovo balené. Chované a zabité v SR



-dodanie tovaru musí byť každý pracovný deň + sobota, dovoz do 7:00hod.



-dovoz tovaru do určeného miesta plnenia (CSS Bánovce nad Bebravou , Textilná 900, Bánovce nad Bebravou



-dovoz tovaru musí byť zabezpečený v chladiacom dopravnom prostriedku dodávateľa spĺňajúcom hygienické predpisy



-doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky prekročiť prvú polovicu doby spotreby trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste alebo tovare, odo dňa výroby/plnenia alebo balenia tovaru



-v prípade, že dodávané položky budú balené v obale, musí byť označené v štátnom jazyku



-dodržiavanie presného množstva tovaru podľa objednávky



-realizácia objednávok bude telefonickou , písomnou alebo elektronickou objednávkou najmenej jeden deň pred dodaním tovaru



-vyhradzujeme si právo odmietnuť dodávku tovaru, ktorý bude nekvalitný a neúplný. Musí byť operatívne nahradený novým tovarom na náklady predávajúceho a to ihneď



-predpokladané množstvo požadovaného tovaru je orientačné a v priebehu zmluvy sa môže meniť



-konečná cena musí byť stanovená vrátané všetkých nákladov súvisiacich s dodaním predmetu zákazky





-vyhlasovateľ si z dôvodu opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje nárok na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu škody



-tovar sa bude považovať za dodaný potvrdeným dodacím listom oprávneným zástupcom kupujúceho



-objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový finančný limit



-objednávky bez finančného limitu



-v prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť



-splatnosť faktúry má byť minimálne 21 dní



Podmienky účasti : platné oprávnenie podnikať v predmete obstarávania (výpis z Obchodného registra, resp. Živnostenský list), doklad Regionálnej veterinárnej správy



Obsah ponuky : rozpočet - cena ( vyplnené tabuľky s DPH, bez DPH )



Lehota doručenia ponúk: do 1.3.2023



Spôsob predkladania ponúk : elektronická platforma



Príloha výzvy : tabuľka požadovaného tovaru

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.