Vyhlásené obstarávanie

„Vodorovné a zvislé dopravné značenie“


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mestská čast Bratislava - Podunajské Biskupice
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
62 500,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34992200-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
23. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom je zabezpečenie dopravného značenia spojené s dodávkou, montážou, demontážou, opravou zvislého dopravného značenia a dopravných zariadení, realizáciou vodorovného dopravného značenia, prenájmom dočasného dopravného značenia na komunikáciách v Mestskej časti Bratislava Podunajské Biskupice v lokalitách Medzi jarkami, Dolné hony, Pôvodná obec v mestskej časti Bratislava - Podunajské Biskupice, spôsobom a v rozsahu špecifikovaným v dokumentoch k tejto súťaži. Predmet plnenia zahŕňa aj odvoz, zhodnotenie, resp. zneškodnenie všetkého vzniknutého odpadu.. -Rozsah, opis dodávok a úkonov spojených so zabezpečením dopravného značenia pre MČ Podunajské Biskupice je uvedený v prílohe č. 1 Návrh na plnenie kritérií, ktorá tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy. -Predmetom zákazky je aj zapožičanie prenájom zvislého dočasného dopravného značenia špecifikovaného v prílohe č. 1 tejto výzvy (hárok 2, xls. Súboru). Plnenie bude realizované na základe čiastkových objednávok, kde bude špecifikovaná lokalita a predmet určenia na realizáciu zvislého a vodorovného dopravného značenia a prác a materiálov potrebných pre zapožičanie zvislého dopravného značenia. Za prenájom dopravného značenia sa považuje jeho dodávka, montáž, demontáž vrátane všetkých nevyhnutných prác a služieb pre zabezpečenie prenájmu dočasného dopravného značenia. -Všetky úkony súvisiace so zabezpečením predmetu zákazky musia byť vykonávané v súlade s platnými predpismi SR, v znení neskorších zmien a predpisov a budú vykonávane v súlade s ustanoveniami : -Zákona č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov -Vyhlášky Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 9/2009 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov -Vyhlášky Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 30/2020 Z. z. o dopravnom značení - účinná od 1. apríla 2020 -Zákona č. 135/1961 Zb. - Zákon o pozemných komunikáciách (cestný zákon) -Uchádzač musí rešpektovať všetky všeobecne záväzné predpisy EU v požadovanej oblasti. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo uplatniť opciu vo výške 25 000,- € s DPH. Uvedené množstvá sú predpokladané, počas platnosti Rámcovej dohody na obdobie 24 mesiacov, sú uvedené v prílohe č. 1 Návrh na plnenie kritérií. Položka č. 1 Dopravné značenie hárok 1 xls. súboru Položka č. 2 Prenájom dočasného dopravného značenia hárok 2 xls. súboru Položka č. 3 Opcia: 25 000,00 € s DPH.

Doplňujúce informácie

Ak z predložených dokladov nebude verejný obstarávateľ môcť overiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti, verejný obstarávateľ požiada uchádzača o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov. Ak uchádzač nesplní podmienky účasti, ani po výzve na vysvetlenie alebo doplnenie chýbajúcich dokladov, bude z verejného obstarávania vylúčený. Jedná sa o zmiešanú zákazku na poskytnutie služieb, ktorej predmetom je aj dodávka materiálu (dopravné značky a príslušenstvo). Predpokladaná hodnota zákazky je určená vrátane opcie.