Vyhlásené obstarávanie

Projektová dokumentácia pre rekonštrukciu Kúrie v obci Budimír


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Budimír
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
75 433,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71200000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
28. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
28. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie, ktorá nadväzuje na Výzvu č. 02I02-29-V01 vyhlásenú Ministerstvom dopravy SR, viď. URL: https://www.mindop.sk/ministerstvo-1/zalezitosti-eu-a-medzinarodnych-vztahov-14/fondy-eu/plan-obnovy/obnova-budov-54280.. Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie, ktorá nadväzuje na Výzvu č. 02I02-29-V01 vyhlásenú Ministerstvom dopravy SR, viď. URL: https://www.mindop.sk/ministerstvo-1/zalezitosti-eu-a-medzinarodnych-vztahov-14/fondy-eu/plan-obnovy/obnova-budov-54280. Projektovú dokumentáciu je potrebné vypracovať v požadovanej špecifikácií, ktorá je uvedená v Súťažných podkladoch- konkrétne vo Výzve na predkladanie ponúk Kúria PD zverejnenej na profile Obce Vojčice- v dokumetoch zákazky- názov zákazky: Projektová dokumentácia pre rekonštrukciu Kúrie v obci Budimír.

Doplňujúce informácie

Všetky ostatné údaje sú uvedené v Súťažných podkladoch- konkrétne vo Výzve na predkladanie ponúk Kúria PD zverejnenej na profile Obce Vojčice- v dokumetoch zákazky- názov zákazky: Projektová dokumentácia pre rekonštrukciu Kúrie v obci Budimír. Obhliadku miesta Kúrie - je možné dohodnúť prostredníctvom komunikácie v IS EVO. Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, upozorní na túto skutočnosť. Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou uchádzača/záujemcu v tomto verejnom obstarávaní a s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. V prípade otázok ohľadom zákazky má záujemca/uchádzač možnosť požiadať o vysvetlenie podľa ZVO prostredníctvom funkcionality IS EVO. Návrh Zmluvy o dielo je súčasťou Výzvy na predkladanie ponúk Príloha č. 3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje neprijať ani jednu z ponúk, ak bude ponuka úspešného uchádzača presahovať finančné možnosti Verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ bude postupovať v súlade s § 57 ZVO. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby úspešný uchádzač v zmluve najneskôr v čase jej uzavretia uviedol údaje o všetkých známych subdodávateľoch podľa ZVO.