Vyhlásené obstarávanie

Opravy nákladných vozidiel, nadstavieb a snehových radlíc


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Banskobystrická regionálna správa ciest, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
127 430,19
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50114100-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. Júl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
8. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
8. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Áno
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je poskytnutie služby, a to konkrétne opráv nákladných motorových vozidiel, sypacích nadstavieb a snehových radlíc podľa jednotlivých častí predmetu zákazky, pričom predmet zákazky bude poskytnutý (realizovaný) v priestoroch (servisnej dielni) úspešného uchádzača a doprava na miesto plnenia predmetu zákazky bude realizovaná kapacitami (na náklady) verejného obstarávateľa. Pri priestoroch (servisnej dielni) nachádzajúcej sa do 150 km vrátane od sídla verejného obstarávateľa, hradí náklady spojené s pristavením a prevzatím predmetu zákazky verejný obstarávateľ. V ďalších prípadoch sa bude postupovať v súlade s článkom III ods. 3 Zmluvy o dielo (príloha č. 2a, 2b, 2c a 2d tejto Výzvy v závislosti od časti predmetu zákazky).. Časť predmetu zákazky č. 1 Oprava podvozkov vozidla TATRA T815 v celkovom počte 7 ks Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača vykonanie opravy podvozkov nákladného motorového vozidla značky TATRA T815 v celkovom počte 7 ks nachádzajúcich sa strediskách verejného obstarávateľa konkrétne: stredisko Banská Bystrica TATRA T815 EURO III, EČV: BB220BE, VIN: TNU280R252K035719, stredisko Rimavská Sobota TATRA T815 EURO II, EČV: RS196AS, VIN: TNT260S43TK029270, stredisko Tornaľa TATRA T815 EURO II, EČV: RS915AA, VIN: TNT260S43VK030653, stredisko Hnúšťa TATRA T815 EURO II, EČV: RS235AB, VIN: TNT260S43VK030852, stredisko Jelšava TATRA T815 EURO II, EČV: RS166AU, VIN: TNT260S43XK033149, stredisko Poltár TATRA T815 T 1, EČV: LC586AK, VIN: TNT815S16JB079326, stredisko Poltár TATRA T815 T 2, EČV: RS196AS, VIN: TNT285S36LK000436, v lehote poskytnutia služby najneskôr do 30 dní odo dňa odovzdania/pristavenia predmetu poskytnutia služby (každé vozidlo samostatne) do priestorov (servisnej dielne) úspešného uchádzača, a to v minimálne nasledovnom rozsahu: kompletná výmena (demontáž pôvodného a montáž nového) vzduchového vedenia (rozvodu PA trubiek) v podvozkovej časti (ráme vozidla), pričom pre výmenu musia byť použité nové certifikované PA vzduchové trubky, spájané kovovými prvkami so závitovými (maticami), vzduchové rozvody (PA trubky) budú umiestnené do rámu podvozku, kompletná výmena (demontáž pôvodného a montáž nového) elektrického vedenia (káblových zväzkov) podvozkovej časti (v ráme vozidla), elektrické rozvody (káblové zväzky) budú umiestnené do rámu podvozku, kontrola a odskúšanie funkčnosti vozidla po oprave.Časť predmetu zákazky č. 2 Oprava kabíny vodiča vozidla TATRA T815 v celkovom počte 1 ks Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača vykonanie opravy kabíny vodiča nákladného motorového vozidla TATRA T815 EURO II, EČV: LC268AB, VIN: TNT260S43VK030659, nachádzajúceho sa na stredisku verejného obstarávateľa v Lučenci v lehote poskytnutia služby najneskôr do 30 dní odo dňa odovzdania/pristavenia predmetu poskytnutia služby do priestorov (servisnej dielne) úspešného uchádzača, a to v minimálne nasledovnom rozsahu: výmena poškodených častí kabíny vodiča (pravé dvere, pravá zadná bočnica kabíny), oprava, prípadne výmena blatníkov a bočných krycích plechov pod kabínou na pravej strane (plech bočný pravý, časť blatníka bočná pravá, plech blatníka predný pravý), rovnanie stĺpika dverí a rámu čelného skla, výmena tesnenia dverí na pravej strane, dopasovanie čelného skla a nastavenie pravých dverí, klampiarske práce, a to oprava poškodených častí kabíny (strecha, pravá časť prednej masky), lakovanie kabíny vo farbe žltá RAL 1021, lakovanie blatníkov, bočných krycích plechov a predného nárazníka, kontrola a odskúšanie funkčnosti a tesnosti.Časť predmetu zákazky č. 3 Oprava sypacích nadstavieb v celkovom počte 6 ks Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača vykonanie opravy sypacích nadstavieb v celkovom počte 7 ks nachádzajúcich sa strediskách verejného obstarávateľa konkrétne: stredisko Žiar nad Hronom sypacia nadstavba značky SK-8-H, EČV: ZH093AX, stredisko Krupina sypacia nadstavba značky SK-8-H, EČV: ZV924BL, stredisko Nová Baňa sypacia nadstavba značky SK-7-H, EČV: ZH361CJ, stredisko Veľký Krtíš sypacia nadstavba značky SK-6-H, EČV: VK013AT, stredisko Krupina sypacia nadstavba značky KURTA SYP, EČV: ZV616CS, stredisko Veľký Krtíš sypacia nadstavba značky KURTA SYP, EČV: VK135BN, v lehote poskytnutia služby najneskôr do 30 dní odo dňa odovzdania/pristavenia predmetu poskytnutia služby (každá nadstavba samostatne) do priestorov (servisnej dielne) úspešného uchádzača, a to v minimálne nasledovnom rozsahu: demontáž poškodených dielov, oprava, prípadne výmena poškodených (skorodovaných) častí rámu nadstavby, výmena vnútorných plechov koryta nadstavby, povrchová úprava nadstavby pozostávajúca z pieskovania, tmelenia a lakovania, výmena šnekov, výmena ložísk šnekov, pri oprave a výmene musia byť použité vysokopevnostné konštrukčné kovové profily a oteruvzdorné plechy, kontrola a odskúšanie funkčnosti sypacej nadstavby.Časť predmetu zákazky č. 4 Oprava snehových radlíc v celkovom počte 2 ks Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača vykonanie opravy snehových radlíc v celkovom počte 2 ks nachádzajúcich sa strediskách verejného obstarávateľa konkrétne: stredisko Krupina snehová radlica typu RSP 29, EČV: ZV924BL, stredisko Veľký Krtíš snehová radlica typu SRD 3500, EČV: VK710AA, v lehote poskytnutia služby najneskôr do 30 dní odo dňa odovzdania/pristavenia predmetu poskytnutia služby (každá radlica samostatne) do priestorov (servisnej dielne) úspešného uchádzača, a to v minimálne nasledovnom rozsahu: demontáž a montáž poškodených dielov radlice, oprava, prípadne výmena poškodených čapov a puzdier (ložísk) vzpery radlice, oprava, prípadne výmena poškodených čapov a puzdier (ložísk) ramien radlice, výmena britov, povrchová úprava radlice pozostávajúca z pieskovania, tmelenia a lakovania, kontrola a odskúšanie funkčnosti snehovej radlice.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.