Predmetom zákazky je dodanie troch kusov nových sčítacích zariadení. Súčasťou dodávky je aj dovoz a inštalácia predmetu zákazky na miesto určenia a jeho odovzdanie verejnému obstarávateľovi. Podrobný popis špecifikácie predmetu zákazky je uvedený aj v dokumente Minimálna špecifikácia. Dodávateľ sa zaväzuje tovar dodať, obstarávateľa riadne zaškoliť a počas roku 2023 vykonávať zber (za asistencie obstarávateľa) a vyhodnocovanie získaných údajov (na odporúčanej mesačnej báze) zo sčítacích zariadení (posledný odber informácií 15.11.2023).
Miesto inštalácie:
1. ústie chodníka Konský dol (peší turisti) na parcele C KN 1160 a 1130 k.ú. Blatnica
2. ústie chodníka Vápenná dolina (peší turisti) na parcele C KN 1165 k.ú. Blatnica
3. začiatok údolnej cesty Gaderskej doliny (peší turisti, cyklisti), na parcele C KN 1343 a 1165 k.ú. Blatnica
Dodávka bude zrealizovaná do 15.7.2023 (v závislosti od klimatických podmienok a po obojstrannej dohode).
Požiadavky
-doprava sčítačov na miesto inštalácie, inštalácia sčítačov a ich aktivácia;
-software pre servis a ručné sťahovanie údajov prostredníctvom bluetooth;
-batéria so životnosťou 12 mesiacov;
-licencia pre online prístup k dátam;
-zaškolenie personálu do obsluhy, bežnej údržby a používania sčítača a obslužného software
-manažment zberu dát v roku 2023;
-spracovanie údajov nameraných do 15. 11. 2023. - 3 kusy sčítacích zariadení
- dodanie
- inštalácia
- zaškolenie
- software
- zber údajov za asistencie obstarávateľa (na mesačnej báze, po prípade po dohode)
- vyhodnocovanie údajov (záverečné vyhodnotenie do 15.11.2023)
Kritérium na vyhodnotenie ponúk: v Eur bez DPH.
Doba splatnosti faktúr je 60 dní od doručenia faktúry do sídla organizačnej zložky objednávateľa, ktorou je Správa Národného parku Veľká Fatra so sídlom v Martine, P. O. Hviezdoslava 73/38, 036 01 Martin.