Vyhlásené obstarávanie

Konsolidácia a redizajn webového portálu ERA


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Centrum vedecko-technických informácií SR
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 433,33
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
72243000-0
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
31. Júl 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
7. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
7. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je Konsolidácia a redizajn webstránky eraportal.sk.. Predmetom zákazky je konsolidácia a redizajn webstránky eraportal.sk a musí byť realizované podľa termínov určených v zmluve úspešného uchádzača a obstarávateľa. Predmet zákazky pozostáva z týchto častí: -Vypracovanie grafického návrhu a detailnej funkčnej špecifikácie (analytická etapa). Jednotný grafický návrh bude obsahovať okrem dizajnovej časti aj štruktúru, obsah rubrík a vzhľad šablón. Návrh dizajnu musí byť pred implementáciou schválený obstarávateľom. Erapotal je hlavná stránka, z hlavného menu ktorej je presmerovanie na podstránky Horizont Európa a Kancelárie SLORD. Každá z týchto troch stránok (ďalej len ako ERA, HEU, SLORD) má vlastné menu a podstránky, s vlastným vizuálom. Grafický návrh je potrebné pripraviť pre každú z týchto troch stránok zvlášť. 1.ERA: https://eraportal.sk/ 2.HEU: https://eraportal.sk/horizont-europa/ 3.SLORD: https://www.slord.sk/ -Komplexná implementácia v rámci existujúceho redakčného systému (CMS systém), na ktorom portál aktuálne funguje. Po zverejnení bude nasledovať testovacia fáza v trvaní 1 mesiac a následne pilotná prevádzka systému v trvaní 1 mesiac. Nedostatky zistené v priebehu pilotnej prevádzky sa budú priebežne odstraňovať. Po ich odstránení sa softvér protokolárne odovzdá do produkčnej prevádzky 2 mesiace po začatí realizácie zákazky. -Odovzdanie dokumentácie k sw aplikácii i redakčnému systému, školenia a konzultácie, budú pre používateľov (editorov) a administrátorov v rozsahu 2 hodín v priestoroch objednávateľa. -Konzultácie k odovzdanému systému podľa potreby počas celej doby implementácie, ktorá by mala trvať 2 mesiace od dátumu začatia realizácie zákazky. Za dátum začatia realizácie zákazky je považované pridelenie FTP prístupu a do databáz. Podrobnejší opis predmetu zákazky nájdete v súťažných podkladov v prílohe č. 1.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.