Vyhlásené obstarávanie

Vyhotovenie projektovej dokumentácie stavby: Pavilón I. stupňa ZŠ Zavar – novostavba


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Zavar
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
98 883,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71240000-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
1. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
1. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je "Vyhotovenie projektovej dokumentácie stavby: Pavilón I. stupňa ZŠ Zavar novostavba". Predmetom zákazky je vypracovanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie s čiastkovými podrobnosťami realizačného projektu jednostupňový projekt. Dokumentácia bude spracovaná na základe platného vydaného územného rozhodnutia k predmetnej stavbe. Obostavaný priestor: 12 900 m3 Požadovaný obsah dokumentácie: - súhrnné riešenie stavby - koordinačná situácia - architektúra (objekt SO-01 + oplotenie + spevnené plochy + ihriská) - statika - zdravotechnika + prípojky - plynoinštalácia + prípojka - dažďová areálová kanalizácia - elektroinštalácia + prípojka NN + silnoprúdové rozvody + bleskozvod + slaboprúdové rozvody + bezpečnostné technológie - fotovoltika - vykurovanie - PEH - projektové energetické hodnotenie a teplotechnické posúdenie - rekuperácia + príprava na klimatizáciu(nútené vetranie) - dopravné riešenie - protipožiarna bezpečnosť stavby - sadové úpravy - rozpočet - výkaz výmer Rozsah dodania: Dokumentácia pre stavebné povolenie s čiastkovými podrobnosťami realizačného projektu jednostupňový projekt bude dodaný v 6 vyhotoveniach v rámci dohodnutej ceny v tlačenej forme a 1x v elektronickej podobe. Lehota na dodanie: - do 6 mesiacov od účinnosti zmluvy

Doplňujúce informácie

1. Zadávanie zákazky sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom systému EVO ver.18.0 prevádzkovaného ÚVO. 2. Podrobnosti týkajúce sa spôsobu dorozumievania sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Pre potreby predkladania ponúk je nevyhnutná registrácia v systéme EVO prostredníctvom registračného formulára dostupného na portáli EVO. Podrobnosti o systéme EVO sú uvedené na adrese: https://www.uvo.gov.sk/portalsystemuevo-5f5.html. 4. Verejný obstarávateľ v zmysle zákona o verejnom obstarávaní stanovil, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk - super reverzná súťaž. 5. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania uchádzača, ak nastanú aj skutočnosti podľa § 40 ods. 6