Vyhlásené obstarávanie

Služby správy registratúry


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Kancelária Ústavného súdu Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
53 441,67
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79995100-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Áno
Postup:
Dátum vyhlásenia:
30. Jún 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
17. Júl 2023
Dátum otvárania ponúk:
17. Júl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Prevzatie, zaevidovanie a odborná správa registratúrnych záznamov verejného obstarávateľa, dlhodobé uloženie v úložnom mieste, poskytovanie vybraných registratúrnych záznamov, zabezpečenie vyraďovacieho konania a diskrétnej likvidácie registratúrnych záznamov.. Prevzatie, zaevidovanie a odborná správa registratúrnych záznamov verejného obstarávateľa, dlhodobé uloženie v úložnom mieste, poskytovanie vybraných registratúrnych záznamov, zabezpečenie vyraďovacieho konania a diskrétnej likvidácie registratúrnych záznamov.

Doplňujúce informácie

1.Poskytnuté služby za predmet zákazky budú uhrádzané na základe doručených faktúr, ktoré musia mať náležitosti daňového dokladu. 2.Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa ich doručenia verejnému obstarávateľovi. V prípade, ak faktúra nebude obsahovať všetky potrebné údaje, nebude daňových dokladom, prípadne bude vystavená nesprávne, verejný obstarávateľ ju vráti ako neuhradenú. Nová lehota splatnosti začne plynúť až po doručení opravenej faktúry. 3.Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná bezhotovostným prevodom z účtu verejného obstarávateľa. 4.Verejný obstarávateľ nie je platcom DPH. 5. Výsledkom verejného obstarávania bude uzatvorenie rámcovej zmluvy v zmysle tejto výzvy a jej príloh, ktorá bude zaslaná na podpis úspešnému uchádzačovi. Podrobnosti k obstarávaniu sú v dokumentoch zákazky na profile verejného obstarávateľa. Zákazka sa realizuje v elektronickom prostriedku Elektronická platforma - IS EVO. Bližšie informácie na eplatforma.gov.sk. Predmetné verejné obstarávanie nie je zeleným verejným obstarávaním, obstarávaním inovácií a ani obstarávaním zameraným na sociálne aspekty.