Vyhlásené obstarávanie

Cestná doprava - autobusová a nákladná


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
80 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
60100000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
15. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
23. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
23. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zabezpečenie autobusovej dopravy pri zájazdoch súborov Slovenského národného divadla v tuzemsku a v zahraničí, a to dvomi mikrobusmi s počtom sedadiel 7 - 8 a cca jedným až štyrmi autobusmi vybavenými klimatizáciou, toaletou a bufetom na jeden zájazd, s počtom sedadiel 49 až 59 tak, že všetky tieto zájazdy budú realizované na základe jednotlivých objednávok, v súlade s Rámcovou dohodou. Dopravca bude poskytovať služby podľa požiadaviek objednávateľa (verejného obstarávateľa) počas celej doby platnosti Rámcovej dohody. Predpokladané zájazdy budú uskutočňované do slovenských miest a do zahraničia, a to najmä: Česko, a krajiny v rámci EU. Predpokladané množstvo predmetu zákazky počas jedného roku je cca 10 prepráv v zahraničí a cca 15 prepráv v tuzemsku. Požiadavky na každý zájazd do jednotlivých destinácií, budú spresnené pri zadávaní jednotlivých zákaziek formou objednávok, vystavených na základe Rámcovej dohody na poskytnutie služby. Od úspešného uchádzača sa vyžaduje dodržiavanie všetkých predpisov a zákonov platných pre prepravu osôb, spoľahlivosť a presnosť pri dodržiavaní určených termínov na pristavenie vozidiel, ako aj odchod vozidiel. Zabezpečenie nákladnej prepravy divadelných kostýmov a scénickej výpravy jednotlivých predstavení Slovenského národného divadla pri zájazdoch v tuzemsku a v zahraničí , nákladnými ťahačmi s návesom v počte cca jeden až štyri na jeden zájazd a nákladnými autami, podľa jednotlivých objednávok, vystavených na základe Rámcovej dohody.. Autobusová doprava v rámci divadelných zájazdov na základe objednávok, vystavených v súlade s Rámcovou dohodou, platnou do 31.12.2024 alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, čo nastane skôr.Nákladná doprava v rámci divadelných zájazdov na základe objednávok, vystavených v súlade s Rámcovou dohodou, platnou do 31.12.2024 alebo do vyčerpania finančného limitu podľa toho, čo nastane skôr. Technické parametre ťahača návesov (ďalej len ťahač návesov): - dĺžka návesu:minimálne 13,5 m - výška ložnej plochy: od 2,5 do 2,9 m -šírka ložnej plochy:do 2,5 m - maximálna úžitková hmotnosť:24 ton Technické parametre nákladného vozidla(ďalej len nákladné vozidlo): - dĺžka ložnej plochy:do 8,5 m -výška ložnej plochy: od 2,5 do 2,9 m -šírka ložnej plochy:do 2,5 m - úžitková hmotnosť:6 až 8 ton Okrem hore uvedeného požaduje Odosielateľ aj nákladné vozidlo so zdvíhacou plošinou a možnosťou uchytenia nákladu (preprava divadelných kostýmov).

Doplňujúce informácie

1.Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s touto výzvou na predkladanie ponúk. 2.Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie EVO. Viac informácií je uvedených na: https://eplatforma.gov.sk . 3.Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) budú v súlade so zákonom od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/460670. 4. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto zriadené v systéme EVO počas celého procesu VO. 5. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi prostredníctvom IS EVO pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7. Povinný obsah ponuky: a/ v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, doklad o oprávnení poskytovať službu súvisiacu s predmetom zákazky alebo odkaz na zápis v zozname hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, b/ vyplnené a podpísané všetky formuláre podľa Prílohy č. 1 k výzve na predkladanie ponúk; c/ uchádzačom vyplnená a podpísaná Príloha č. 2, resp. Príloha č. 3 k výzve v závislosti od toho, na ktorú časť predmetu zákazky uchádzač predkladá svoju ponuku; d/ uchádzačom vyplnený a podpísaný návrh Rámcovej dohody podľa Prílohy č. 4, resp. Prílohy č. 5 k výzve v závislosti od toho, na ktorú časť uchádzač predkladá ponuku. Všetky dokumenty, tvoriace súčasť ponuky, predložia uchádzači v systéme EVO vo forme skenov dokumentov, podpísanými oprávnenými osobami uchádzačov. 8. Ponukové ceny s DPH na dve desatinné miesta uvedú uchádzači v IS EVO, v časti Štruktúrované kritériá. Ponukové ceny musia zahŕňať všetky náklady, súvisiace s dodaním predmetu zákazky ako ceny maximálna a konečné. 9. Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a touto výzvou na predkladanie ponúk. 10.Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, ani podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia/sprístupnenia jeho ponuky podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk bude uchádzač vylúčený podľa § 49 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento prieskum trhu bez výberu úspešného uchádzača/uchádzačov. 12. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti do 30 dní od doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi, vystavenej po dodaní kompletného predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. 13. Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.