Vyhlásené obstarávanie

Bezpečnostný projekt pre Informačný systém Centrálny register účtov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo financií Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
35 200,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72222100-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
7. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
30. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
30. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Analýza a vypracovanie bezpečnostnej dokumentácie k dodaniu Bezpečnostného projektu pre IS Centrálny register účtov v zmysle zákona č. 95/2019 Z. z. o informačných technológiách vo verejnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 179/2020 Z. z., ktorou sa ustanovuje spôsob kategorizácie a obsah bezpečnostných opatrení informačných technológií verejnej správy.. Analýza a vypracovanie bezpečnostnej dokumentácie k dodaniu Bezpečnostného projektu pre IS Centrálny register účtov v zmysle zákona č. 95/2019 Z. z. o informačných technológiách vo verejnej správe a o zmene a doplnení niektorých zákonov a vyhlášky Úradu podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre investície a informatizáciu č. 179/2020 Z. z., ktorou sa ustanovuje spôsob kategorizácie a obsah bezpečnostných opatrení informačných technológií verejnej správy. Súčasťou Bezpečnostného projektu bude aj vypracovanie Plánu/plánov obnovy (DRP Disaster Recovery Plan) opisujúce zdroje, činnosti, úlohy a údaje potrebné na obnovu technickej a technologickej infraštruktúry Informačného systému Centrálny register účtov a taktiež plánu/plánov kontinuity činností (BCP Business Continuity Plan). Výstupom predmetu dodania bude dokumentácia: Bezpečnostný projekt pre IS CRÚ pozostávajúci minimálne z dokumentácie v nasledovnom rozsahu: bezpečnostný zámer pre IS CRÚ popis použitej metodiky analýzy rizík pre IS CRÚ analýza bezpečnosti IS CRÚ (vrátane vykonanej analýzy rizík a popisu aktív z ktorých sa skladá IS CRÚ) bezpečnostná architektúra IS CRÚ (pozostávajúca minimálne z popisu aplikačnej architektúry, sieťovej architektúry, popisu komunikácie medzi komponentami systému, zálohovania a obnovy dát, zabezpečenia dostupnosti, identity manažmentu, prevádzkového monitoringu a pod.) bezpečnostné požiadavky na okolie IS CRÚ (pozostávajúca minimálne z popisu okolia IS CRÚ, aktív z ktorých pozostáva, podporných technológii a komunikačných kanálov, na ktoré je napojený alebo snimi komunikuje, z popisu vysporiadania sa s bezpečnostnými požiadavkami vyplývajúcimi z platných právnych predpisov a pod.) vypracovaný plán testov pre IS CRÚ (pozostávajúca minimálne z popisu riadenia testovania a organizácie testovania a pod ; cieľom dokumentu je definovať organizačný a technický rámec všetkých aktivít súvisiacich s testovaním a overením kvality vyvíjaného IS CRÚ) V prípade ak počas nábehu do ostrej prevádzky vzniknú resp. príde k nejakým zásadným zmenám v rámci architektúry alebo biznis logiky IS CRÚ, ktoré bude potrebné zohľadniť v dokumentácií a dodávateľ bude povinný tieto zmeny zapracovať v rozsahu max. 15 MD.

Doplňujúce informácie

1.)Technická dokumentácia k predmetu zákazky (IS CRÚ) bude na účely stanovenia cenovej ponuky zaslaná prostredníctvom IS EVO.K tomu, aby mohol záujemca nahliadnuť do dokumentácie je nutné najskôr uzavrieť Zmluvu o mlčanlivosti a ochrane dôverných informácií (NDA). Zmluva o mlčanlivosti a ochrane dôverných informácií (NDA) musí byť doručená do uvedenej lehoty prostredníctvom pošty na adresu: (MINISTERSTVO FINANCIÍ SLOVENSKEJ REPUBLIKY, Štefanovičovej ul. č. 5, 817 82 Bratislava), alebo doručená do podateľne verejného obstarávateľa. Záujemca verejného obstarávateľa zároveň upovedomí aj prostredníctvom IS EVO cez Všeobecnú žiadosť v ZÓNE ZÁUJEMCU/UCHÁDZAČA cez položku menu Komunikácia Podané žiadosti Vytvoriť žiadosť Všeobecná žiadosť. Prostredníctvom komunikácie cez IS EVO cez Prijate žiadosti bude všetkým záujemcom, ktorí zaslali Zmluvy o mlčanlivosti a ochrane dôverných informácií (NDA) zaslaná Technická dokumentácia k predmetu zákazky (IS CRÚ) 16.06.2023 po 10:00 hod. 2.)Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. 3.)Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 4.) Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona. 5.) Lehota na doručenie Zmluvy o mlčanlivosti a ochrane dôverných informácií (NDA) do 16.06.2023 do 10:00 hod. Zmluva o mlčanlivosti a ochrane dôverných informácií (NDA) musí byť doručená do uvedenej lehoty prostredníctvom pošty na adresu: (MINISTERSTVO FINANCIÍ SLOVENSKEJ REPUBLIKY, Štefanovičovej ul. č. 5, 817 82 Bratislava), alebo doručena do podateľne verejného obstarávateľa. Záujemca verejného obstarávateľa zároveň upovedomí aj prostredníctvom IS EVO cez Všeobecnú žiadosť v ZÓNE ZÁUJEMCU/UCHÁDZAČA cez položku menu Komunikácia Podané žiadosti Vytvoriť žiadosť Všeobecná žiadosť.