Vyhlásené obstarávanie

Zabezpečenie strážnej služby v objekte Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou v Košiciach.


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
171 492,60
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79710000-4
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
13. Júl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
21. Júl 2023
Dátum otvárania ponúk:
21. Júl 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie strážnej služby nepretržitou službou 24 hodín denne, 7 dní v týždni jedným zamestnancom poskytovateľa (vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok). Bližšie špecifikované v Prílohe č. 1.. Predmetom zákazky je zabezpečenie strážnej služby nepretržitou službou 24 hodín denne, 7 dní v týždni jedným zamestnancom poskytovateľa (vrátane dní pracovného voľna, pracovného pokoja a vo sviatok). Bližšie špecifikované v Prílohe č. 1.

Doplňujúce informácie

-Verejný obstarávateľ rozhodol, že vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. -Uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi cenovú ponuku a ďalšie doklady a dokumenty v písomnej podobe, podpísané štatutárnym zástupcom, resp. osobou splnomocnenou na konanie za uchádzača, a s odtlačkom pečiatky, oskenované a doručené v lehote na predkladanie ponúk ako prílohu/y ponuky vo formáte pdf.