Vyhlásené obstarávanie

Nákup používaných sypačov s príslušenstvom


Detaily obstarávania

Zdroj:
Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Tovary
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
719 700,00
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
34144400-2
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Verejná súťaž
Dátum vyhlásenia:
9. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
5. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
5. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO. Všetky prístupy do tohto on-line prostredia zo strany uchádzačov bude systém JOSEPHINE logovať a budú súčasťou protokolov v danom obstarávaní.
Elektronické objednanie:
Nie
Elektronická fakturácia:
Nie
Elektronické platby:
Nie

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Áno
Náklady/Cena:
Cena

Doba trvania

Od zadania zákazky:
v mesiacoch (od zadania zákazky) : 2

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je nákup 3 ks používaných sypačov s príslušenstvom na zaistenie výkonu pracovných činností hlavne počas zimného obdobia a potom aj letného obdobia na rýchlostných cestách a cestách 1. triedy v správe Strediska správy a údržby Lučenec. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky týchto SP.. Predmetom zákazky je nákup 3 ks používaných sypačov s príslušenstvom na zaistenie výkonu pracovných činností hlavne počas zimného obdobia a potom aj letného obdobia na rýchlostných cestách a cestách 1. triedy v správe Strediska správy a údržby Lučenec. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky týchto SP.

Doplňujúce informácie

1. Postup vo verejnom obstarávaní: verejná súťaž podľa § 66 ods. 7 písm. b) ZVO:

Vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk. V súlade s § 55 ods. 1 Zákona verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.



2. Spôsob poskytnutia súťažných podkladov:

2.1 Uchádzač si môže prevziať súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa: https://www.uvo.gov.sk/profily/-

/profil/pzakazky/9127 alebo

2.2 v editovateľnej podobe na webovej adrese:https://josephine.proebiz.com/sk/promoter/tender/44585/summary . Bližšie informácie o systéme JOSEPHINE sú uvedené v súťažných podkladoch v časti A.1 Pokyny pre uchádzačov.



3. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, ktorí si vyhľadali obstarávania prostredníctvom webovej stránky verejného obstarávateľa, resp. v systéme JOSEPHINE (https://josephine.proebiz.com), a zároveň ktorí chcú byť informovaní o prípadných aktualizáciách týkajúcich sa konkrétneho obstarávania prostredníctvom notifikačných e-mailov, aby v danom obstarávaní zaklikli tlačidlo ZAUJÍMA MA TO (v pravej hornej časti obrazovky). Záujemci/uchádzači, ktorí odporúčanie nebudú akceptovať, sa vystavujú riziku, že im obsah informácií k predmetnej zákazke nebude doručený.



4. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzatvorenie Rámcovej dohody uvedenú v bode 29 časti A.1 Pokyny pre uchádzačov súťažných podkladov.



5. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritéria na vyhodnotenie ponúk alebo podmienky plnenia

zmluvy predmetné verejné obstarávanie nie je žiadne z uvedených:

a) zelené verejné obstarávanie;

b) obstarávanie inovácií;

c) obstarávanie zamerané na sociálne aspekty.