Vyhlásené obstarávanie

Stavebné práce pre projekty deinštitucionalizácie detských domov – výstavba a rekonštrukcie domov pre DeD Veľké Kapušany


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
1 802 747,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45215215-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
22. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
22. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
ÚPSVR, Župné nám. 5 - 6, 812 67 Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác spočívajúcich v rekonštrukciách a novostavbách samostatných stavebných objektov Detského domova Veľké Kapušany a to v rozsahu a za podmienok uvedených v súťažných podkladoch a projektových dokumentáciách, stavebných, príp. iných relevantných povoleniach príslušných orgánov. Verejný obstarávateľ požaduje dodať predmet zákazky v súlade s harmonogramom stavebných prác uvedených v Prílohe č. 2 formou čiastkového plnenia a záverečného plnenia predmetu zmluvy. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Náklady spojené s účasťou v tejto súťaži znášajú uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 2.Ústredie práce, sociálnych veci a rodiny realizuje predmetné verejné obstarávanie prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania ( www.evo.gov.sk ), kde budú záujemcom sprístupnené súťažné podklady. Pre túto súťaž verejný obstarávateľ použije systém Elektronického verejného obstarávania len na: - fázu poskytovania súťažných podkladov, doplňujúcich podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie, - fázu vysvetľovania, t. j. elektronického predkladania žiadostí o vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie; resp. poskytnutia súvisiaceho vysvetlenia a žiadostí záujemcov/uchádzačov zo strany verejného obstarávateľa. Pre fázu predkladania ponúk verejný obstarávateľ nepoužije systém Elektronického verejného obstarávania. súťažných podkladov osobne, alebo ju zašle poštovou zásielkou na adresu uvedenú v súťažných podkladov v lehote na predkladanie ponúk. V zmysle § 19, ods. 3) doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku, pokiaľ nie je uvedené inak. 3. Splnenie podmienky účasti možno v súlade s ust. 100 ods.1 v nadväznosti na § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní preukázať čestným vyhlásením uchádzača. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 4. Hodnotenie splnenia podmienok účasti bude založené na preskúmaní splnenia podmienok účasti tykajúcich sa osobného postavenia uchádzačov podľa § 100 ods.1 v nadväznosti na 26, §27, 28 až §30 zákona o verejnom obstarávaní,v intenciách podmienok uvedených v tejto výzve na prdkladanie ponúk. Posúdenie splnenia podmienok účasti, týkajúcich sa postavenia uchádzačov v tomto verejnom obstarávaní sa vykoná z podkladov predložených podľa požiadaviek uvedených v bode III..1.1, III.1.2, III.1.3, tejto výzvy a v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ v rámci vyhodnotenia splnenia podmienok účasti môže v súlade s § 33 ods. 6 zákona požiadať uchádzačov o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, vždy keď z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti. 5. Potvrdenia, doklady a iné dokumenty tvoriace ponuku uchádzača, požadované vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, musia byť v ponuke predložené ako prvopisy/originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je určené inak, alebo ak zákon o verejnom obstarávaní neurčuje inak. Súčasťou ponuky musí byť CD/DVD nosič s obsahom kompletnej ponuky uchádzača, ktorý bude určený na účely zverejnenia dokumentov na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. Vo väzbe na zachovávanie mlčanlivosti o obchodnom tajomstve a informáciách označených ako dôverné, uchádzač nesprístupní tie časti dokumentov, ktoré označí ako dôverné. Dokumenty na zverejnenie musia byť dodané v súlade so zákonom na ochranu osobných údajov. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v zmysle §100 ods.1 písm. i) v nadväznosti na § 46 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní verejnú súťaž zrušiť, ak ani jedna z predložených ponúk nezodpovedajú požiadavkám určeným vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch a v zmysle § 46 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a neuzavrieť zmluvu so žiadnym uchádzačom v prípade, ak ceny, uvádzané v ponukách, presiahnu stanovený limit finančných prostriedkov pridelených na predmet zákazky. 7.Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona c. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom a účinnosm znení v deň vyhlásenia súťaže. 8. Verejný obstarávateľ bude od úspešného uchádzača vyžadovať, aby ku dňu podpisu zmluvy predložil doklad o poistení zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania. Túto skutočnosť preukáže úspešný uchádzač ako úradne overenú fotokópiu poistnej zmluvy (poistka). 9. Výkon plnenia predmetu zákazky sa bude realizovať formou čiastkových plnení a záverečného plnenia zmluvy uvedený v ponuke uchádzača v Prílohe č.2 harmonogramom stavebných prác v rozsahu podľa Prílohy č. 1 ocenený výkaz výmer (kalkulácia ceny pre tento Detský domov). Uchádzač si zvolí počet čiastkových plnení, je však povinný v prvom čiastkovom plnení zrealizovať sumárne minimálne 65 % z objemu predmetu zákazky uvedenej v Prílohe č. 1 a to v lehote odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy do uplynutia posledného kalendárneho dňa 4 mesiaca. (65 % predmetu zákazky predstavuje plnenie prepočítané na EUR s DPH podľa predloženej ponuky uchádzača ďalej len prvé čiastkové plnenie). Nepredloženie Prílohy č.2 a harmonogramu stavebných prác v súlade s týmto bodom 8, bude verejný obstarávateľ považovať za nesplnenie podmienok určených na predmet zákazky a takáto ponuka nebude verejným obstarávateľom akceptovaná. 10. Lehota viazanosti ponúk je do 30.05.2015. 11. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania je uvedená ako predpokladaná.