Predmetom zákazky je zaobstaranie služieb Call Centra pre elektronickú diaľničnú známku (ďalej ako Call Centrum eDZ) ako informačnej podpory s kvalifikovaným odpovedaním na otázky verejnosti, ktoré sú kladené prostredníctvom telefonických otázok na bezplatnom telefonickom čísle. Tieto služby majú byť poskytované v pracovných dňoch, a to ako v slovenskom jazyku, tak aj v anglickom jazyku.. Celkové množstvo, rozsah a požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 2 Špecifikácia ceny tejto Výzvy.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za realizáciu predmetu zákazky bude prevyšovať plánovanú hodnotu zákazky určený verejným obstarávateľom na predmet zákazky. Verejný obstarávateľ nevystaví Objednávku s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona. Neexistenciu dôvodu na vylúčenie podľa ustanovenia § 40 ods. 6 písm. f) zákona uchádzač preukazuje doložením Čestného vyhlásenia, v ktorom prehlasuje, že u neho neexistuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona (Príloha č. 6 - Čestné vyhlásenie uchádzača o konflikte záujmov). Verejný obstarávateľ môže odmietnuť vystaviť Objednávku s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona. Verejný obstarávateľ po úplnom vyhodnotení ponúk oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, výsledok vyhodnotenia ponúk. Úspešnému uchádzačovi oznámi, že jeho ponuku prijíma a neúspešnému uchádzačovi oznámi, že neuspel a dôvody neprijatia jeho ponuky. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač, bez finančných nárokov voči verejnému obstarávateľovi a bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Ponuky doručené verejnému obstarávateľovi sa uchádzačom nevracajú. Verejný obstarávateľ ich uchová ako súčasť dokumentácie k obstaraniu predmetu zákazky.