Výmena okien a dverí v zmysle priloženej špecifikácie.
1.Budova: PHM
2.Budova: Fínske domčeky montáž do drevenej konštrukcie
3.Budova: Kuchyňa
4.Budova: OBŠM nová
5.Budova: OBŠM stará
6.Budova: Sklad
7.Budova: Stolárska dielňa
8.Budova: MŠ a ZŠ
9.Budova administratívna. Výmena okien a dverí v zmysle priloženej špecifikácie.
1.Budova: PHM
2.Budova: Fínske domčeky montáž do drevenej konštrukcie
3.Budova: Kuchyňa
4.Budova: OBŠM nová
5.Budova: OBŠM stará
6.Budova: Sklad
7.Budova: Stolárska dielňa
8.Budova: MŠ a ZŠ
9.Budova administratívna
Celková cena zákazky zahŕňa všetky náklady dodávateľa: demontáž starých okien a dverí, montáž plastových
okien a dverí s príslušenstvom, murárske práce, dopravné náklady, režijné náklady, presun materiálu a hmôt
odvoz a likvidáciu stavebného odpadu (vrátane pôvodných okien a dverí) vzniknutého pri plnení zmluvy,
upratanie zapožičanie, montáž, demontáž lešenia.
Požadujeme tovar nový, nepoužitý a plne funkčný podľa platných noriem, min Ug = 1,1
Pri preberaní vykonaného diela požadujeme odovzdať certifikáty použitých materiálov
Uvádzané rozmery okien a dverí nie sú výrobnými rozmermi, po zazmluvnení zákazky je povinnosťou
zhotoviteľa zameranie skutočných rozmerov jednotlivých predmetných otvorov pred zadaním do výroby do 7
dní od uzavretia zmluvy.
Zhotoviteľ pri poškodení majetku v rámci realizácie zákazky uvedie poškodený majetok do pôvodného stavu.
Zhotoviteľ zodpovedá za dodržiavanie stavebného zákona, za požiarnu ochranu, za BOZP a bezpečnosť
technických zariadení pri stavebných prácach.
Požadujeme minimálne 5-ročnú záruku, v prípade uplatnenia reklamácie zo strany objednávateľa
sa zhotoviteľ zaväzuje zahájiť odstránenie reklamovaných vád do 10 dní od písomného vyrozumenia
Fakturácia môže prebiehať po častiach, s tým, že jednotlivá budova bude dokončená, prevzatá bez nedostatkov
a následne môže byť vyfaktúrovaná.
Obhliadka:
Záujemci/uchádzači môžu vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky (areál VTSÚ Záhorie), aby si sami overili a získali informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky, nakoľko zadané podklady s ohľadom na miesto realizácie zákazky(vojenský obvod) nemusia zohľadňovať všetky skutočnosti, ktoré by inak mohli mať vplyv na výslednú cenu . Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu/uchádzača.
Záujemci/uchádzači o vykonanie obhliadky miesta realizácie predmetu zákazky, dostanú potrebné informácie v pracovných dňoch priamo u zodpovednej osoby verejného obstarávateľa: Ing. Marek Pátek, vedúci SB, č.t.: 034/6970 208.
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.