Vyhlásené obstarávanie

Konzultačná a poradenská činnosť technického dozoru investora (TDI)


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Vysoká škola výtvarných umení
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
159 833,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71315100-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Júl 2023
Dátum otvárania ponúk:
3. Júl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Verejný obstarávateľ má záujem: a.v súvislosti s dielom: Art Campus VŠVU v areáli na Drotárskej ceste 44 (Projektový zámer 1) o: -konzultačnú, poradenskú a kontrolnú činnosť k vypracovanej projektovej dokumentácii zo strany zazmluvneného dodávateľa pre vydanie územného rozhodnutia a stavebného povolenia na Diele: Art Campus VŠVU v areáli na Drotárskej ceste 44; -a následne o konzultačnú a poradenskú činnosť pri príprave súťažných podkladov, stanovení podmienok účasti a možnosti ich vyhodnotenia na účely verejného obstarávania na dodávateľa stavby, -ako aj kontrolnú a poradenskú činnosť pri realizácii stavebných prác; a b.v súvislosti s dielom: Obnova existujúcej budovy VŠVU na Drotárskej ceste 44 v Bratislave (Projektový zámer 2) o: -konzultačnú, poradenskú činnosť pri príprave súťažných podkladov, stanovení podmienok účasti a možnosti ich vyhodnotenia a to na účely verejného obstarávania na dodávateľa projektovej dokumentácie k stavbe: Obnova existujúcej budovy VŠVU na Drotárskej ceste 44 v Bratislave; -a následne poradenskú a kontrolnú činnosť k vypracovanej projektovej dokumentácii zo strany zazmluvneného dodávateľa pre vydanie stavebného povolenia; -a následne konzultačnú, poradenskú činnosť pri príprave súťažných podkladov, stanovení podmienok účasti a možnosti ich vyhodnotenia a to na účely verejného obstarávania na dodávateľa predmetnej stavby; a c.v súvislosti s dielom: Obnova historickej a pamiatkovo chránenej budovy VŠVU na Hviezdoslavovom nám. 18 v Bratislave (Projektový zámer 3) o: -konzultačnú, poradenskú činnosť pri príprave súťažných podkladov, stanovení podmienok účasti a možnosti ich vyhodnotenia a to na účely verejného obstarávania na dodávateľa projektovej dokumentácie k stavbe: Obnova historickej a pamiatkovo chránenej budovy VŠVU na Hviezdoslavovom nám. 18 v Bratislave; -a následne poradenskú a kontrolnú činnosť k vypracovanej projektovej dokumentácii zo strany zazmluvneného dodávateľa pre vydanie stavebného povolenia; -a následne konzultačnú, poradenskú činnosť pri príprave súťažných podkladov, stanovení podmienok účasti a možnosti ich vyhodnotenia a to na účely verejného obstarávania na dodávateľa predmetnej stavby. Zákazka nie je rozdelená na časti. Predmetom zákazky je výkon technického dozoru pre realizované stavebné diela verejného obstarávateľa. Maximálny predpokladaný počet hodín je stanovený na 3 500 hodín. Výsledkom verejného obstarávania bude uzavretie rámcovej zmluvy do 48 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti alebo do vyčerpania finančného limitu 159 833,33 bez DPH.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ neuzavrie Rámcovú zmluvu s: 14.1.1.uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len RPVS) a nie je zapísaný v RPVS, 14.1.2. uchádzačom, ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu majú povinnosť zapisovať sa do RPVS, a nie sú zapísaní v RPVS 14.1.3.uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a ktorého konečným užívateľom výhod zapísaným v RPVS je osoba uvedená v § 11 ods. 1 písm. c) zákona, 14.1.4.uchádzačom, ktorého subdodávateľ a subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do RPVS, majú v RPVS zapísaného konečného užívateľa výhod, ktorým je osoba podľa § 11 ods. 1 písm. c) zákona. 14.2. Úspešný uchádzač je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie Rámcovej zmluvy tak, aby mohla byť uzavretá do 5 pracovných dní odo dňa kedy bol na jej uzavretie písomne vyzvaný. 14.3. V prípade, že u úspešného uchádzača dôjde k plneniu Rámcovej zmluvy prostredníctvom subdodávateľa je uchádzač povinný v rámci súčinnosti predložiť zoznam subdodávateľov. 14.4. Verejný obstarávateľ bude pri uskutočňovaní tohto postupu zadávania zákazky postupovať v súlade so zákonom, prípadne inými všeobecne záväznými právnymi predpismi. Všetky ostatné informácie, úkony a lehoty sa nachádzajú v zákone. 14.6. Verejný obstarávateľ v rámci tejto zákazky zruší verejné obstarávanie podľa ustanovenia § 57 ods. 1 zákona. 14.7. Verejný obstarávateľ v rámci tejto zákazky môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky podľa ustanovenia § 57 ods. 2 zákona. 14.8. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok. 14.9. Verejný obstarávateľ si dovoľuje upozorniť, že v priebehu zadávania konkrétnej zákazky dochádza k spracúvaniu osobných údajov dotknutých osôb v súlade s Nariadením GDPR a s vybranými ustanoveniami Zákona o ochrane osobných údajov.