Vyhlásené obstarávanie

Modernizácia spoločenského domu v obci Kriváň - Technológie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Kriváň
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
74 984,23
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
39290000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Máj 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
13. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
13. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Časť č.1 Dodávka a montáž technológie Predmetom zákazky je dodávka a montáž audiovizuálneho zariadenia, zvukovej techniky, svetelnej techniky a realizácia príslušných stavebných úprav pre elektroinštaláciu v objekte Spoločenského domu v obci Kriváň. Časť č.2 Zariadenie na dekontamináciu vzduchu a povrchov Dodanie: Zariadenie na dekontamináciu vzduchu a povrchov - 2ks Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené: Príloha č.1.1 Špecifikácia divadelného, zvukového a obrazového zariadenia elektronickej povahy Príloha č.1.2 SUMÁRNY LIST CENOVEJ PONUKY a TECHNICKÉ POŽIADAVKY/PARAMETRE. Príloha č.1.1 Špecifikácia divadelného, zvukového a obrazového zariadenia elektronickej povahyPríloha č.1.2 SUMÁRNY LIST CENOVEJ PONUKY a TECHNICKÉ POŽIADAVKY/PARAMETRE

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v súlade s §57 zákona o verejnom obstarávaní. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa počas celého procesu verejného obstarávania uskutočňuje v štátnom (slovenskom) jazyku výhradne prostredníctvom funkcionality systému EVO na portáli www.uvo.gov.sk. Zmluva nadobúda účinnosť dňom nasledujúcim po dni, v ktorom budú kumulatívne splnené nasledujúce podmienky: a) Zmluva bola zverejnená v centrálnom registri zmlúv a b) Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení finančnej kontroly, ak poskytovateľ príspevku z fondov EÚ neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia správy z kontroly prijímateľovi. Ak boli v rámci finančnej kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, Zmluva nadobudne účinnosť momentom súhlasu prijímateľa s výškou ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa Metodického pokynu CKO č. 5, ktorý upravuje postup pri určení finančných opráv za VO. V prípade nesúhlasu prijímateľa s výškou ex ante finančnej opravy, Zmluva nenadobudne účinnosť. Zmluvné strany potvrdzujú, že Zhotoviteľ pred podpisom tejto Zmluvy zložil na účet Objednávateľa realizačnú zábezpeku vo výške 10% za Časť č.1 Dodávka a montáž technológie z Ceny Diela s DPH. Realizačná zábezpeka slúži na zabezpečenie splnenia povinnosti Zhotoviteľa vykonať Dielo riadne a včas. Ďalšie podmienky zmlúv sú súčasťou súťažných podkladov sú uvedené v Návrhu Zmluvy o dielo (Príloha č.4). Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 37.