Vyhlásené obstarávanie

Rekonštrukcia a vybavenie ZŠ Rudolfa Jašíka v Partizánskom


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Mesto Partizánske
Typ obstarávania:
Stavebné práce
EU fondy:
Áno
Odhadovaná suma(Bez DPH):
788 721,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45214210-5
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Dátum vyhlásenia:
6. November 2014
Lehota na predkladanie ponúk:
25. November 2014
Dátum otvárania ponúk:
25. November 2014
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Mestský úrad Partizánske, malá zasadačka
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritérium:
Najnižšia cena
    Detailné kritéria vo vestníku chýbajú

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je rekonštrukcia piatich samostatne stojacich budov v areáli základnej školy. Projekt rieši dodatočné zateplenie obvodových stien a striech, kompletnú výmenu rozvodov vykurovania vrátane výmeny radiátorov, výmenu rozvodov elektroinštalácie a svietidiel, výmenu drevených okien za plastové, výmenu niektorých podlahových krytín, opravu omietok a vymaľovanie, vybudovanie bezbariérových vstupov vybudovaním rampy pre osoby so zníženou schopnosťou pohybu, rekonštrukciu školskej kuchyne, výmenu jestvujúcej palubovej podlahy a dreveného obkladu v objekte telocvične. Podrobnejší opis je uvedený v súťažných podkladoch.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá obsahuje zjavne nevýhodné podmienky pre verejného obstarávateľa a teda za ponuku neprijateľnú. 2. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač vo svojej ponuke predložil súčasne aj ponuku v elektronickej podobe na CD nosiči /všetky dokumenty predložené v obálke/ tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov jeden súbor vo formáte PDF v strojovo čitateľnom tvare, za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 3. Podmienkou poskytnutia súťažných podkladov je doručenie písomnej žiadosti. Žiadosť o súťažné podklady zasielajte v slovenskom jazyku buď ako poštovú zásielku alebo elektronicky. Adresa: Mesto Partizánske, Námestie SNP 212/4, 958 01 Partizánske, e-mail: monika.kocanova@partizanske.sk. - Žiadosť musí byť podpísaná oprávnenou alebo poverenou osobou na tento účel, žiadosť zaslaná elektronicky bude naskenovaná. - V prípade osobného prevzatia, budú súťažné podklady poskytnuté až po predchádzajúcom dohovore napr. telefonickom rozhovore. - Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami bude prebiehať elektronicky, preto každý záujemca o súťažné podklady je povinný vo svojej žiadosti uviesť kontaktnú osobu pre verejné obstarávanie a elektronickú adresu. 4. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom. 5. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku (ďalej NFP ), preto je zhotoviteľ povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 6. Verejný obstarávateľ bude požadovať, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetných prác mal ku dňu podpisu Zmluvy o dielo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa spôsobenú pri plnení pracovných úloh výkonom činnosti uchádzača počas celej doby realizácie zákazky v minimálnej výške dohodnutej zmluvnej ceny. 7. Predpokladaná lehota uskutočnenia predmetu zákazky je stanovená maximálne na obdobie 8 mesiacov. Dielo však musí byť ukončené najneskôr do 31.10.2015.