Vyhlásené obstarávanie

Odborné prehliadky a odborné skúšky vyhradených technických zariadení elektrických


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
120 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71630000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
21. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Marec 2023
Dátum otvárania ponúk:
30. Marec 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmet zákazky spočíva vo vykonávaní pravidelných odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení v rozsahu a v termínoch stanovených platnými právnymi predpismi a STN, ako aj v súlade s požiadavkami verejného obstarávateľa. Súčasťou predmetu zákazky je aj vypracovanie a dodanie revíznych správ. Výkon odborných prehliadok a odborných skúšok elektrických zariadení zahŕňa nasledovné : 1. fyzický výkon odbornej prehliadky a odbornej skúšky elektrických zariadení (vrátane dopravy) , 2. vypracovanie a dodanie správ o odbornej prehliadke a odbornej skúške. Počas výkonu odborných prehliadok a odborných skúšok nesmie byť narušený chod prevádzky a činnosti verejného obstarávateľa (nerušiť v priestoroch, kde sa vykonáva umelecká činnosť, nevypínať zariadenia potrebné pre zabezpečenie divadelnej prevádzky). Úspešný uchádzač bude musieť pred uzatvorením Rámcovej dohody predložiť zoznam odborne spôsobilých osôb, ktoré budú vykonávať odborné prehliadky a odborné skúšky na predmet zákazky podľa tejto výzvy. Zoznam objektov a skupín objektov s vyhradenými technickými zariadeniami elektrickými a s elektrickými spotrebičmi je uvedený v prílohe č. 3 k výzve, tvoriacej prílohu k návrhu Rámcovej dohody. Verejný obstarávateľ má k dispozícii zápisy z odborných prehliadok a z odborných skúšok elektroinštalácií v jednotlivých objektoch verejného obstarávateľa a umožňuje záujemcom nahliadnuť do nich. Uchádzači musia mať skúsenosti s vykonávaním odborných prehliadok a odborných skúšok vyhradených technických zariadení elektrických.. Povaha a množstvo prác sú uvedené v Prílohe k návrhu Rámcovej dohody ako súčasť dokumentácie k tejto zákazke. Budú upresnené na základe objednávok, vystavených v súlade s Rámcovou dohodou.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s touto výzvou na predkladanie ponúk. 2. Zadávanie zákazky sa realizuje cez IS EVO, viac info na: https://eplatforma.gov.sk. 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) sú v súlade so zákonom od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/462229. 4.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, resp. uchádzačom, aby si dôsledne kontrolovali svoje používateľské konto, zriadené v systéme EVO počas celého procesu VO. 5.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi prostredníctvom IS EVO pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 6.Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7.Povinný obsah ponuky : a/v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, doklad o oprávnení poskytovať službu súvisiacu s predmetom zákazky alebo odkaz na zápis v zozname hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie; b/ vyplnené a podpísané všetky formuláre podľa Prílohy č. 1 k tejto výzve na predkladanie ponúk Formuláre na vyplnenie, vrátane Návrhu na plnenie kritéria; c/ zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, vrátane kontaktov na nich; poskytnutými službami sa rozumie vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok vyhradených technických zariadení v uvedenom časovom období; d/ uchádzačom vyplnený a podpísaný návrh Rámcovej dohody vr. príloh podľa prílohy č. 2 a č. 3 k výzve. Všetky dokumenty predloží uchádzač formou skenov týchto dokumentov, podpísaných štatutárnym orgánom uchádzača alebo oprávnenou osobou uchádzača. 8.Ponukové ceny uvedú uchádzači v IS EVO, v časti Štruktúrované kritériá. 9. Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a touto výzvou na predkladanie ponúk. 10.Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, ani podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V prípade, ak uchádzač predloží ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia/sprístupnenia jeho ponuky podľa tejto výzvy na predkladanie ponúk bude uchádzač vylúčený podľa § 49 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 11.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento prieskum trhu bez výberu úspešného uchádzača. 12. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti do 30 (tridsať) dní od doručenia faktúry objednávateľovi (verejnému obstarávateľovi). Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. 13. Verejný obstarávateľ umožňuje obhliadku miesta plnenia. Záujemcovia sa prihlásia u p. Milana Petrovicsa, telef. č.: +4212 20472 229, mobil: +421 918 754 911, email: milan.petrovics@snd.sk za účelom dohodnutia konkrétneho termínu a času obhliadky. 14.Predmetné verejné obstarávanie nie je: a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.