Vyhlásené obstarávanie

Podduklianská knižnica vo Svidníku- Rekonštrukcia objektu


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Prešovský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
170 833,19
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45212330-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
22. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
9. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
9. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
ARR PSK, Prostějovská 117/A, 080 01 Prešov
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Najrozsiahlejšia časť rekonštrukcie je zateplenie strechy, ktorá je v dezolátnom stave. Prebehne výmena krytiny, klampiarskych výrobkov. Prispôsobením buniek pre imobilných čitateľov a návštevníkov sa skvalitní soc. pohoda. Vymenia sa dverné otvory za širšie a vybuduje rampa, ktorá skvalitní služby imobilným čitateľom. Vymaľuje sa kompletne celý interiér zariadenia, vyspravia sa pukliny v stenách. Zdemontuje sa vykurovací systém za účelom vyspravenia parapetných murív s ich následným vymaľovaním a doplnia sa termoregulačné hlavice a spätné ventily. Medzi 1. a 2. N.P. sa predelí prevádzka sklenenou stenou, čím sa skvalitní svetelnosť a akustická pohoda v oboch častiach prevádzky. Zrekonštruujú sa el. rozvody. Podrobný opis predmetu zákazky bude uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1.Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. 2.Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak si požiadajú o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. 3.V prípade, že proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, verejný obstarávateľ neuzatvorí zmluvu s úspešným uchádzačom. 4.Dodávateľ je povinný pred podpisom zmluvy o dielo vinkulovať na bankovom účte objednávateľa finančné prostriedky alebo poskytnúť bankovú záruku vo výške 10% z ceny diela bez DPH ako výkonovú záruku s dátumom vystavenia, alebo zložením na účet, nie starším ako 10 dní odo dňa doručenia výzvy zo strany objednávateľa na podpis zmluvy s platnosťou 4 mesiace od dátumu vystavenia.