Vyhlásené obstarávanie

Výkon hlavných prehliadok mostov v správe SÚC TTSK


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa a údržba ciest Trnavského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
55 165,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71631450-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
12. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Jún 2023
Dátum otvárania ponúk:
22. Jún 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je výkon hlavných prehliadok mostov v správe SÚC TTSK v súlade s Technickým rezortným predpisom TP 060 "Prehliadky, údržba a opravy cestných komunikácií. Mosty", TP 061 "Katalóg porúch mostných objektov na diaľniciach, rýchlostných cestách a cestách I., II. a III. triedy". Ostatné bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch k tejto výzve na predkladanie ponúk.. Predmetom zákazky je výkon hlavných prehliadok mostov (ďalej len HPM) v správe SÚC TTSK v súlade s Technickým rezortným predpisom TP 060 Prehliadky, údržba a opravy cestných komunikácií. Mosty, TP 061 Katalóg porúch mostných objektov na diaľniciach, rýchlostných cestách a cestách I., II., a III. triedy. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky je uvedená v Prílohe č.5 súťažných podkladov k tejto výzve na predkladanie ponúk. Nakoľko nevyhnutnou súčasťou výkonu HPM je aj prístup do CDB, víťazný uchádzač si pred začatím výkonu HPM podá žiadosť o registráciu do portálu IS MCS (https://www.cdb.sk/sk/geoportal-CDB/gdpr.alej), kde pre konkrétneho oprávneného používateľa/používateľov bude vytvorené konto aj s možnou editáciou údajov pre uploadovanie výstupov jednotlivých HPM do IS MCS MOSTY. Pred vykonaním HPM bude oprávnená osoba vykonávajúca prehliadku povinná prostredníctvom svojho konta na portálovej aplikácií IS MCS MOSTY oboznámiť sa so základnými údajmi o mostnom objekte, ktoré sú definované identifikačným číslom a názvom mostného objektu, dĺžkou premostenia, miestopisom (GPS súradnice), s obsahom mostného listu/mostného zošita, záznamami z poslednej bežnej/hlavnej/mimoriadnej prehliadky, prípadne ďalšou dokumentáciou ak je k dispozícii. Úspešný uchádzač si pri výkone HPM bude musieť zabezpečiť sám prístup pod mostný objekt (plošina, lávka, barín atď.). V prípade, že výkon HPM na mostnom objekte nebude možné z akéhokoľvek dôvodu vykonať (napr. z hľadiska bezpečnosti v úseku mosta je nevyhnutná súčinnosť a je potrebné mimoriadne zabezpečenie tzv. zákryt), bude potrebné vždy písomne informovať verejného obstarávateľa (objednávateľa). Výsledky HPM požaduje verejný obstarávateľ spracovať vo forme protokolu (záznamu) vo formáte pdf. s názvom mosta (napr. HPM M1234). Protokol bude obsahovať nasledovné: - základné identifikačné údaje o mostnom objekte, údaje o zhotovení prehliadky, technické údaje a popis konštrukcie mosta - popis zistených porúch jednotlivých konštrukčných častí mosta a ich ohodnotenie podľa TP 061 Katalóg porúch mostných objektov na diaľniciach, rýchlostných cestách a cestách I., II., a III. triedy, kde každej poruche je pridelená známka v závislosti od závažnosti jej vplyvu a pôsobenia na mostnú konštrukciu. - stanovenie hodnotenia stavu jednotlivých konštrukčných častí mosta (A - celkové pôsobenie, B - spodná stavba, C - nosná konštrukcia hornej stavby, D - mostný zvršok, E - ložiská, kĺby a iné uloženie, F - mostné závery, G - odvodnenie mosta, H - ostatné príslušenstvo mosta, I - cudzie zariadenia, J - okolie mosta) s prihliadnutím na hodnotenie jednotlivých porúch. - výsledné zhodnotenie stavu mosta s popisom (stanovenie celkového stavebného stavu mosta) - návrh opatrení na odstránenie porúch resp. pre zlepšenie STS - fotodokumentácia porúch z vykonanej prehliadky (min. 10 fotiek) s popisom vád/porúch, prípadným náčrtom polohy/rozsahom poruchy Výstup HPM - protokol bude potrebné zaevidovať (uploadovať) do centrálnej evidencie CDB pomocou portálovej aplikácie informačného systému IS MCS MOSTY. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky, aby si sami overili a získali informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača. Miesto plnenia predmetu zákazky je verejne dostupné. Lokalizácia a všeobecná verejná dostupnosť miesta plnenia predmetu zákazky umožňuje záujemcom individuálnu obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky. Upozornenie: Je predpoklad, že pre realizáciu výkonu HPM bude potrebné špeciálne zariadenie (pojazdná plošina/lávka, napr. barín), preto požadujeme toto zohľadniť v cenovej ponuke.

Doplňujúce informácie

1.) Komunikácia v tomto verejnom obstarávaní vrátane doručovania sa uskutočňuje elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému Elektronického verejného obstarávania (IS EVO), ktorý v súčasnosti zabezpečuje funkcionalitu elektronickej platformy. IS EVO je dostupný na adrese: https://eplatforma.vlada.gov.sk . Pre potreby elektronickej komunikácie je každý záujemca/uchádzač povinný zaregistrovať sa v tomto systéme. 2.) Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi ohľadom vysvetľovania podmienok účasti vo verejnom obstarávaní uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch alebo iných dokumentov poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk sa bude uskutočňovať iba v štátnom (slovenskom) jazyku. 3.) V prípade nejasností alebo potreby vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto súťažných podkladoch môže záujemca prostredníctvom IS EVO požiadať verejného obstarávateľa o vysvetlenie. Svoju otázku doručí záujemca verejnému obstarávateľovi dostatočne včas tak, aby verejný obstarávateľ mohol poskytnúť vysvetlenie do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. 4.) Záujemcovia/uchádzači zodpovedajú za pozorné preštudovanie výzvy na predkladanie ponúk a súťažných podkladov vrátane všetkých ich doplnení, ktoré môžu byť vydané počas lehoty na vysvetľovanie. V prípade že uchádzač uspeje, nebudú sa brať do úvahy žiadne nároky na zmenu/úpravu ceny uvedenej v ponuke uchádzača vyplývajúce z prípadných chýb alebo opomenutí uchádzača. 5.) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom vykonať obhliadku miesta plnenia predmetu zákazky, aby si sami overili a získali informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta plnenia predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača. 6.) Uchádzač predloží ponuku (naskenované dokumenty s podpisom oprávnenej osoby a odtlačkom pečiatky uchádzača) elektronicky v zmysle §49 ods.1 písm. a) zákona o VO prostredníctvom IS EVO v lehote na predkladanie ponúk. 7.) Ak je doklad alebo dokument, ktorý sa nachádza v ponuke uchádzača, vyhotovený v inom ako slovenskom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka; to neplatí pre ponuky, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. 8.) Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. 9.) Vyhodnocovanie ponúk je neverejné. 10.) Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorý sa návrhom na plnenie kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí uchádzačov, a to z hľadiska splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky a označí jeho ponuku za úspešnú. 11.) Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. 12.) Ak úspešný uchádzač odmietne prijať objednávku v lehote stanovenej verejným obstarávateľom, verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuku uchádzača, ktorého ponuka bola zaradená medzi hodnotené ponuky a ktorý sa umiestnil návrhom na plnenie kritérií na ďalšom mieste v poradí uchádzačov a to z hľadiska splnenia podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky. 13.) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie, ak: - ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám verejného obstarávateľa, - zmenili sa okolnosti, za ktorých bolo toto verejné obstarávanie vyhlásené, - nebola predložená ani jedna ponuka; alebo - mu to neumožňujú možnosti hospodárenia s rozpočtovými prostriedkami.