Vyhlásené obstarávanie

Vodozádržné opatrenia v obci Hrušov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Hrušov
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
218 145,12
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45211350-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Február 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
16. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
16. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom stavebnej zákazky je výstavba vodozádržných opatrení v obci Hrušov za účelom zadržania dažďovej vody retenciou v navrhovanom území a zníženia celkového množstva vody pri prívalových dažďoch na zjemnenie povodňovej vlny. Stavebná zákazka je realizovaná v troch stavebných objektoch: SO 01 Zelená strecha OcÚ - rieši retenciu dažďovej vody na objekte Obecného Úradu a Kultúrneho domu / SO 02 Zadržanie dažďovej vody zo strechy OcÚ vybudovanie retenčného jazera a retenčnej podzemnej nádrže, s bezpečnostným prepadom do existujúceho rigola / SO 03 Zadržanie dažďovej vody zo svahu amfiteátra. Podrobný popis zákazky je uvedený v Sprievodnej správe a Technickej správe súčastí stavebnej projektovej dokumentácie. Požadovaná doba realizácie zákazky je 6 mesiacov odo dňa prevzatia staveniska zhotoviteľom.. Opis predmetu obstarávania je uvedený v Súťažných podkladoch a ich prílohách.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií (ďalej len komunikácia) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom a prostriedkami, ktoré zabezpečia úplnosť údajov a obsahu uvedených v ponuke a zaručia ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 2.Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe prostredníctvom IS EVO ver. 18.0 (Informačný systém Elektronického verejné obstarávanie, ďalej len IS EVO), ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak. Všetko o IS EVO (najmä príručky a video návody) nájdete na adrese https://www.uvo.gov.sk/viac-o-is-evo-5f6.html. 3.Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v IS EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie IS EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie IS EVO sú zadefinované a zverejnené na www.uvo.gov.sk. 4.Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená záujemcovi/uchádzačovi do IS EVO a nie kedy si ju záujemca/uchádzač prečítal.