Vyhlásené obstarávanie

Výpočtová technika


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
10 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
30200000-1
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
26. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
6. Júl 2023
Dátum otvárania ponúk:
6. Júl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Na základe prieskumu cien pri tvorbe rozpočtu projektu NFP 310011CPL5 z OPKŽP sa jedná o zákazku s nízkou hodnotou. Určenie predpokladanej hodnoty zákazky bude realizované týmto prieskumom trhu, pričom prieskum trhu je nástrojom na určenie predpokladanej hodnoty zákazky v zmysle § 6 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní.Výber dodávateľa je podľa Výzvy na predloženie cenovej ponuky plánovaný jednokolovo v súlade so zákonom o VO. Predmetom zákazky je nákup multifunkčného zariadenia (1 ks), notebookov (8 ks), projektor (1 ks) a dátové úložisko NAS (1 ks) podľa špecifikácie (príloha).. ŠPECIFIKÁCIA: Multifunkčné zariadenie: Typ: laserová multifunkčná tlačiareň Formát tlače: min. A3-A5 Štandartné funkcie: tlač, kopírovanie, skenovanie, e-maul, cloud Tlačové funkcie: A4, A3, obojstranná tlač, obojsmerné informácie o stave v reálnom čase, tlač z USB Tlačvé rozlíšenie: min. 1200x1200 dpi Skenovanie: obojstranné, do domácej položky, do siete, na USB, formáty JPG, TIFF, PDF, rozpoznávanie textu funkcia OCR Rozlíšenie pre kopírovanie: miin. 600x600dpi Konektivita: Ethernet 10/100/1000 Base-T, USB, NFC, voliteľné WIFI Podpora OS: Windovs 7, 8, 10, 11 Zásobník na papier: min. stojan s 3 zásobníkmi Záruka: min. 3 roky Notebooky: Displej: min. 15,6" FHD Rozlíšenie: min. 1920x1080 pixelov, LED podsvietenie: áno Operačná pamäť: min. 8 GB DDR 4, možnosť rozšírenia na min. 16 GB Grafika: integrovaná grafická karta Audio: min. 2 vstupné repro, stereo výstup, mikrofón Webkamera: vstavaná, rozlíšenie min. HD Operačný systém: MS Windovs 10 PRO 64 bit, SK Klávesnica: s oddelenou numerickou časťou, podsvietená Myš: káblová, USB Taška: veľkosť zodpovedajúca Notebooku Porty: min. 2x USB 3.2 Gen 1 port, min 1x USB 3.2 Gen 1 Type-C port napájaný , kombinovaný audio konektor, min 1x HDMi 1,4 port, min 1x RJ45 port. Komunikácia: min. wlan Wi-Fi 5 (Wi-Fi 802.11ac), 2.4 GHz/5 GHz, 64-bit/128-bit, Bluetooth 5.0. Záruka: min. 3 roky Projektor: Rozlíšenie: min. 1920 x 1080 px Svietivosť: min. 4000 lúmenov Kontrast: min. 10000:1 Veľkosť projekcie: 30" až 300" Obraz: horizontálna a vertikálna korekcia lichobežníkového skreslenia: áno Konektivita: USB, HDMI, VGA, RJ-45, Wifi, audio vstup Reproduktor: min. 10 W Podpora OS: Windovs 7, 8, 10, 11 Záruka: min. 24 mesiacov Dátove úložisko NAS: CPU: min. CPU Intel 4 jadrový, 2 GHz - 2,7 GHz HW šifrovací stroj AES-NI: áno Pamäť: min. 4 GB DDR4, rozšírenie až na 8 GB Pozícia pre disk 4x3,5" alebo 2,5" SATA HDD/SDD, 2x M 2 2280 NVMe SSD Externé porty: 2x USB 3.0, 1x eSATA port LAN: 2x Gigabit (Rj 45) 4 ks HDD disky vhodné pre uložisko NAS, 4TB Jazyk rozhrania: česky alebo slovensky Záruka: min 3 roky Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania: Dodávateľovi sa neposkytuje preddavok. Predmet zákazky sa bude financovať formou bezhotovostného platobného styku v lehote splatnosti faktúry 60 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia, ak faktúra bude obsahovať všetky náležitosti požadované verejným obstarávateľom. Pokiaľ uchádzač nie je platcom DPH, tak na túto skutočnosť v ponuke upozorní. Ak sa uchádzač v priebehu plnenia zmluvy stane platcom DPH, verejný obstarávateľ nebude na túto skutočnosť prihliadať. Ponúknutá cena musí byť konečná a úplná a musí zahŕňať všetky náklady uchádzača súvisiace s predmetom zákazky. Výsledok verejného obstarávania: - Kúpna zmluva (návrh KZ je prílohou tejto výzvy na predkladanie ponúk) - Lehota dodania: v zmysle podmienok uvedených v KZ - do 60 dní od účinnosti zmluvy. Podmiemky účasti: Zápis uchádzača v OR/ŽR v súlade s požiadavkou na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ preverí v registri vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, či uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v SR a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.