Vyhlásené obstarávanie

Poradenská činnosť vo verejnom obstarávaní vrátane právnej podpory pri verejnom obstarávaní


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
132 000,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
79418000-7
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
5. November 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
26. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
26. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ministerstvo kultúry SR, Nám. SNP 33, Bratislava
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa


Ekonomicky najvýhodnejšia ponuka z hľadiska

  • 10 % Cena za hodinovú sadzbu právnych konzultácií vo verejnom obstarávaní
  • 10 % Cena právnej podpory za služby v rámci zákazky nedosahujúcej limitné hodnoty
  • 10 % Cena právnej podpory za služby v rámci podlimitnej zákazky 2
  • 10 % Cena právnej podpory za služby v rámci podlimitnej zákazky 1
  • 10 % Cena právnej podpory za služby v rámci nadlimitnej zákazky
  • 10 % Cena za hodinovú sadzbu konzultácií vo verejnom obstarávaní
  • 10 % Cena za realizáciu postupu zadávania zákazky nedosahujúcej limitné hodnoty
  • 10 % Cena za realizáciu postupu zadávania podlimitnej zákazky 2
  • 10 % Cena za realizáciu postupu zadávania podlimitnej zákazky 1
  • 10 % Cena za realizáciu postupu zadávania nadlimitnej zákazky

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je počas platnosti rámcovej dohody poskytovať poradenské služby súvisiace s realizáciou verejného obstarávania (zadávanie nadlimitných a podlimitných zákaziek a zákaziek nedosahujúcich limitné hodnoty) pre verejného obstarávateľa a poskytovanie právnej podpory pre celý proces verejného obstarávania pri dodržiavaní všetkých relevantných prameňov práva (právne predpisy Slovenskej republiky, právo EÚ, rozhodovacia prax Úradu pre verejné obstarávania atď.) s cieľom efektívneho riadenia procesov verejného obstarávania tak, aby podľa požiadaviek verejného obstarávateľa prinášali úsporu nákladov pri nákupe požadovaných komodít.

Doplňujúce informácie

Ministerstvo kultúry SR ako verejný obstarávateľ podľa § 6 ods. 1 písm. a) zákona o VO, obstaráva daný predmet zákazky, podľa § 10 zákona o VO a v súlade so Smernicou č.3/2012 o centrálnom verejnom obstarávaní v rezorte kultúry a organizácií v jeho zriaďovateľskej pôsobnosti. 2/ Ministerstvo kultúry SR realizuje predmetné verejné obstarávanie prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (www.evo.gov.sk), kde budú záujemcom po úspešnej registrácii sprístupnené súťažné podklady. 3/ Pre túto podlimitnú zákazku verejný obstarávateľ použije systém Elektronického verejného obstarávania len na: - fázu poskytovania súťažných podkladov, doplňujúcich podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie, - fázu vysvetľovania, t. j. elektronického predkladania žiadostí o vysvetlenie požiadaviek uvedených vo výzve na predkladanie ponúk , podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívneho dokumentu alebo inej sprievodnej dokumentácie; resp. poskytnutia súvisiaceho vysvetlenia a žiadostí záujemcov/uchádzačov zo strany verejného obstarávateľa. 4/ Pre fázu predkladania ponúk verejný obstarávateľ nepoužije systém Elektronického verejného obstarávania. Uchádzač predloží ponuku v písomnej listinnej podobe v uzavretom obale označenom podľa bodu IV.1 súťažných podkladov osobne, alebo ju zašle poštovou zásielkou na adresu kontaktnej osoby v bode IV.2 súťažných podkladov v lehote na predkladanie ponúk podľa bodu IV.2.2. súťažných podkladov. 5/ K prepočtu cudzej meny na EUR sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný ku dňu zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. 6/ Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých vyššie spomínaných dokladov uvedených, pokiaľ nie je uvedené inak. 7/ Náklady spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 8/ Ak uchádzačom bude skupina dodávateľov musí stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov musia udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní. 9/ Verejný obstarávateľ podlimitnú zákazku zruší, ak ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, alebo nedostane ani jednu ponuku, alebo ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám určeným podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní a uchádzač neuplatní žiadosť o nápravu v lehote podľa § 136 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní a nepodá námietky v lehote podľa § 138 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, alebo jej zrušenie nariadi Úrad pre verejné obstarávanie SR. Ak sa zmenili okolnosti, za ktorých sa podlimitná zákazka vyhlásila, alebo ak nebolo predložených viac, než dve ponuky, verejný obstarávateľ môže použitý postup zadávania zákazky zrušiť. 10/ V prípade, ak budú všetky hodnotené ponuky presahovať predpokladanú hodnotu predmetu zákazky, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku a podlimitnú zákazku v zmysle § 46 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní zrušiť.