Vyhlásené obstarávanie

VÝMENA ELEKTRICKÉHO KOTLA A VYKUROVACÍCH TELIES NA STREDISKU SENEC


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
11 178,49
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
42160000-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
8. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
18. August 2023
Dátum otvárania ponúk:
18. August 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka a montáž elektrického úsporného kotla a 28 ks vykurovacích telies s komponentami a revíznou správou. V rámci úspor elektrickej energie a s tým spojených nákladov pristupujeme v zabezpečeniu zákazky spočívajúcej v modernizácii elektrického vykurovania administratívnej budovy na stredisku SC SENEC. Podrobná špecifikácia predmetu obstarania je uvedená v prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky. Ústredné kúrenie- kotolne 1Elektro kotol nástenný 24 kW1,00 ks 2Nádoba expanzná 18 l, 4 bar1,00 ks 3Magnetická úprava vody 3/4"1,00 ks 4Ostatný inštalačný materiál (fitingy, kolená, ventily, tesnenia, pásky na závity)1,00 ks Vykurovacie telesa 5Teleso vykurovacie doskové jednopanelové oceľové 11K, 600x600 mm s bočným pripojením a konvektorom1,00 ks 6Teleso vykurovacie doskové trojpanelové oceľové 33K, 300x1000 mm s bočným pripojením a troma konvektormi1,00 ks 7Teleso vykurovacie doskové dvojpanelové oceľové 21K, 300x500 mm s bočným pripojením a konvektorom1,00 ks 8Teleso vykurovacie doskové dvojpanelové oceľové 21K, 500x500 mm s bočným pripojením a konvektorom1,00 ks 9Teleso vykurovacie doskové dvojpanelové oceľové 21K, 900x500 mm s bočným pripojením a konvektorom,2,00 ks 10Teleso vykurovacie doskové dvojpanelové oceľové 21K, 600x800 mm s bočným pripojením a konvektorom,3,00 ks 11Teleso vykurovacie doskové dvojpanelové oceľové 21K, 600x1000 mm s bočným pripojením a konvektorom,5,00 ks 12Teleso vykurovacie doskové dvojpanelové oceľové21K, 600x1200 mm s bočným pripojením a konvektorom,4,00 ks 13Teleso vykurovacie doskové dvojpanelové oceľové 22K, 500x900 mm s bočným pripojením a dvoma konvektormi,2,00 ks 14Teleso vykurovacie doskové dvojpanelové oceľové 22K, 600x500 mm s bočným pripojením a dvoma konvektormi,1,00 ks 15Teleso vykurovacie doskové dvojpanelové oceľové 22K, 600x700 mm s bočným pripojením a dvoma konvektormi2,00 ks 16Teleso vykurovacie doskové dvojpanelové oceľové 22K, 600x800 mm s bočným pripojením a dvoma konvektormi1,00 ks 17Teleso vykurovacie doskové dvojpanelové oceľové 22K, 600x1000 mm s bočným pripojením a dvoma konvektormi,1,00 ks 18Teleso vykurovacie doskové dvojpanelové oceľové 22K, 900x600 mm s bočným pripojením a dvoma konvektormi,1,00 ks 19Teleso vykurovacie doskové dvojpanelové oceľové 22K, 900x1000 mm s bočným pripojením a dvoma konvektormi,2,00 ks Ústredné kúrenie - armatúry 20Zvarené šróbenie na medené/uhlíkové rúry 15x1 EK 56,00 ks 21Termostatický ventil dvojreg. axiál. 1/2xEK28,00 ks 22Regulačné šróbenie 1/2xEK rohové28,00 ks 23Termostatická hlavica kvapalinová, M30x1,5, biela,28,00 ks Práca 24Demontáž elektro kotla závesného do 25 kW1,00 ks 25Montáž elektro kotla závesného do 25 kW *1,00 ks 26Demontáž vykurovacieho telesa panelového stavebnej dĺžky do 1500 mm28,00 ks 27Montáž vykurovacieho telesa panelového do stavebnej dĺžky 1500 mm **28,00 ks 28Vypustenie a napustenie systému2,00 ks 29Tlaková skúška vykurovacích telies28,00 ks Doprava 30Doprava Odvoz a likvidácia odpadu*** 31Odvoz a likvidácia elektro kotla s príslušenstvom1,00 ks 32odvoz a likvidácia komunálneho a ostatného odpadu1,00 ks Revízna správa 33Revízia a uvedenie do prevádzky servisným technikom1,00 ks CENA CELKOM:0,00 €0,00 € * V cene montáže elektro kotla je zahrnuté: - inštalácia a kompletné pripojenie kotla - inštalácia a kompletné pripojenie tlakovej nádoby ** V cene montáže vykurovacieho telesa je zahrnuté: - inštalácia vykurovacieho telesa vrátane konzol, - inštalácia 28 ks termostatických ventilov, 28 ks termostatických hlavíc, spiatočkových ventilov - pripojenie na jestvujúce rozvody ***V cene likvidácie odpadu je zahrnuté doklad o likvidácií odpadu v súlade s platným zákonom, vyúčtovanie odovzdania kovového odpadu do výkupne kovov (suma obdržaná Dodávateľom v plnom rozsahu patrí Objednávateľovi). Poznámka: v prípade použitia materiálu neuvedeného v zozname bude ocenená podľa cenovej ponuky zhotoviteľa a vopred odsúhlasená Objednávateľom Viac informácii je uvedených v prílohe č. 1 OPIS PREDMETU zákazky

Doplňujúce informácie

Podmienky vykonania predmetu zákazy sú bližšie špecifikované v opise predmetu zákazy a v návrhu Rámcovej zmluvy o poskytovaní služieb. (príloha č. 2 Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky) a jej príloh, ktoré tvoria prílohy súťažných podkladov. Podmienky plnenia: Požaduje sa dodať/zabezpečiť celý rozsah predmetu zákazky v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami, v stanovenej lehote plnenia predmetu zákazky na miesta plnenia predmetu zákazky, pričom tovar nesmie byť pred dodaním opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Dodávateľ vykoná práce do: 30.09.2023. V prípade nedodržania termínu dodania je zmluvná pokuta vo výške 0,25 % z celkovej ceny predmetu zákazky vrátane DPH za každý, aj začatý deň omeškania. Pri zistení nedostatkov, objednávateľ informuje kontaktnú osobu dodávateľa a ten zabezpečí bezodkladné vykonanie nápravy. V prípade nevykonania nápravy do 5 pracovných dní odo dňa zistenia nedostatkov alebo porušenia stability bude dodávateľovi účtovaná zmluvná pokuta vo výške 0,25 % z celkovej ceny predmetu zákazky vrátane DPH za každý, aj začatý deň omeškania. Po vykonaní prác musí dodávateľ vytvoriť dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru ( elektro materiálu), súpis vykonaných prác objednávateľovi, ktorý potvrdí prevzatie kvality, súpis skutočne vykonaných prác a dodaného materiálu podpísaním preberacieho protokolu. Podpísaný preberací protokol bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť faktúry. Súčasťou preberacieho protokolu bude aj revízna správa. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie prác, tovaru pre preukázateľné vady prác, dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.). V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. v prípade použitia materiálu neuvedeného v zozname bude ocenená podľa cenovej ponuky zhotoviteľa a vopred odsúhlasená Objednávateľom Súčasťou predmetu zákazky sa požaduje zaškolenie obsluhy, sprievodná dokumentácia v jazyku slovenskom alebo českom pozostávajúca z návodov na obsluhu a údržbu. Doklad o likvidácií odpadu v súlade s platným zákonom, vyúčtovanie odovzdania kovového odpadu do výkupne, kovov (suma obdržaná Dodávateľom v plnom rozsahu, patrí Objednávateľovi). Záruka: Dodávateľ poskytuje záruku na práce 6 mesiacov a na dodanie materiálu 24 mesiacov. V prípade, že výrobca poskytuje dlhšiu záruku na ako 24 mesiacov, je Dodávateľ povinný poskytnúť Objednávateľovi takto predĺženú záruku. Platobné podmienky: Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení objednávky fakturovať DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. Podkladom pre platbu bude faktúra vystavená dodávateľom. Lehota splatnosti vystavenej faktúry je 30 dní a začína plynúť dňom jej doručenia objednávateľovi. V prípade, ak vo faktúre budú uvedené údaje v rozpore s touto objednávkou, alebo nebude obsahovať všetky potrebné náležitosti v zmysle platných predpisov, je to dôvod na odmietnutie faktúry a jej vrátenie na prepracovanie. Nová lehota splatnosti začne plynúť až po doručení novej faktúry objednávateľovi.