1. Predmetom zákazky je dodanie materiálno - technického vybavenia školy vrátane poskytnutia súvisiacich služieb. 2.Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti: (i) Dodávka IKT a (ii) Dodávka interiérového vybavenia. 3. Podrobný opis vrátane minimálnych požiadaviek na funkčné a výkonnostné parametre položiek tvoriacich predmet zákazky a informácie o ďalších požiadavkách a súvisiacich službách predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 Podrobný opis predmetu zákazky Doplňujúcich informácií k výzve.. 1. Predmetom Časti 1. predmetu zákazky je dodávka IKT. 2.Súčasťou Časti 1. predmetu zákazky musí byť poskytnutie súvisiacich služieb: 2.1 doprava na miesto dodania, t. j. zabezpečenie dopravy do miesta dodania a jeho vyloženie v mieste dodania, 2.2 inštalácia iba pri položke č. 12 Prílohy č. 1 Podrobný opis predmetu zákazky pre Časť 1. predmetu zákazky (Interaktívna tabuľa a projektor). 3. Podrobný opis vrátane minimálnych požiadaviek na funkčné a výkonnostné parametre položiek tvoriacich predmet Časti 1. predmetu zákazky a informácie o ďalších požiadavkách a súvisiacich službách predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 Podrobný opis predmetu zákazky Doplňujúcich informácií k výzve.1. Predmetom Časti 2. predmetu zákazky je dodávka interiérového vybavenia. 2.Súčasťou Časti 2. predmetu zákazky musí byť poskytnutie súvisiacich služieb: 2.1 doprava na miesto dodania, t. j. zabezpečenie dopravy do miesta dodania a jeho vyloženie v mieste dodania. 3. Podrobný opis vrátane minimálnych požiadaviek na funkčné a výkonnostné parametre položiek tvoriacich predmet Časti 2. predmetu zákazky a informácie o ďalších požiadavkách a súvisiacich službách predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 Podrobný opis predmetu zákazky Doplňujúcich informácií k výzve.
1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami, resp. uchádzačmi postupovať v súlade s ust. § 117 ods. 6 a nasl. a § 20 ZVO prostredníctvom elektronickej platformy v zmysle § 13 ZVO, konkrétne prostredníctvom informačného systému Elektronického verejného obstarávania (ďalej len "EVO") dostupnom cez webové sídlo http://www.uvo.gov.sk. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie podmienok účasti a ponuku z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, a to u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení na základe kritéria umiestnil na prvom mieste v poradí. 3. Verejný obstarávateľ nevyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky. 5. Verejný obstarávateľ bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 ZVO a súvisiacich ustanoveniach ZVO voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády. 6. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je (i) zeleným verejným obstarávaním, (ii) obstarávaním inovácií ani (iii) obstarávaním zameraným na sociálne aspekty. 7.Verejný obstarávateľ neuzavrie Zmluvu s uchádzačom, ak nastane niektorá z okolností uvedená v ust. § 11 ods. 1 ZVO.