Vyhlásené obstarávanie

Výroba a dodanie stálych tabúľ


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenský hydrometeorologický ústav
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
35261000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
2. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
15. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
15. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmet obstarania rieši vypracovanie grafického návrhu, fyzické vyhotovenie a dodávku/dodanie stálych tabúl z časti v rámci projektov financovaných z Európskych štrukturálnych a investičných fondov (operačný program Kvalita životného prostredia OP KŽP), a z časti mimo projektov. Jedná sa o dve rôzne špecifikácie stálych tabúľ (interiér a exteriér).. Predmet zákazky slúži na zabezpečenie informovanosti verejnosti o realizovaných projektoch a musí spĺňať požiadavky v oblasti informovania a komunikácie platné pre realizáciu projektov financovaných z OP KŽP (formu, vzhľad, rozmery tabule, materiál, obsahovú časť, logá), t. j. bude vyhotovený podľa aktuálne platnej verzie Manuálu pre informovanie, komunikáciu a viditeľnosť podpory z Operačného programu Kvalita životného prostredia vrátane príloh. https://www.op-kzp.sk/obsah-informovanost-komunikacia/333-2/ a)Umiestnenie: interiér Rozmer: 200 x 300 mm (š x v), rozloženie textu na výšku Počet kusov: max. 12 ks (projektové), tovar bude dodaný do 1 mesiaca od schválenia vizuálu (vizuál musí byť zaslaný do 7 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávky) Materiál: plast Vyhotovenie: - odolnosť voči bežným poveternostným podmienkam; - odolnosť a stabilita materiálu voči UV žiareniu; - životnosť a farebná stálosť min. 5 rokov; - hrúbka materiálu min. 1,5 mm; - hmotnosť do 300 g/ks; - spojovací a kotviaci materiál pre inštaláciu stálej tabule nebude mať poškodzujúci vplyv na povrch tabule; - pred zadaním stálej tabule do výroby je potrebné zaslať mailom jej finálnu vizualizáciu na odsúhlasenie objednávateľovi na posúdenie zachovania požiadaviek v zmysle Prílohy č. 2 Manuálu pre informovanie, komunikáciu a viditeľnosť podpory z OP KŽP vrátane príloh. Obsah stálej tabule: Návrh vzoru vizualizácie stálej tabule v zmysle Prílohy č. 2 Manuálu pre informovanie, komunikáciu a viditeľnosť podpory z OP KŽP vrátane príloh. http://www.op-kzp.sk/wp-content/uploads/2015/07/vizualizacie.pdf Všeobecné informácie rovnaké pre 12 ks tabúľ (logá, znak EÚ, názov projektu, dátum realizácie, hlavný cieľ projektu, odkaz na príslušný fond). Požiadavka zahŕňa 7 projektov. Podklady pre dizajn informácie ohľadom konkrétneho projektu dodá SHMÚ. Logá v zmysle Prílohy č. 1 Manuálu pre informovanie a komunikáciu (Dizajn manuál loga OP KŽP). http://www.op-kzp.sk/wp-content/uploads/2015/05/DMOPKZP_.pdf b)Umiestnenie: exteriér (umiestnenie na výtyčke pri monitorovacích objektoch podzemnej vody) Rozmer: 300 x 200 mm (š x v), rozloženie textu - na šírku Počet kusov: 18ks + 40ks (18ks do projektu), tovar bude dodaný do 1 mesiaca odo dňa schválenia dvoch odlišných vizuálov tabuliek (musia byť zaslané kupujúcemu do 7 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávky a budú v dvoch prevedeniach pre objekty obnovené projektom (18 kusov) a pre objekty ktoré nie sú súčasťou projektu (40 kusov) Materiál: kov nerez Vyhotovenie: - prevedenie jednostranné; - trvalé vyhotovenie; - tabuľa bude vyrobená z kovu nerez (obrúsené hrany); - hrúbka materiálu min. 1,5 mm; - povrch lesklý; - text a logá budú vygravírované (laserom); - odolnosť voči poveternostným vplyvom; - životnosť 8 a viac rokov; - pre každú tabulu budú dodané 4 skrutky nerezové (ktoré nebudú mať poškodzujúci vplyv na povrch tabule) a 4 matice samodržné na prichytenie stálej tabule (s otvormi); - grafický návrh bude súčasťou zákazky samostatne pre 18 tabúl a samostatne pre 40 tabúl; - pred zadaním stálej tabule do výroby je potrebné zaslať mailom jej finálnu vizualizáciu na odsúhlasenie objednávateľovi. Obsah stálej tabule: Návrh vzoru vizualizácie stálej tabule v zmysle Prílohy č. 2 Manuálu pre informovanie a komunikáciu a viditeľnosť podpory z OP KŽP (Návrhy vzorov vizualizácií). Všeobecné informácie rovnaké pre 18 ks tabúľ (logá (aj logo SHMÚ), znak EÚ, názov projektu, dátum realizácie, hlavný cieľ projektu, odkaz na príslušný fond) a individuálne informácie pre každú tabuľu (názov, typ, číslo a lokalita monitorovacieho objektu, rok začatia pozorovania...). Podklady pre individuálne informácie dodá SHMÚ. Logá v zmysle Prílohy č. 1 Manuálu pre informovanie a komunikáciu a viditeľnosť podpory z OP KŽP (Dizajn manuál loga OP KŽP).

Doplňujúce informácie

Verejné obstarávanie nie je zelené, netýka sa obstarávania inovácií, ani obstarávania zameraného na sociálne aspekty. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v elektronickej podobe cez elektronickú platformu verejného obstarávania prostredníctvom modernizovaného systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, ak nie je uvedené inak. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi sa uskutočňuje výhradne (pokiaľ nie je uvedené inak) elektronickým spôsobom prostredníctvom IS EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie jej obsahu v súlade s ustanovením § 187 ods. 8 a § 20 ods. 1 a nasl. zákona o verejnom obstarávaní. Príručky pre používateľov IS EVO je možné nájsť tu: https://eplatforma.vlada.gov.sk/dokumentacia/?csrt=2677197100339140369 Video návody pre používateľov IS EVO je možné nájsť tu: https://eplatforma.vlada.gov.sk/videonavody/?csrt=4603517300193810703 V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: eplatforma@vlada.gov.sk alebo na tel. čísle +421 2 209 25 100. Všetky kontaktné údaje sú uvedené https://eplatforma.vlada.gov.sk/helpdesk/?csrt=4603517300193810703 Súťažná dokumentácia je uvedená bez obmedzení na https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek Predpokladaná hodnota zákazky bude určená týmto prieskumom (určenie predpokladanej hodnoty a určenie úspešného uchádzača bude realizované jedným prieskumom trhu)pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 ZVO. Podmienky zazmluvnenia sa viažu na určenie predpokladanej hodnoty zákazky. Ak bude na základe doručených cenových ponúk v rámci tohto prieskumu trhu určená predpokladaná hodnota zákazky nad finančný limit stanovený zákonom o verejnom obstarávaní pre postup zadania zákazky s nízkou hodnotou so zverejnením, nedôjde k zadaniu zákazky týmto postupom, t.j. postupom zákazky s nízkou hodnotou so zverejnením. Ak nastane opačný prípad úspešným uchádzačom bude uchádzač, ktorý predloží najnižšiu cenu viď bod 9 Výzvy