Dodanie drevených okien a dverí na stavbu "Múzeum Spišská Teplica".. Predmetom zákazky je dodanie drevených okien a dverí na stavbu "Múzeum Spišská Teplica".
Podrobnejšia špecifikácia/opis okien a dverí je uvedený vo výkresoch, ktoré tvoria prílohu č.3 súťažných podkladov.
Okna a dvere požadujeme naceniť a dodať vrátane naloženia, dopravy, vyloženia, osadenia do stavebných otvorov (montáže/inštalácie) a všetkých materiálov potrebných k ich kompletnej montáži/inštalácií.
Uchádzač uvedie podrobný rozpis cien jednotlivých tovarov v prílohe č.1 - Výkaz výmer. Uchádzač je povinný do jednotkovej ceny zahrnúť všetky náklady spojené s dodaním a osadením tovarov.
Pokiaľ sa v súťažných podkladoch nachádzajú údaje určujúce výrobný postup, značku, patent, materiál, typ, krajinu
pôvodu alebo výroby, môže uchádzač v ponuke predložiť aj ekvivalentné riešenie pri dodržaní min. množstva a
minimálnych kvalitatívnych a technických parametrov. Minimálnymi parametrami sa rozumejú parametre aspoň na
úrovni opisu, alebo kvalitatívne a technicky vyššie.
Úspešný uchádzač sa zaväzuje dodať tovary maximálne za ceny uvedené v jeho ponuke. Ceny uvedené v ponuke musia zahŕňať všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zákazky, teda aj DPH, hotové výdavky, náhradu za stratu času, cestovné, telekomunikačné výdavky a ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky vrátane dopravy, naloženia a vyloženia, montáže/inštalácie a všetkých materiálov nevyhnutných ku kompletnej montáží/inštalácií okien a dverí.
1. Jediným kritériom je najnižšia cena v eur bez DPH za kompletné plnenie predmetu zákazky.
2. Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia podmienok účasti a vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk, a to v prípade
uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača alebo jeho ponuky, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk bezodkladne zašle informáciu o vyhodnotení ponúk všetkým uchádzačom.
3. Spôsob predloženia ponuky: Prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO na adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. Ponuka sa predkladá nahrávaním súborov v bežne používaných a dostupných elektronických formátoch. Predkladať ponuky môžu len registrované a validované hospodárske subjekty. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme EVO pri predkladaní ponuky vyplniť.
4. Požadujeme, aby ponuka obsahovala nasledovné doklady a údaje:
a) Doklad o oprávnení dodávať požadované tovary : napr. výpis zo ŽR/OR SR. Uchádzač môže predložiť aj výpis z
registrov, zverejnených na internete. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklad, verejný obstarávateľ použije údaje z
verejných registrov.
b) Prílohu č. 1 - Výkaz výmer s vyplneným cenovým návrhom.
c) Prílohu č. 2 - Návrh uchádzača na plnenie kritéria : v zložení cena bez DPH, prípadne cena celkom (v prípade neplatcu DPH); vrátane identifikačných údajov: obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ a IČ DPH.
5. Uchádzač znáša všetky výdavky a náklady spojené s prípravou a predložením ponuky sám, bez akéhokoľvek
finančného nároku voči Verejnému obstarávateľovi.
6. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/ uchádzačmi sa bude uskutočňovať elektronicky podľa § 20 zákona a to prostredníctvom Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania - IS EVO na
adrese uvedenej v bode I.3) tejto výzvy. V prípade potreby, otázky týkajúce sa používania IS EVO, môže záujemca zaslať na adresu: eplatforma@vlada.gov.sk alebo kontaktovať pracovníkov telefonicky prostredníctvom kontaktov služby Helpdesk IS EVO.
7. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických
prostriedkov k dokumentom, potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti a to na internetovej adrese podľa bodu I.3) tejto výzvy a z uvedeného dôvodu tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Priamy odkaz na túto internetovú adresu je tiež zverejnený v profile VO na web stránke Úradu pre verejné obstarávanie.
8. V prípade potreby vysvetlenia podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomne požiadať o ich vysvetlenie prostredníctvom informačného systému IS EVO. Požiadavka o vysvetlenie musí byť doručená najneskôr 3 pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.
9. Verejný obstarávateľ nepripúšťa variantné riešenia.
10. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými
podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo :
- neprijať ani jednu ponuku v prípade, ak cena úspešnej ponuky prekročí výšku finančných prostriedkov vyčlenených
verejným obstarávateľom na predmet zákazky.
- neuzavrieť zmluvu (zaslať objednávku) s uchádzačom, ktorý predložil ponuku presahujúcu limit predpokladanej
hodnoty zákazky,
- zrušiť súťaž v súlade s § 57 zákona.