Vyhlásené obstarávanie

ACCORD - Fotovoltické zariadenia pre pavilóny UK


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Univerzita Komenského v Bratislave
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
442 380,97
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45315300-1
Elektronická aukcia:
Áno
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
12. Júl 2023
Dátum otvárania ponúk:
12. Júl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
uvedené v SP
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Montáž fotovoltických zariadení na výrobu elektrickej energie pre potreby UK Bratislava v zmysle poskytnutej projektovej dokumentácie.. uvedené v SP

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ vykonáva predmetné verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania. Komunikácia vrátane doručovania sa realizuje v systéme IS EVO. Každý záujemca/uchádzač, ktorý nie je registrovaný v systéme IS EVO sa zaregistruje do systému na adrese uvo.gov.sk/private. Registrovaný uchádzač sa už opakovane neregistruje. Na prihlásenie do systému používa prístupové kódy, ktoré mu boli doručené pri prvotnej registrácii. Po prihlásení do systému má uchádzač neobmedzený prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky v zmysle § 49 ods. 1 písm. a) ZVO. V prípade otázok, resp. žiadosti o vysvetlenie bude záujemca/uchádzač komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme IS EVO cez komunikačné rozhranie v zmysle súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 2. V elektronicky podanej ponuke sa predkladajú scany originálnych dokladov alebo úradne overených kópii. 3. Verejná súťaž sa realizuje postupom podľa § 112 ZVO. 4. Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku. 5. Podľa § 39 ZVO môže uchádzač predbežne nahradiť vyššie uvedené doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom Jednotným európskym dokumentom (JED). 6. Úspešný uchádzač je povinný, v rozsahu a spôsobom podľa návrhu zmluvy, najneskôr ku dňu podpisu Zmluvy o Dielo predložiť verejnému obstarávateľovi elektronickú verziu originálu, resp. úradne overenej kópie potvrdenia poisťovne o poistení zhotoviteľa vydané príslušnou poisťovňou/poisťovňami, prípadne elektronickú verziu originálu, resp. úradne osvedčenej kópie poistnej zmluvy/poistných zmlúv na poistenie zodpovednosti za škodu. Zhotoviteľ sa zaväzuje uzatvoriť túto poistnú zmluvu minimálne pre prípad zodpovednosti za škodu spôsobenú zhotoviteľom v súvislosti s výkonom stavebných prác v/na diele, resp. jeho časti, vo výške poistnej sumy min. 500.000,- € minimálne v rozsahu poistenia zodpovednosti zhotoviteľa za škody spôsobené na majetku objednávateľa a tretích osôb. V prípade predloženia ponuky skupinou dodávateľov, preukazujú títo poistenie spoločne. 7. Úspešný uchádzač je povinný, v rozsahu a spôsobom podľa návrhu zmluvy, najneskôr v deň podpisu zmluvy predložiť verejnému obstarávateľovi na svoje náklady zábezpeku za riadne vykonanie prác vo forme záruky vystavenej bankou alebo poisťovňou s oprávnením podnikať v Slovenskej republike. Vystavená záruka bude abstraktná, nepodmienená, neodvolateľná a inštitúcia ktorá ju vystavila z nej bude plniť na prvú výzvu verejného obstarávateľa. Obsahom bankovej záruky bude záväzok banky alebo poisťovne uspokojiť budúceho Objednávateľa do výšky akejkoľvek splatnej peňažnej pohľadávky voči budúcemu Zhotoviteľovi na uspokojenie nárokov na zaplatenie zmluvnej pokuty, náhradu škody, nákladov vzniknutých v dôsledku odstúpenia od zmluvy, iných nárokov vzniknutých počas realizácie diela do uplynutia 10 dní od momentu protokolárneho odovzdania Diela, ktoré nebudú budúcim Zhotoviteľom riadne a včas v prospech budúceho Objednávateľa uspokojené. Banková záruka bude vystavená na sumu vo výške 5 % z celkovej ceny za Dielo bez DPH a bude platiť do uplynutia 10 dní od podpisu protokolu o odovzdaní a prevzatí Diela.