Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia transformačnej stanice


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Slovenské národné divadlo
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
287 360,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45232220-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
18. Júl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
8. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
8. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom plnenia je realizácia kompletnej rekonštrukcie trafostanice na vysokonapäťovej (ďalej len VN) trafostanici TS11, a to na oboch VN prívodoch od distribučnej siete, rozvádzačoch merania na VN strane a šiestich poistkových vývodoch do transformátorov. Verejný obstarávateľ/Objednávateľ požaduje zrealizovať stavbu vrátane vybavenia potrebných povolení a zabezpečenia inžinierskej činnosti, nutnej k realizácii stavby. V rámci realizácie kompletnej rekonštrukcie trafostanice požaduje verejný obstarávateľ nasledovné: 1/ Všetky rozvádzače s odpínačmi musia byť vybavené signalizáciou stavu polohy do CRS, vyvedených v jednom prípojnom mieste realizácia nového prípojného miesta je súčasťou zákazky, a zachovanie stávajúcej funkcionality. 2/ Vykonanie príslušných odborných prehliadok a odborných skúšok v rozsahu všetkých legislatívou predpísaných právnych noriem SR a STN, v prípade inštalácie vyhradených technických zariadení podľa vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia. 3/ Zabezpečenie vykonania odbornej prehliadky a odbornej skúšky a úradnej skúšky, vrátane vyhotovenia príslušných správ o odborných prehliadkach a skúškach zariadení, t.j. vyhotovenie východiskovej revíznej správy, a správy z úradnej skúšky. Zhotoviteľ doručí správy z odbornej prehliadky a odbornej skúšky, ako aj správu z úradnej skúšky pri odovzdaní diela do prevádzky. 4/ Vyhotovenie projektu pre Západoslovenskú distribučnú spoločnosť a zabezpečenie jeho schválenia Západoslovenskou distribučnou spoločnosťou pred začatím realizácie zákazky. 5/ Vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie skutkového stavu s technickým popisom v dvoch vyhotoveniach a elektronicky v dwg. formáte na USB. Zhotoviteľ doručí požadovanú dokumentáciu pri odovzdaní diela do prevádzky. 6/ Vypracovanie realizačnej projektovej dokumentácie na predmet tejto zákazky vrátane časového harmonogramu odstavenia budovy od VN na nevyhnutnú dobu. Objednávateľ požaduje realizáciu s minimálnymi výpadkami prívodu VN, pričom požadovaná doba výpadku je objednávateľom stanovená na nedeľu dopoludnia, prípadne v neskorých nočných hodinách, avšak po odsúhlasení verejným obstarávateľom/objednávateľom (z dôvodu zabezpečenia plynulej prevádzky divadla pri organizácií predstavení a iných aktivít SND). 7/ Zabezpečenie demontáže, odvozu a likvidácie pôvodných komponentov (odpínačov) vrátene kobiek a všetkých odpadov, vrátane nebezpečných odpadov, ktoré vzniknú počas realizácie zákazky. Zhotoviteľ sa zároveň zaväzuje dodať doklady o zneškodnení všetkých odpadov, ktoré vzniknú realizáciou zákazky, kontaktnej osobe Objednávateľa, uvedenej v Zmluve o dielo. Doklady o likvidácii odpadov objednávateľ požaduje dodávať priebežne počas plnenia zákazky, t.j. v reálnom čase ich likvidácie. Pri prácach s nebezpečnými odpadmi zdokladovať oprávnenia na nakladanie a likvidáciu s daným typom odpadu. 8/ Zhotoviteľ sa zaväzuje na predloženie oprávnenia firmy alebo zodpovednej osoby na vykonanie zákazky, ako aj na predloženie oprávnenia projektanta pred popísaním zmluvy. 9/ Zhotoviteľ sa zaväzuje realizovať všetky úkony na zákazke oprávnenými osobami podľa vyhlášky č. 508/2009. Kópie oprávnení spolu s príkazom B budú prekladané objednávateľovi priebežne počas realizácie zákazky. 10/ Vypracovanie prevádzkového predpisu zariadenia v dvoch vyhotoveniach v termíne do odovzdania zákazky/diela. Podrobný a kompletný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1- Opis predmetu zákazky v rámci Podkladov na vypracovanie ponuky.. Predmetom plnenia je realizácia kompletnej rekonštrukcie trafostanice na vysokonapäťovej (ďalej len VN) trafostanici TS11, a to na oboch VN prívodoch od distribučnej siete, rozvádzačoch merania na VN strane a šiestich poistkových vývodoch do transformátorov. Verejný obstarávateľ/Objednávateľ požaduje zrealizovať stavbu vrátane vybavenia potrebných povolení a zabezpečenia inžinierskej činnosti, nutnej k realizácii stavby. V rámci realizácie kompletnej rekonštrukcie trafostanice požaduje verejný obstarávateľ nasledovné: 1/ Všetky rozvádzače s odpínačmi musia byť vybavené signalizáciou stavu polohy do CRS, vyvedených v jednom prípojnom mieste realizácia nového prípojného miesta je súčasťou zákazky, a zachovanie stávajúcej funkcionality. 2/ Vykonanie príslušných odborných prehliadok a odborných skúšok v rozsahu všetkých legislatívou predpísaných právnych noriem SR a STN, v prípade inštalácie vyhradených technických zariadení podľa vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia. 3/ Zabezpečenie vykonania odbornej prehliadky a odbornej skúšky a úradnej skúšky, vrátane vyhotovenia príslušných správ o odborných prehliadkach a skúškach zariadení, t.j. vyhotovenie východiskovej revíznej správy, a správy z úradnej skúšky. Zhotoviteľ doručí správy z odbornej prehliadky a odbornej skúšky, ako aj správu z úradnej skúšky pri odovzdaní diela do prevádzky. 4/ Vyhotovenie projektu pre Západoslovenskú distribučnú spoločnosť a zabezpečenie jeho schválenia Západoslovenskou distribučnou spoločnosťou pred začatím realizácie zákazky. 5/ Vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie skutkového stavu s technickým popisom v dvoch vyhotoveniach a elektronicky v dwg. formáte na USB. Zhotoviteľ doručí požadovanú dokumentáciu pri odovzdaní diela do prevádzky. 6/ Vypracovanie realizačnej projektovej dokumentácie na predmet tejto zákazky vrátane časového harmonogramu odstavenia budovy od VN na nevyhnutnú dobu. Objednávateľ požaduje realizáciu s minimálnymi výpadkami prívodu VN, pričom požadovaná doba výpadku je objednávateľom stanovená na nedeľu dopoludnia, prípadne v neskorých nočných hodinách, avšak po odsúhlasení verejným obstarávateľom/objednávateľom (z dôvodu zabezpečenia plynulej prevádzky divadla pri organizácií predstavení a iných aktivít SND). 7/ Zabezpečenie demontáže, odvozu a likvidácie pôvodných komponentov (odpínačov) vrátene kobiek a všetkých odpadov, vrátane nebezpečných odpadov, ktoré vzniknú počas realizácie zákazky. Zhotoviteľ sa zároveň zaväzuje dodať doklady o zneškodnení všetkých odpadov, ktoré vzniknú realizáciou zákazky, kontaktnej osobe Objednávateľa, uvedenej v Zmluve o dielo. Doklady o likvidácii odpadov objednávateľ požaduje dodávať priebežne počas plnenia zákazky, t.j. v reálnom čase ich likvidácie. Pri prácach s nebezpečnými odpadmi zdokladovať oprávnenia na nakladanie a likvidáciu s daným typom odpadu. 8/ Zhotoviteľ sa zaväzuje na predloženie oprávnenia firmy alebo zodpovednej osoby na vykonanie zákazky, ako aj na predloženie oprávnenia projektanta pred popísaním zmluvy. 9/ Zhotoviteľ sa zaväzuje realizovať všetky úkony na zákazke oprávnenými osobami podľa vyhlášky č. 508/2009. Kópie oprávnení spolu s príkazom B budú prekladané objednávateľovi priebežne počas realizácie zákazky. 10/ Vypracovanie prevádzkového predpisu zariadenia v dvoch vyhotoveniach v termíne do odovzdania zákazky/diela. Podrobný a kompletný opis predmetu zákazky je uvedený v Prílohe č. 1- Opis predmetu zákazky v rámci Podkladov na vypracovanie ponuky.

Doplňujúce informácie

1. Komunikácia a výmena informácií v tomto verejnom obstarávaní (VO) sa uskutočňuje podľa § 20 zákona a v súlade s podkladmi na vypracovanie ponuky. 2. Zadávanie tejto zákazky sa realizuje informačným systémom pre elektronické verejné obstarávanie. Viac informácií je uvedených na: https://www.isepvo.sk . 3.Dokumenty/podklady potrebné na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti (v editovateľnej podobe) sú v súlade so zákonom od zverejnenia tejto výzvy na predkladanie ponúk prístupné v rámci systému EVO predmetného VO, ako aj v profile verejného obstarávateľa na portáli http://www.uvo.gov.sk/vyhladavaniezakaziek/detail/dokumenty/471743. 4. Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. 5. Náklady spojené s účasťou v tomto verejnom obstarávaní znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi. 6. Povinný obsah ponuky je uvedený v bode 13.2 Podkladov pre vypracovanie ponuky. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento prieskum trhu bez výberu úspešného uchádzača. 8. Predmetné verejné obstarávanie nie je a) zelené verejné obstarávanie; b) obstarávanie inovácií, ani c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty, d) žiadne z uvedených.