Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie ubytovania a stravovania počas internátnych kurzov v ZSSK Akadémii


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
850 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55110000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
6. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
31. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
30. Jún 2023
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Áno
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečiť ubytovanie a stravovanie pre zamestnancov obstarávateľa, ktorí sa budú zúčastňovať vzdelávacích kurzov v ZSSK Akadémii na adrese Zelená 2, 036 08 Martin-Priekopa, Slovenská republika. Z tohto dôvodu uchádzač prispôsobí ubytovanie a stravovanie vzdelávaciemu programu v ZSSK Akadémii, ktoré v ZSSK Akadémii prebieha v kurzoch v čase od 8:00 16:50 h. Ubytovacie zariadenie musí byť dostupné zo ZSSK Akadémie do 25 minút chôdzou (1,6 km), alebo kombináciou chôdza a železničná doprava do 45 minút. V prípade, ak tomu tak nie je, uchádzač zabezpečí prepravu účastníkov vzdelávania z ubytovacieho zariadenia do ZSSK Akadémie (a aj späť) na vlastné náklady a tak, aby doba prepravy z ubytovacieho zariadenia do ZSSK Akadémie nepresiahla 45 minút, rovnaký časový rozsah i pre spätnú prepravu. Podrobný opis predmetu zákazky je definovaný v súťažných podkladoch.. Predpokladaný počet ubytovaní v roku 2023 je 8 870. Počas účinnosti rámcovej dohody, ktorá bude uzatvorená ako výsledok tohto postupu verejného obstarávania, je obstarávateľ oprávnený uplatniť si opciu na predĺženie rámcovej dohody za podmienok uvedených v článku VIII. rámcovej dohody, a to aj opakovane, maximálne však s predĺžením zmluvy do 31.12.2024 alebo do vyčerpania celkového finančného limitu určeného na zmluvu spolu s Opciou vo výške 850.000,- € bez DPH (slovom: osemstopäťdesiattisíc eur bez DPH), podľa toho, ktorá okolnosť nastane skôr. Podrobný opis predmetu zákazky je definovaný v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

VI.3.1) Obstarávateľ v tomto verejnom obstarávaní uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systému Elektronického verejného obstarávania (ďalej "IS EVO"). Podrobné informácie o IS EVO určených pre prácu záujemcu s týmto systémom nájdete na https://eplatforma.vlada.gov.sk/ v sekcii DOKUMENTÁCIA na https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=2189409780754187776 a v sekcií VIDEO NÁVODY na https://eplatforma.vlada.gov.sk/videonavody/?csrt=2189409780754187776. VI.3.2) Ponuka sa predkladá výlučne elektronicky prostredníctvom IS EVO a musí byť doručená v lehote podľa bodu IV.2.2) tohto oznámenia. VI.3.3) Doručovanie podaní - v IS EVO sa za okamih doručenia považuje odoslanie danej informácie (žiadosti, vysvetlenia a iné). Tento údaj je uvedený v dátume podania príslušného dokumentu. Dátum odoslania = dátum doručenia. VI.3.4) V prípade akýchkoľvek nejasností/potreby vysvetlenia informácií potrebných na preukázanie splnenia podmienok účasti uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo v inej sprievodnej dokumentácii poskytnutej obstarávateľom v lehote na predkladanie žiadostí o účasť, môže záujemca požiadať obstarávateľa o vysvetlenie prostredníctvom funkcionality IS EVO. Vysvetlenie informácií obstarávateľ poskytne elektronicky prostredníctvom IS EVO bezodkladne, najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. VI.3.5) Výsledkom tohto postupu verejného obstarávania bude uzatvorenie rámcovej dohody. Úspešnými uchádzačmi sa stanú tí uchádzači, ktorých súčet návrhov na plnenie kritéria č. 2 na vyhodnotenie ponúk zostaveného poradia uchádzačov komisiou dosiahne hodnotu 150 lôžok. Počet uchádzačov, s ktorými bude uzatvorená rámcová dohoda bude určený v závislosti od výsledku vyhodnotenia ponúk a určeného počtu úspešných uchádzačov. V rámcovej dohode budú poskytovatelia uvedení podľa zostaveného poradia uchádzačov komisiou v závislosti od celkového počtu bodov, ktorý im bol vo verejnom obstarávaní komisiou pridelený, pričom Poskytovateľ 1 v rámcovej dohode bude uchádzač s najvyšším celkovým počtom pridelených bodov. VI.3.6) Obstarávateľ určil na komunikáciu so záujemcami/uchádzačmi v tejto zákazke slovenský a český jazyk. VI.3.7) Nejedná sa o zelené verejné obstarávanie, ani o obstarávanie inovácií, ani obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.