Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia izieb a sociálnych zariadení v pavilóne D (časť – špecializované zariadenie)


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
LUMEN, Špecializované zariadenie, zariadenie pre seniorov a domov sociálnych služieb
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
158 764,94
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215200-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. Marec 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
6. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia jedného celého poschodia v rámci pavilónu D, t. j. 16 miestností a sociálnych zariadení. Opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá je prílohou č. 2 výzvy na predkladanie ponúk a v poskytnutom výkaz výmer, ktorý je prílohou č. 3 výzvy.



Rekonštrukcia zahrňuje:

- zavedenie novej elektroinštalácie,

- výmena rozvodov káblovej televízie a doplnenie internetových rozvodov,

- dodanie a inštalácia poplašných hlásičov,

- dodávka a inštalácia signalizácie pre pacientov,

- ťahanie nových omietok na stenách a stropoch vo všetkých miestnostiach a chodbe,

- odľahčenie a sanácia poškodeného stropu v kúpeľní,

- hygienická maľba nových omietok na stenách a stropoch vo všetkých miestnostiach a chodbe,

- pokladka dlažby a obkladov,

- výmena podlahových krytín,

- dodávka a montáž interiérových dverí,

- dodávka a montáž vstupných dverí na oddelenia,

- Inštalácia osvetlenia,

- kompletná výmena rozvodov vody a odpadu,

- kurenárske práce, dodanie a montáž radiátorov.



Počas rekonštrukcie si zhotoviteľ na pohyb zamestnancov a presun materiálu, sute a podobne, zabezpečí prístup na stavenisko (t.j. prístup na 2 nadzemné podlažie) z vonkajšej strany budovy vo vlastnej réžií. Objednávateľ neumožňuje využívanie vnútorných komunikačný priestorov a existujúceho výťahu zhotoviteľom, z dôvodu, že v čase rekonštrukcie bude riadna prevádzka zariadenia.



Stavba sa bude realizovať počas prevádzky, preto zhotoviteľ musí vypracovať ako súčasť dokumentov cenovej ponuky denný časový harmonogram prác, ktorý bude rešpektovať druh a miesto stavby a minimalizovať nepriaznivé účinky na prevádzku.. Predmetom zákazky je rekonštrukcia jedného celého poschodia v rámci pavilónu D, t. j. 16 miestností a sociálnych zariadení. Opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácii, ktorá je prílohou č. 2 výzvy na predkladanie ponúk a v poskytnutom výkaz výmer, ktorý je prílohou č. 3 výzvy.



Rekonštrukcia zahrňuje:

- zavedenie novej elektroinštalácie,

- výmena rozvodov káblovej televízie a doplnenie internetových rozvodov,

- dodanie a inštalácia poplašných hlásičov,

- dodávka a inštalácia signalizácie pre pacientov,

- ťahanie nových omietok na stenách a stropoch vo všetkých miestnostiach a chodbe,

- odľahčenie a sanácia poškodeného stropu v kúpeľní,

- hygienická maľba nových omietok na stenách a stropoch vo všetkých miestnostiach a chodbe,

- pokladka dlažby a obkladov,

- výmena podlahových krytín,

- dodávka a montáž interiérových dverí,

- dodávka a montáž vstupných dverí na oddelenia,

- Inštalácia osvetlenia,

- kompletná výmena rozvodov vody a odpadu,

- kurenárske práce, dodanie a montáž radiátorov.



Počas rekonštrukcie si zhotoviteľ na pohyb zamestnancov a presun materiálu, sute a podobne, zabezpečí prístup na stavenisko (t.j. prístup na 2 nadzemné podlažie) z vonkajšej strany budovy vo vlastnej réžií. Objednávateľ neumožňuje využívanie vnútorných komunikačný priestorov a existujúceho výťahu zhotoviteľom, z dôvodu, že v čase rekonštrukcie bude riadna prevádzka zariadenia.



Stavba sa bude realizovať počas prevádzky, preto zhotoviteľ musí vypracovať ako súčasť dokumentov cenovej ponuky denný časový harmonogram prác, ktorý bude rešpektovať druh a miesto stavby a minimalizovať nepriaznivé účinky na prevádzku.

Doplňujúce informácie

1. Podmienky a pravidlá neupravené v tejto Výzve, zverejnených podkladoch a v procese verejného obstarávania sa

riadia zákonom č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.

2. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený, úplný a priamy prístup k dokumentom prostredníctvom profilu

verejného obstarávateľa na stránke: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462295.

3. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje prostredníctvom Informačného systému elektronického verejného obstarávania IS EVO v programovej aplikácii umožňujúcej elektronické zadávanie zákaziek (ďalej len IS EVO). Pre účasť na elektronickom verejnom obstarávaní, resp. komunikáciu v IS EVO a pre elektronické predkladanie ponúk

prostredníctvom IS EVO, je vytvorenie a aktivácia používateľského účtu a vytvorenie a validácia hospodárskeho

subjektu. V tejto súvislosti upozorňujeme na postup zverejnený na portáli IS EVO (https://eplatforma.vlada.gov.sk/) v

sekcii Viac o modernizovanom IS EVO a v príručke Prvé povinné kroky pred odoslaním ponuky alebo žiadosti o účasť.

4. Komunikácia vrátane doručovania ponuky pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať spôsobom určeným funkcionalitou elektronického nástroja IS EVO: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/462295.

5. Informácie potrebné na vypracovanie ponuky, predloženie ponuky a plnenie zmluvy sú uvedené vo Výzve na

predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky.

6. Verejný obstarávateľ umožňuje vykonať obhliadku miesta uskutočnenia stavebných prác. Bližšie informácie sú uvedené vo Výzve na predkladanie ponúk uverejnenej v Dokumentoch zákazky.