Predmetom zákazky je spracovanie a predloženie kompletného návrhu kreatívneho konceptu komunikačnej kampane pre oddelenie bezpečnosti cestnej premávky (BECEP) a jej produkcia. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1 zmluvy (ďalej len zmluva).. Uvedené v bode č. II 1.4)
*POKRAČOVANIE bodu III.1.3)Technická a odborná spôsobilosť - Minimálna požadovaná úroveň štandardov -kvalifikovaná osoba na výkon pozície PPC špecialistu - digital specialist preukazuje svoju odbornú kvalifikáciu uvedením min. 5 (piatich) mesačných reportov (súhrnov aktivít a výsledkov) minimálne 3 (troch) rôznych klientov, ktorými deklaruje realizovanú propagáciu na sociálnych sieťach, google adds a youtube, -kvalifikovaná osoba na výkon pozície copywriter preukazuje svoju odbornú kvalifikáciu zoznamom min. 5 (piatich) vydaných článkov, ktoré spracoval/a pre min. 3 (troch) rôznych klientov. Praktické skúsenosti uchádzač preukáže predložením podpísaných životopisov minimálne 3 (troch) kvalifikovaných osôb, teda uchádzač môže použiť 1 (jednu) fyzickú osobu na preukázanie podmienok účasti na maximálne 2 (dve) pozície požadovaných kvalifikovaných osôb. Každá kvalifikovaná osoba v životopise uvedie minimálne nasledovné údaje: -meno a priezvisko, -údaje o najvyššom dosiahnutom vzdelaní, -odbornú prax súvisiacu s príslušnou činnosťou, pri ktorej deklaruje svoju spôsobilosť a odbornosť na minimálne 5 (piatich) poskytnutých službách v rozsahu: opis pracovnej pozície, opis pracovnej náplne, názov kampane, termín realizácie, názvov objednávateľa (klienta), -vlastnoručný podpis osoby, Uchádzač môže použiť jednu fyzickú osobu na preukázanie podmienok účasti na maximálne 2 (dve) pozície požadovaných kvalifikovaných osôb, to znamená, že uchádzač na preukázanie splnenia tejto podmienky účasti použije minimálne 3 (tri) fyzické osoby. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu (ďalej len EK), ktorá sa realizuje prostredníctvom na to určenej funkcionality elektronickej platformy informačného systému elektronického verejného obstarávania EVO (ďalej len IS EVO). Verejný obstarávateľ poskytuje všetky podklady potrebné k vypracovaniu ponuky v profile verejného obstarávateľa k danej zákazke a v IS EVO. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov/ uchádzačov, že ponuky sa predkladajú elektronicky výlučne prostredníctvom IS EVO. Záujemcovia/ uchádzači majú priamy a neobmedzený prístup k podkladom, a preto verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom podklady v listinnej podobe. Pre účasť v zákazke je potrebné si vytvoriť účet v informačnom systéme Úradu pre verejné obstarávanie (IS ÚVO). Vytvorenie používateľského účtu sa realizuje na portáli www.uvo.gov.sk kliknutím na odkaz Privátna zóna (1.) a následne na zelené tlačidlo Vytvoriť účet (2.). Následne je potrebné vytvoriť a validovať hospodársky subjekt. Vytvorenie nového hospodárskeho subjektu sa realizuje v zóne Záujemcu/ Uchádzača v menu Hospodárske subjekty (1.) kliknutím na zelené tlačidlo Pridať hospodársky subjekt (2.). Pre vytvorenie nového hospodárskeho subjektu, ktorý ešte nie je registrovaný v IS EVO, je potrebné kliknúť na tlačidlo Registrácia (3.). Po odoslaní registračného formulára Vám bude validačný kód zaslaný buď do schránky na ÚPVS (www.slovensko.sk), ak je aktivovaná na doručovanie alebo poštou doporučene do vlastných rúk. Po jeho doručení stlačte tlačidlo Validovať a zadajte kód. Podrobný postup je upravený v príručke pre záujemcu/ uchádzača, zverejnenej na https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia v časti Záujemca/ Uchádzač. Viac o IS EVO nájdete tu https://eplatforma.vlada.gov.sk/najcastejsie-otazky/?csrt=17370313562132122269 . Pre viac informácií pozri bod 17 Výzvy - KOMUNIKÁCIA.