Vyhlásené obstarávanie

Maliarske práce


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Centrum pre liečbu drogových závislostí
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
41 770,70
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45442100-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Apríl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
5. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
5. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vymaľovanie priestorov v sídle verejného obstarávateľa na adrese: Hraničná 2, Bratislava. Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia (výkaz výmer) je uvedený v prílohe č. 1. Na predmet zákazky nie je vypracovaná projektová dokumentácia.. Predmetom zákazky je vymaľovanie priestorov v sídle verejného obstarávateľa na adrese: Hraničná 2, Bratislava. Podrobný opis predmetu zákazky a jeho technická špecifikácia (výkaz výmer) je uvedený v prílohe č. 1. Na predmet zákazky nie je vypracovaná projektová dokumentácia.

Doplňujúce informácie

1. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako štátnom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu predloženom podľa druhej vety, rozhodujúci je úradný preklad do štátneho jazyka. 2. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie zoznamu subdodávateľov, známych v čase predkladania ponúk. 3.Pre komunikáciu a predkladanie ponúk v predmetnej zákazke bol zvolený IS EVO ako súčasť elektronickej platformy. 4. Verejný obstarávateľ využil pri príprave opisu predmetu zákazky trhové konzultácie s odborníkom v oblasti predmetu zákazky. Všetky informácie o charaktere plnenia boli identifikované na obhliadke miesta realizácie a zameraním priestorov. Verejný obstarávateľ preto odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta realizácie. V prípade, ak budú záujemcovia považovať za nutné doplnenie a/alebo úpravu predmetu zákazky, vysvetlenie súťažných podkladov, podmienok realizácie alebo akýchkoľvek iných relevantných skutočností, môžu tak urobiť prostredníctvom žiadosti o vysvetlenie súťažných ponúk dostupnej v komunikačnom rozhraní IS EVO pre predmetnú zákazku. 5. Obhliadka miesta realizácie: V súvislosti s rozsahom obstarávaných prác a vzhľadom na to, že nie je vypracovaná projektová dokumentácia, verejný obstarávateľ odporúča uskutočniť obhliadku miesta realizácie zo strany záujemcov, aby si záujemcovia sami overili a získali potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou idú na ťarchu záujemcu. V záujme zachovania princípov transparentnosti a rovnakého zaobchádzania, záujemcom nebudú na obhliadke poskytované žiadne informácie zo strany verejného obstarávateľa. V prípade nejasností záujemca predloží písomne prostredníctvom určeného spôsobu komunikácie (e-mailom) otázky formou žiadosti o vysvetlenie a odpovede budú transparentne poskytnuté všetkým záujemcom. Termín a čas vykonania obhliadky si môžu záujemcovia dojednať najneskôr jeden pracovný deň vopred, a to s kontaktnou osobou: Meno a priezvisko: Monika Kisléghyová Tel. kontakt: 0905 48 69 71 E-mail: kisleghyova@cpldz.sk