Vyhlásené obstarávanie

Servis vyhradených technických zariadení zdvíhacích


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Divadlo Nová scéna
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
51 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50750000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
16. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
31. Máj 2023
Dátum otvárania ponúk:
31. Máj 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom služby bude vykonávanie servisnej činnosti na zdvíhacích zariadeniach verejného obstarávateľa/ Objednávateľa, uvedených v Prílohe č. 2 výzvy a v rozsahu v zmysle Prílohy č. 1 výzvy, ako aj v súlade s návrhom zmluvných podmienok podľa Prílohy č. 3 k výzve. Súčasťou predmetu služby bude vykonávanie činností v zmysle vyhlášky MPSVR SR č. 508/2009 Z. z. a podľa účinných technických noriem, prevádzkových predpisov a mazacích plánov od výrobcov. Dokumentáciu k vypracovaniu ponuky, vrátane citovaných príloh č. 1, 2, 3 zverejní verejný obstarávateľ v deň zverejnenia tejto výzvy vo Vestníku verejného obstarávania.. Všetky požiadavky, ako aj povaha a množstvo služieb, sú uvedené v dokumentácii k výzve na predkladanie ponúk, najmä v prílohách č. 1 a č. 2 k nej.

Doplňujúce informácie

1. Dodávateľ (úspešný uchádzač) je povinný pred uzatvorením zmluvy predložiť Objednávateľovi potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie EVO. Viac informácií je uvedených na: https://eplatforma.gov.sk . 3. Dokumenty potrebné na vypracovanie ponuky (formuláre v editovateľnej podobe) budú v súlade so zákonom od zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli :http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/466014 . 4.Vysvetlenie informácií na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi prostredníctvom IS EVO pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 5.Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 6.Povinný obsah ponuky: a/ v súlade s § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO, doklad o oprávnení poskytovať službu súvisiacu s predmetom zákazky alebo odkaz na zápis v zozname hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie; b/ oprávnenie na výkon OP a OS s rozsahom osvedčenia na požadované skupiny zariadení; c/ uchádzačom vyplnený a podpísaný návrh Zmluvy o poskytovaní služieb podľa prílohy č. 3 k výzve; d/ vyplnené všetky formuláre podľa prílohy č. 4 k výzve na predkladanie ponúk; e/ vyplnený Návrh na plnenie kritérií podľa prílohy č. 5 k výzve na predkladanie ponúk; f/ dĺžka záručnej lehoty na realizované dodávky a montáže; g/ podľa § 34 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní: zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania, s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; uchádzač predloží všetky súčasti ponuky v podobe skenov dokumentov, podpísaných štatutárnym orgánom alebo oprávnenou osobou uchádzača; 7.Ponukové ceny s DPH podľa bodu 9/ výzvy uvedú uchádzači v IS EVO, v časti Štruktúrované kritériá. Ponukové ceny musia musí zahŕňať všetky náklady, súvisiace s dodaním predmetu zákazky, ako ceny maximálne a konečné. Ceny musia obsahovať všetky úkony, spojené s poskytovaním služby, vrátane dopravy. 8.Verejný obstarávateľ uskutoční najprv vyhodnotenie ponúk na základe kritéria na hodnotenie ponúk, následne u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí, vyhodnotí splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky v súlade so zákonom a touto výzvou na predkladanie ponúk. 9.Verejný obstarávateľ nepožaduje predložiť ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, ani podpísanú kvalifikovaným elektronickým podpisom v zmysle zákona č. 305/2013 Z. z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Ak uchádzač predloží ponuku zabezpečenú kódovaním a šifrovaním, t. j. v rozpore s požiadavkou verejného obstarávateľa, je zodpovedný za možnosť nesprístupnenia jeho ponuky. V prípade nemožnosti otvorenia jeho ponuky podľa výzvy na predkladanie ponúk bude uchádzač vylúčený podľa § 49 ods. 4 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 10.Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti do 30 dní od doručenia faktúry verejnému obstarávateľovi. Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavok. 11.Verejný obstarávateľ má právo zrušiť zákazku bez výberu úspešného uchádzača. 12.Predmetné verejné obstarávanie nie je a)zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.