Vyhlásené obstarávanie

Vypracovanie projektovej dokumentácie – Rekonštrukcia plynovej kotolne – technológia na SSÚD Liptovský Mikuláš


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
14 200,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71321200-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
20. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
3. Júl 2023
Dátum otvárania ponúk:
3. Júl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Zameranie existujúceho stavu objektov dotknutých navrhovanými úpravami a vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie (PD) v stupni dokumentácie pre realizáciu stavby v zmysle TP 019. Zabezpečenie inžinierskej činnosti na realizáciu zákazky. Súčinnosť pri verejnom obstarávaní objednávateľa a autorský dohľad nad realizáciou stavby.. Vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie s podrobnosťou dokumentácia pre realizáciu stavby bude obsahovať: -Dokumentácia skutočného stavu (zameranie existujúceho stavu) -Dokumentácia stavebných objektov (búracie práce, stavebné riešenie, požiarna ochrana, zdravotechnika, vzduchotechnika, elektroinštalácia, slaboprúdová inštalácia, meranie a regulácia, plynoinštalácia) -Technológia plynovej kotolne -Celkové náklady na stavebnú časť -Projekt organizácie výstavby Pri plánovanej kompletnej rekonštrukcii objektov je potrebné zohľadniť súčasný stav konštrukcií a navrhnúť vhodné opatrenia na odstránenie nedostatkov. Súčasná plynová kotolňa má neekonomickú prevádzku a zastaralé zariadenie. Areál SSÚD pozostáva z viacerých objektov, ktoré sú vykurované z centrálnej plynovej kotolne umiestnenej v samostatnom objekte. Kotolňa je navrhnutá na spaľovanie zemného plynu nízkotlakého pri tlaku 2,0 kPa. Z rozdeľovača v kotolni je vedený ekvitermický prívod tepla do strojovne administratívnej budovy. V strojovni objektu je umiestnený rozdeľovač zberač komplet s dvoma ekvitermickými vetvami pre Policajný zbor a SSÚD. Policajný zbor aj SSÚD sú v jednej administratívnej budove súp.č.435, umiestnenej na parcele č. KN 262/45, zapísanej na liste vlastníctva č.206, k. ú. Demänová. V kotolni sú osadené : 3 ks plynových kotlov BUDERUS Logano GE 515 295 kW Ecostream s regulátormi Logamatic 4311 (1ks) a Logamatic 4312 (2ks) s odvodom spalín do komína, plynové horáky WEISHAUPT WG 30N/1-C 319 kW, vstupný tlak 2,0 kPa Plynové zariadenie podľa vyhlášky MPSVR SR č. 718/2002 Z.z. je vyhradené technické zariadenie, zaradené do skupiny: -Bg, - rozvody plynu s pretlakom do 0,4 MpA -Bh, - zariadenie s jednotlivým výkonom do 0,5 Mw Maximálny výkon jedného kotla v novonavrhovanej kotolni môže byť do 300 kW. Súčasťou rekonštrukcie plynovej kotolne je aj výmena riadiacej jednotky v administratívnej budove - súp.č.435, v časti Policajného zboru. Požadovaný počet výtlačkov dokumentácie pre každý objekt: -v tlačenej forme......6x -v digitálnej forme na USB.....2x Presný rozsah a obsah projektovej dokumentácie je špecifikovaný v prílohe č. 1a: VŠEOBECNÉ POŽIADAVKY NA PROJEKTOVÚ DOKUMENTÁCIU Požiadavky na výkon inžinierskej činnosti: Dodávateľ je povinný zabezpečiť všetky potrebné povolenia a vyjadrenie dotknutých orgánov. Dodávateľ je povinný zapracovať do dokumentácie v podrobnostiach dokumentácie DRS všetky opodstatnené požiadavky a podmienky z rozhodnutí, vyjadrení a stanovísk dotknutých orgánov verejnej správy bez finančných nárokov voči objednávateľovi, a to do 14 (štrnástich) dní odo dňa doručenia takejto požiadavky dotknutého orgánu verejnej správy dodávateľovi. Požiadavka na výkon autorského dohľadu nad realizáciou stavby: Verejný obstarávateľ požaduje účasť dodávateľa na kontrolných dňoch stavby. Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že v prípade potreby bude súčinný pri procese výberu zhotoviteľa stavebných prác. V prípade nejasností v technickom riešení alebo projektovej dokumentácie bude dodávateľ povinný odpovedať na otázky uchádzačov vznesené v rámci vysvetľovania súťažných podkladov na výber zhotoviteľa ako aj na otázky po odovzdaní diela.

Doplňujúce informácie

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať cenovú ponuku uchádzača, ktorej celková cena za realizáciu predmetu zákazky bude prevyšovať predpokladanú hodnotu zákazky určenú verejným obstarávateľom na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať cenovú ponuku od iných uchádzačov ako tých, ktorým zaslal Výzvu. Verejný obstarávateľ neuzavrie Objednávku s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona uchádzač preukazuje doložením Čestného vyhlásenia, v ktorom prehlasuje, že u neho neexistuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona ( Príloha č. 5 - Čestné vyhlásenie uchádzača o konflikte záujmov). Verejný obstarávateľ môže odmietnuť vystaviť Objednávku uchádzačovi, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona. Verejný obstarávateľ po úplnom vyhodnotení cenových ponúk oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, výsledok vyhodnotenia ponúk. Úspešnému uchádzačovi oznámi, že jeho ponuku prijíma a neúspešnému uchádzačovi oznámi, že neuspel a dôvody neprijatia jeho ponuky. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením cenovej ponuky znáša uchádzač, bez finančných nárokov voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Ponuky doručené verejnému obstarávateľovi sa uchádzačom nevracajú. Verejný obstarávateľ ich uchová ako súčasť dokumentácie k obstaraniu predmetu zákazky.