Vyhlásené obstarávanie

Projekt modernizácie kuchyne pre SSDTPP


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Spojená škola
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
9 250,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71242000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
11. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
25. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
25. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je vypracovanie realizačnej projektovej dokumentácie modernizácie a rekonštrukcie školskej kuchyne v budove Gymnázia na Ulici Dominika Tatarku v Poprade. Pôvodný projekt kuchyne je z roku 1962, kuchyňa je v pôvodnom stave. Je potrebné vypracovať projekt pozostávajúci z projektov architektúra vrátane búracích prác, gastro-technológia, statika, zdravotechnika (a vodovod), plynoinštalácia, vzduchotechnika, elektroinštalácia, protipožiarna ochrana, stavebný rozpočet a výkaz výmer.. Projektová dokumentácia bude podkladom pre verejné obstarávanie, taktiež bude kompletná projektová dokumentácia potrebná pre vydanie stavebného povolenia, resp. ohlásenia stavby v rozsahu a podrobnosti realizačného projektu stavby (DpRS). Modernizáciu kuchyne plánujeme realizovať v jednolivých etapách podľa pridelených peňažných prostriedkov v jednotlivých rokoch, preto potrebujeme zadefinovať možné etapy realizácie v hodnote približne 60 000 € s DPH. Je potrebné dodať ocenený podrobný položkový rozpočet a neocenený podrobný výkaz výmer stavby vo formáte *.xls. Projektová dokumentácia bude dodaná v šiestich (6 ks) papierových výtlačkoch + v elektronickej (digitálnej) forme vo formáte *.pdf zhodnom s papierovým výtlačkom a v editovateľnom formáte: texty vo formáte *.doc, *.docx, výkresy v editovateľnom formáte *.dwg, *.dxf. Súčasťou dodania projektovej dokumentácie je aj vypracovanie oceneného podrobného položkového rozpočtu a neoceneného výkazu výmer stavby, ktoré nebudú obsahovať žiadne súborové, alebo kompletové položky. Podrobný položkový rozpočet stavby a výkaz výmer požadujeme vypracovať v stavebnom rozpočtárskom programe (napr. CENKROS) s použitím aktuálnych položkových databáz a jednotkových cien bez použitia agregovaných položiek. Požadujeme preložiť podrobný položkový rozpočet stavby a výkaz výmer vo formáte *.xls/ *.xlsx a súčasne vo formáte rozpočtárskeho programu s nastavením TOV (napr. CENKROS), a s nastavení výpočtových vzorcov, rekapituláciou a krycím listom.

Doplňujúce informácie

VO je oprávnený zrušiť VO, ak ponuky uchádzačov prekročia predpokladanú hodnotu zákazky. Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a hospodárskymi subjektmi, resp. záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v slovenskom jazyku písomne prostredníctvom elektronických prostriedkov, spôsobom určeným systémom IS EVO. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Ponuky predložené v stanovenej lehote budú archivované u verejného obstarávateľa v súlade s § 117 ods. 12 zákona o verejnom obstarávaní. Obsah a informácie uvedené v ponuke budú použité výlučne len za účelom výberu zmluvného partnera. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie zmluvy, ak bol na jej uzatvorenie vyzvaný. Úspešný uchádzač akceptuje skutočnosť, že ho verejný obstarávateľ môže v prípade, ak nebude mať schválené finančné prostriedky zriaďovateľom, ktorým je Regionálny úrad školskej správy v Prešove vyzvať na uzatvorenie objednávky, a to bezodkladne po schválení finančných prostriedkov zriaďovateľom.