Vyhlásené obstarávanie

Nákup kancelárskych potrieb


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
413 972,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30190000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Užšia súťaž
Dátum vyhlásenia:
11. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
12. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Nie
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Nie
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Áno
Elektronická fakturácia:
Áno
Elektronické platby:
Áno

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 48

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zriadenie dynamického nákupného systému a zadávanie jednotlivých zákaziek v rámci vyhláseného DNS na predmet zákazky s názvom: Nákup kancelárskych potrieb, ktoré sú zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV) v rozsahu skupín: Hlavný slovník 30190000-7 (Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby) 30197640-4 (Samokopírovací a iný kopírovací papier) 31521100-5 (Stolové lampy) Bližšie vymedzenie predmetu zákazky: Predmetom zákaziek zadávaných v dynamickom nákupnom systéme (ďalej ako "DNS") bude dodávanie bežne dostupných tovarov, ktorými sú kancelárske potreby a zariadenia, kancelársky papier či stolové lampy, slúžiace na zabezpečenie chodu verejného obstarávateľa s jeho organizačnými zložkami. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie súvisiacich služieb: dodanie tovaru do miesta dodania, vyloženie a vynesenie tovaru v mieste dodania. Záruka na dodaný tovar bude dodržiavaná v súlade s obchodným zákonníkom. Všetky podrobnosti budú uvedené v konkrétnych čiastkových výzvach v rámci DNS. Verejný obstarávateľ predpokladá zadávanie konkrétnych zákaziek v rámci dynamického nákupného systému v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od potrieb verejného obstarávateľa. Rovnako, objem konkrétnych zákaziek zadávaných v rámci dynamického nákupného systému verejný obstarávateľ predpokladá od jednotiek až po tisíce jednotiek v konkrétnej zadávanej zákazke v rámci dynamického nákupného systému. V prípade, že si to bude zadávanie konkrétnej zákazky vyžadovať, súčasťou výzvy na predkladanie ponúk budú aj požiadavky na preukázanie čestných vyhlásení, odborných certifikátov, vzoriek tovarov, či na preukázanie iných nevyhnutných dokladov potrebných na to, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že predmet zákazky bude realizovaný a dodávaný na profesionálnej úrovni v súlade s platnými právnymi predpismi. V prípade, že si to bude predmet konkrétnej zákazky vyžadovať, verejný obstarávateľ bude uplatňovať environmentálne a sociálne aspekty verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ zriaďuje (vyhlasuje) DNS na zákazku s názvom: "Nákup kancelárskych potrieb", identifikovaného v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, pre svoje organizačné zložky - odštepné závody: 1) OZ Karpaty 2) OZ Podunajsko 3) OZ Tribeč 4) OZ Považie 5) OZ Sever 6) OZ Tatry 7) OZ Horehronie 8) OZ Poľana 9) OZ Gemer 10) OZ Východ 11) OZ Šariš 12) OZ Vihorlat 13) OZ Lesnej techniky 14) OZ Semenoles 15) OZ Ulič. Predmetom zákazky je zriadenie dynamického nákupného systému a zadávanie jednotlivých zákaziek v rámci vyhláseného DNS na predmet zákazky s názvom: Nákup kancelárskych potrieb, ktoré sú zaradené podľa Spoločného slovníka obstarávania (CPV) v rozsahu skupín: Hlavný slovník 30190000-7 (Rôzne kancelárske zariadenia a kancelárske potreby) 30197640-4 (Samokopírovací a iný kopírovací papier) 31521100-5 (Stolové lampy) Bližšie vymedzenie predmetu zákazky: Predmetom zákaziek zadávaných v dynamickom nákupnom systéme (ďalej ako "DNS") bude dodávanie bežne dostupných tovarov, ktorými sú kancelárske potreby a zariadenia, kancelársky papier či stolové lampy, slúžiace na zabezpečenie chodu verejného obstarávateľa s jeho organizačnými zložkami. Súčasťou predmetu zákazky je aj poskytnutie súvisiacich služieb: dodanie tovaru do miesta dodania, vyloženie a vynesenie tovaru v mieste dodania. Záruka na dodaný tovar bude dodržiavaná v súlade s obchodným zákonníkom. Všetky podrobnosti budú uvedené v konkrétnych čiastkových výzvach v rámci DNS. Verejný obstarávateľ predpokladá zadávanie konkrétnych zákaziek v rámci dynamického nákupného systému v dopredu neurčitých, nepravidelných intervaloch, ktoré budú závisieť od potrieb verejného obstarávateľa. Rovnako, objem konkrétnych zákaziek zadávaných v rámci dynamického nákupného systému verejný obstarávateľ predpokladá od jednotiek až po tisíce jednotiek v konkrétnej zadávanej zákazke v rámci dynamického nákupného systému. V prípade, že si to bude zadávanie konkrétnej zákazky vyžadovať, súčasťou výzvy na predkladanie ponúk budú aj požiadavky na preukázanie čestných vyhlásení, odborných certifikátov, vzoriek tovarov, či na preukázanie iných nevyhnutných dokladov potrebných na to, aby sa verejný obstarávateľ uistil, že predmet zákazky bude realizovaný a dodávaný na profesionálnej úrovni v súlade s platnými právnymi predpismi. V prípade, že si to bude predmet konkrétnej zákazky vyžadovať, verejný obstarávateľ bude uplatňovať environmentálne a sociálne aspekty verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ zriaďuje (vyhlasuje) DNS na zákazku s názvom: "Nákup kancelárskych potrieb", identifikovaného v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, pre svoje organizačné zložky - odštepné závody: 1) OZ Karpaty 2) OZ Podunajsko 3) OZ Tribeč 4) OZ Považie 5) OZ Sever 6) OZ Tatry 7) OZ Horehronie 8) OZ Poľana 9) OZ Gemer 10) OZ Východ 11) OZ Šariš 12) OZ Vihorlat 13) OZ Lesnej techniky 14) OZ Semenoles 15) OZ Ulič

Doplňujúce informácie

1) Dynamický nákupný systém (ďalej len DNS) je elektronický postup zadávania nadlimitnej zákazky na poskytnutie služby, ktoré sú bežne dostupné na trhu. DNS je postup zadávania zákazky v zmysle § 58 až § 61 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ bude pri prijímaní žiadostí o zaradenie do DNS a následnom zasielaní čiastkových výziev na predloženie ponuky, ako aj pri komunikácii, komunikovať so záujemcami/uchádzačmi prostredníctvom softvéru JOSEPHINE, ako nástrojom na elektronizáciu verejného obstarávania (ďalej len IS JOSEPHINE) na internetovej adrese: https://josephine.proebiz.com. 2) Cieľom zriadenia DNS a zadávania zákaziek v DNS je umožniť verejnému obstarávateľovi flexibilné zadávanie zákaziek v súlade so ZVO podľa svojich reálnych potrieb, t.j. v čase a rozsahu, ktorý mu je známy. 3) Verejný obstarávateľ bude pri komunikácií s uchádzačmi, resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20, ods. 3 ZVO prostredníctvom zabezpečeného komunikačného rozhrania IS JOSEPHINE. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom IS JOSEPNINE dostupného na adrese https://josephine.proebiz.com. Uvedené platí aj pre komunikáciu pri jednotlivých Výzvach na predkladanie ponúk 4) Žiadosť o účasť bude predložená prostredníctvom rozhrania Ponuky a žiadosti IS JOSEPHINE v slovenskom alebo českom jazyku a bude obsahovať: a) Žiadosť o účasť, v ktorej bude uvedené meno a priezvisko kontaktnej osoby, telefónny kontakt a e-mailová adresa, prostredníctvom ktorej bude môcť verejný obstarávateľ komunikovať (zhodná s emailovou adresou uvedenou pri registrácii do IS JOSEPHINE), obchodné meno záujemcu a označenie súťaže. Žiadosť o účasť tvorí prílohu č. 1 týchto súťažných podkladov. b) v prípade skupiny dodávateľov vystavenú plnú moc pre jedného z členov skupiny, ktorý bude oprávnený prijímať pokyny za všetkých a konať v mene všetkých ostatných členov skupiny, podpísanú všetkými členmi skupiny alebo osobou, resp. osobami oprávnenými konať v danej veci za každého člena skupiny. Plná moc bude záujemcom vložená v *.pdf formáte, ako sken. c) dokumenty, ktorými záujemca alebo skupina dodávateľov záujemcu preukazuje splnenie podmienok účasti v zmysle týchto súťažných podkladov. 5) Ak úspešný uchádzač neposkytne súčinnosť podľa ZVO a neuzavrie s verejným obstarávateľom zmluvný vzťah, resp. ak sa po uzatvorení zmluvného vzťahu vyskytnú dôvody, pre ktoré je verejný obstarávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvného vzťahu, a to najmenej 3-krát v rámci tohto DNS, verejný obstarávateľ bude takéto konanie považovať za závažné porušenie profesijných povinností a bude to chápané ako nesplnenie podmienky účasti osobného postavenia a bude z DNS vylúčený. Verejný obstarávateľ môže odstúpiť od zmluvného vzťahu aj podľa § 19 ZVO. 6) Všetky výdavky spojené so zaradením do DNS, s prípadnou a predložením ponuky do vybraných zákaziek znáša záujemca bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi. 7) Predkladanie ponúk v rámci vyhlásených čiastkových zákaziek bude umožnené v zmysle ZVO len zaradeným záujemcom. Verejný obstarávateľ bude vyhlasovať jednotlivé zákazky odoslaním výzvy na predkladanie ponúk všetkým zaradeným záujemcom naraz (zabezpečuje IS JOSEPHINE). 8) Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií a zelené verejné obstarávanie. Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na spoločensky zodpovedné VO.