Vyhlásené obstarávanie

Iridiový zdroj pre brachyterapeutický prístroj MicroSelectron


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Východoslovenský onkologický ústav, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
41 470,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
33151000-3
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
11. Júl 2023
Dátum otvárania ponúk:
11. Júl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodanie, výmena a inštalácia náhradných rádionuklidových zdrojov 192-Ir pre brachyterapeutický prístroj MicroSelectron HDR v počte 5 kusov, v 6-mesačných intervaloch resp. podľa prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa. Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nerepasovaný a nepoužívaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky resp. Európskej únie. Dodanie predmetu zákazky je vrátane súvisiacich služieb - dodávky na miesto určenia, fyzického prevzatia tovaru, odbornej inštalácie, likvidácie odpadu, ktorý vznikne pri výmene zdroja, technickej a sprievodnej dokumentácie, vykonania funkčnej skúšky po inštalácií náhradného zdroja, vykonania skúšky dlhodobej stability, merania, oznámenia na príslušný ÚVZ SR a MDV o dovoze a všetkých ostatných služieb súvisiacich s dodaním (poistenie tovaru,clo a pod.). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené vo Výzve a jej prílohách.. Predmetom zákazky je dodanie, výmena a inštalácia náhradných rádionuklidových zdrojov 192-Ir pre brachyterapeutický prístroj MicroSelectron HDR v počte 5 kusov, v 6-mesačných intervaloch resp. podľa prevádzkových potrieb verejného obstarávateľa. Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nerepasovaný a nepoužívaný, v bezchybnom stave a musí zodpovedať všetkým platným právnym predpisom na území Slovenskej republiky resp. Európskej únie. Dodanie predmetu zákazky je vrátane súvisiacich služieb - dodávky na miesto určenia, fyzického prevzatia tovaru, odbornej inštalácie, likvidácie odpadu, ktorý vznikne pri výmene zdroja, technickej a sprievodnej dokumentácie, vykonania funkčnej skúšky po inštalácií náhradného zdroja, vykonania skúšky dlhodobej stability, merania, oznámenia na príslušný ÚVZ SR a MDV o dovoze a všetkých ostatných služieb súvisiacich s dodaním (poistenie tovaru,clo a pod.). Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené vo Výzve a jej prílohách.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii s uchádzačmi resp. záujemcami postupovať v zmysle § 20 ZVO prostredníctvom IS EVO. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. 2. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie dokladov preukazujúcich splnenie osobitných požiadaviek na predmet zákazky, ktoré sú podrobne popísané vo Výzve na predkladanie ponúk (bod 9.9.) 3. Obhliadka miesta dodania predmetu zákazky nie je potrebná. 4. Zábezpeka ponuky sa nevyžaduje. 5. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo Výzve na predkladanie ponúk, sa riadia príslušnými ustanoveniami ZVO v platnom znení. 6. Predmetné verejné obstarávanie nie je: zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií ani obstaraním zameraným na sociálne aspekty