Vyhlásené obstarávanie

INTERIEROVÉ ZARIADENIE A VYBAVENIE SKLÁRSKEHO MÚZEA A GALÉRIE


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
RONA, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
30 396,55
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39150000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
25. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je interiérové vybavenie a zariadenie časti múzea. Súčasťou dodávky interiérového vybavenia je doprava ako aj montáž všetkých skriniek a následné odskúšanie všetkých skriniek. Druh a množstvo navrhovaného interiérového vybavenia je presne popísané vo výkaze výmer (príloha č. 1 Výzvy) a projektu (príloha č. 2 Výzvy).. Druh a množstvo navrhovaného interiérového vybavenia je presne popísané vo výkaze výmer (príloha č. 1 Výzvy) a projektu (príloha č. 2 Výzvy). Záujemca musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ v zmysle §42, ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov umožňuje použitie ekvivalentov. Ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre. Ak uchádzač vo svojej ponuke použije ekvivalenty, upozorní obstarávateľa vo svojej ponuke, že použil ekvivalenty a predloží zoznam položiek, v ktorých použije ekvivalent s uvedením obchodných názvov a typov, ktoré použije ako ekvivalenty.

Doplňujúce informácie

KOMUNIKÁCIA: Komunikácia a výmena informácií medzi obstarávateľom a záujemcami a uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom a prostriedkami, ktoré zabezpečia úplnosť údajov a obsahu uvedených v ponuke a zaručia ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch, resp. v súlade s ustanovením § 22 ZVO. Obsah ponúk možno otvoriť a preskúmavať až po uplynutí lehoty určenej na ich predloženie. Komunikácia medzi obstarávateľom a uchádzačmi: elektronickým spôsobom, prostredníctvom informačného systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu v súlade s ustanovením § 187 ods. 8 a § 20 ods. 1 a nasl. ZVO. V prípade predloženia listinnej formy ponuky, uchádzač nesplní podmienky predloženia ponuky, pokiaľ ide o komunikačný formát a určený spôsob a bude vylúčený. Obstarávateľ upozorňuje, že pre prácu so systémom EVO sú záväzné a určujúce platné metodické pokyny a príručky alebo videonávody, voľne dostupné na portáli systému EVO v položke menu Príručky (https://eplatforma.vlada.gov.sk). Uchádzači spracujú cenu v členení bez DPH, DPH, cena vrátane DPH. Ak uchádzač nie je platcom DPH, upozorní na to v ponuke. Uchádzači spracujú cenu na základe výkazu výmer, ktorý tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy. Obstarávateľ v zmysle §42, ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov umožňuje použitie ekvivalentov. Ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre. Ak uchádzač vo svojej ponuke použije ekvivalenty, upozorní obstarávateľa vo svojej ponuke, že použil ekvivalenty a predloží zoznam položiek, v ktorých použije ekvivalent s uvedením obchodných názvov a typov, ktoré použije ako ekvivalenty. Výsledkom tohto postupu zadávania zákazky bude Kúpna zmluva. Platnosť zmluvy je stanovená podpisom oboch zmluvných strán. Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni doručenia kladného schválenia kontroly verejného obstarávania zo strany sprostredkovateľského orgánu bez akýchkoľvek nedostatkov. Prílohou č. 3 Výzvy je Návrh Zmluvy. Uchádzač Návrh Zmluvy, ktorý tvorí prílohu č. 3 Výzvy NEVYPĹŇA do cenovej ponuky. Verejný obstarávateľ uzavrie Kúpnu zmluvu s úspešným uchádzačom. Návrh Zmluvy slúži uchádzačom iba na oboznámenie sa s obchodnými podmienkami. Uchádzač predložením svojej ponuky súhlasí so zmluvnými podmienkami súhlas vyjadrí v Prílohe č. 4 Výzvy. Financovanie bezhotovostným platobným stykom. Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov finančného mechanizmu Európskeho hospodárskeho priestoru 2014 2021, štátny rozpočet a vlastné zdroje obstarávateľa. Platba sa bude realizovať bezhotovostným stykom na základe faktúry. Faktúra bude splatná do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil ako prvý v poradí. Otváranie ponúk je neverejné.