Vyhlásené obstarávanie

Výmena termostatických hlavíc a ventilov vykurovacích telies


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Štátny ústav pre kontrolu liečiv
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 460,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50720000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
3. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Apríl 2023
Dátum otvárania ponúk:
21. Apríl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Výmena pôvodných termostatických hlavíc a ventilov vykurovacieho systému.. Demontáž, dodanie a montáž termostatických hlavíc a ventilov v nasledovných počtoch a typoch: 53 kusov termostatických hlavíc a ventilov 1/2" - priame 5 kusov termostatických hlavíc a ventilov 1/2"- rohové 58 kusov - predĺženie 1/2" 73 kusov termostatických hlavíc a ventilov 3/8" - priame 73 kusov - predĺženie 3/8" 22 kusov termostatických hlavíc a ventilov 3/4 "- priame 22 kusov - predĺženie 3/4" 2 kusy termostatických hlavíc a ventilov 5/4" - priame 2 kusy redukcie 5/4" na 3/4" 4 kusy predĺženie 3/4 " 14 kusov termostatických hlavíc a ventilov 1" - priame 14 kusov redukcie 1 "na 3/4 " 28 kusov - predĺženia 3/4" Súčasťou požadovanej služby je aj zabezpečenie zakrývania zariadení, podlahy a nábytku, vykonanie nevyhnutných sekacích a búracích prác, murárskych vysprávok, opravy omietok a zabezpečenie likvidácie a odvoz vzniknutého odpadu.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom/uchádzačom vzhľadom na predmet obstarania vykonať obhliadku miesta poskytnutia služby, aby si sami overili potrebný rozsah činností a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky tak, aby ponuka bola kvalifikovaná a zohľadňovala celý objem činností potrebných na realizáciu predmetu zákazky. V prípade záujmu obhliadku priestorov realizácie predmetu zákazky je možné vykonať v pracovných dňoch od 12. 4. do 14. 4. 2023 na vyššie uvedenej adrese po dohode s Ing. Vladimírom Kubíkom telefonicky na čísle: +421903 506 578 alebo mailom: vladimir.kubik@sukl.sk. Náklady spojené s obhliadkou miesta poskytnutia služby znáša uchádzač/ záujemca.