Vyhlásené obstarávanie

Novostavba Polyfunkčného domu


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
ALIMER Slovakia s.r.o.
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
328 581,59
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212420-6
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
10. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
31. December 2014
Dátum otvárania ponúk:
31. December 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Dunajské nábrežie 14, 945 01 Komárno
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je realizácia projektu novostavby polyfunkčného domu.

Doplňujúce informácie

1. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku.2. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom "Kritériá" a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom "Ostatné". Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. 3.V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 4. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe Osoba podľa § 7 žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD vo formáte .pdf, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená. 6. Zhotoviteľovi sa neposkytne žiaden preddavok. 7. Lehota viazanosti ponúk je do 30. 09. 2015. 8. Úspešný uchádzač je povinný zložiť na účet Objednávateľa finančnú čiastku vo výške rovnajúcej sa 10 % z ponúknutej ceny (vrátane DPH) za dielo ako celok, ktorá bude slúžiť ako inštitút finančného zaistenia riadneho zhotovenia diela ako celku v dohodnutom termíne poskytovania služieb, ich kvality, včasnosti a dodržiavania ostatných Zmluvných podmienok, podrobnejšie v súťažných podkladoch. 9. Uchádzač je oprávnený vystaviť faktúru po ukončení a odovzdaní diela. splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia objednávateľovi.