Vyhlásené obstarávanie

Prístavba ZŠ Hranovnica


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Hranovnica
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
543 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
23. December 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Január 2015
Dátum otvárania ponúk:
12. Január 2015
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
TENDERTEAM, s.r.o., Volgogradská 9, 080 01 Prešov
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 70% % Cena
  • 30% % Lehota výstavby

Opis obstarávania

SO 01 Prístavba ZŠ SO 02 preložka pripojovacieho plynu SO 03 preložka kanalizačnej prípojky SO 04 preložka vonkajšieho vodovodného potrubia Objekt prístavby pozostáva z telocvične , jej zázemia ktoré bude obsahovať šatne, hygienické priestory pre žiakov ( samostatne pre chlapcov a dievčatá), kabinet pre učiteľov ako aj náraďovňou a socialným vybavením pre verejnosť. Ďalej súčasťou prístavby bude aj trieda určená na výučbové účely. Prístavba bude mať samostatnú kotolňu.

Doplňujúce informácie

Uchádzač predloží ponuku v listinnej podobe (jedno originálne vyhotovenie a jedna kópia totožná s originálom) s uvedením obchodného mena a sídla záujemcu s označením: Prístavba ZŠ PONUKA - NEOTVÁRAŤ, poštou, kuriérnou službou alebo osobne na vyššie uvedenú adresu a v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, alebo inom elektronickom nosiči tak, že vytvorí jeden súbor vo formáte PDF, ktorá bude z dôvodu nariadenia podľa § 9 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní postúpená Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v tejto elektronickej podobe ponuky vyčierni (odstráni) informácie, ktoré považuje na obchodné tajomstvo alebo dôverné informácie. Ak uchádzač neoznačí obchodné tajomstvo a dôverné informácie vo svojej ponuke, obstarávateľ zašle Úradu pre verejné obstarávanie ponuku tak, ako bola predložená. Uchádzač je zároveň povinný vo svojej ponuke, vrátane priložených dokladov a dokumentov predkladaných v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči zabezpečiť ochranu osobných údajov podľa zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov (napr. začiernením predmetných údajov). Pod ponukou uchádzača predloženej v elektronickej forme na pamäťovom médiu sa rozumie len tá časť ponuky, ktorá neobsahuje doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Ponuka sa predkladá tak, aby obsahovala osobitne oddelenú a uzavretú časť týkajúcu sa návrhu na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk, označenú slovom Kritériá a osobitne oddelenú a uzavretú ostatnú časť ponuky, označenú slovom Ostatné. Všetky doklady požaduje verejný obstarávateľ v originálnom vyhotovení alebo úradne overené fotokópie, pokiaľ nie je v texte výzvy a súťažných podkladov uvedené ináč. Podmienkou uzatvorenia zmluvy medzi Objednávateľom (verejným obstarávateľom) a Zhotoviteľom (úspešným uchádzačom) je zložiť depozit (akontáciu) vo výške 10 % z ponúkanej ceny diela bez DPH na bankový účet Objednávateľa uvedený v záhlaví zmluvy, a to pred podpisom tejto zmluvy. Zhotoviteľ sa zaväzuje zložiť depozit najneskôr do 3 dní od doručenia výzvy na uzavretie tejto zmluvy o dielo zo strany Objednávateľa. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností v zmysle tejto zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa, Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť Zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvótnu časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač predložil najneskôr ku dňu podpisu zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania, potvrdenie o poistení zodpovednosti za škodu podnikateľa s platnosťou na celú dobu realizácie zákazky v minimálnej výške zodpovedajúcej zmluvnej cene. Dodávateľ Projektu je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná zo strany verejného obstarávateľa po kontrole dokumentácie k verejnému obstarávaniu a súhlase s financovaním. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku úspešného uchádzača nepodpísať zmluvu o dielo v prípade, ak nebude akceptovaný priebeh verejného obstarávania a zo strany poskytovateľa NFP nebudú pridelené finančné prostriedky.