Vyhlasovateľ prevádzkuje aplikácie na platforme Microsoft 365, Dynamics 365 Sales, Power Platform, Power Business Intelligence, (ďalej len Power BI). Predmetom zákazky sú nasledovné služby:
1.Služby špecialistov Microsoft 365
2.Služby špecialistov Dynamics 365 Sales
3.Služby špecialistov Power BI
4.Technická a prevádzková podpora
Podrobná špecifikácia služieb tvoriacich predmet zákazky:
Služby špecialistov Microsoft 365
Vyhlasovateľ prevádzkuje a využíva cloudové služby na platforme Microsoft 365. Predmetom zákazky sú konfiguračné služby, služby rozvoja a služby bezpečnostných nastavení najmä:
-Konfiguračné práce MS Sharepoint
-Konfiguračné práce MS Exchange
-Hardening cloudových služieb M365
-Mobile device management
-Data lost prevention
-testovanie dodaných služieb
-Školenia používateľov a administrátorov v rozsahu max. 8 hodín počas trvania zmluvy
-Technická dokumentácia a užívateľská príručka dodaného riešenia
Služby špecialistov Dynamics 365 Sales
Vyhlasovateľ prevádzkuje aplikáciu Customer relationship management na platforme Microsoft Dynamics 365 Sales. Predmetom zákazky sú služby konfigurácie aktuálne vyžívaných a rozvoja nových funkcionalít najmä:
-Konfigurácia riešenia a bezpečnostného modelu
-Konfigurácia objektu Account a Contact
-Konfigurácia štruktúry vlastného dátového modelu pre zobrazovanie dát portfólia klienta
-Príprava zobrazení a tabúľ pre používateľov
-Konfigurácia natívnych integrácií a sledovanie emailov
-Konfigurácia Sales Insights asistenta
-Integrácia aktuálnych klientov so systémom SAP Business partner
-Integrácia aktuálnych produktov klienta so systémom SAP
-Integrácia externých portálov
-Používateľské rozhranie
-testovanie dodaných služieb
-Školenia používateľov a administrátorov v rozsahu max. 8 hodín počas trvania zmluvy
-Technická dokumentácia a úžívateľská príručka dodaného riešenia
Služby špecialistov Power BI
Vyhlasovateľ prevádzkuje viacero reportovacích nástrojov na platforme Microsoft PowerBI. Predmetom zákazky sú služby konfigurácie aktuálne využívaných a rozvoja nových funkcionalít najmä:
-Analýza zdrojov údajov
-Integrácia dátových zdrojov
-Návrh vizualizácie dát
-Nasadenie a testovanie
-Školenia používateľov a administrátorov v rozsahu max. 8 hodín počas trvania zmluvy
-Technická dokumentácia a úžívateľská príručka dodaného riešenia
-
Technická a prevádzková podpora ročný poplatok v rozsahu 8 človekodní, predmetom zákazky sú služby zabezpečenia funkčnosti a prevádzky pre využívané produkty platformy Microsoft 365, Dynamics 365 Sales, Power platform, Power automate, Power BI a to najmä v spojitosti s vydávaním updatov a upgradov SW vybavenia od výrobcu Microsoft.
Názov položky a množstvá:
Služby špecialistov Microsoft 365: 20 človekodní
Služby špecialistov Microsoft Dynamics 365 Sales: 170 človekodní
Služby špecialistov Microsoft Power BI: 40 človekodní
Technická a prevádzková podpora ročný poplatok v rozsahu 8 človekodní: 3 roky
Ako komunikačný jazyk medzi úspešným uchádzačom a Vyhlasovateľom počas celej doby poskytovania služieb bude používaný slovenský jazyk alebo český jazyk. Všetky výstupy, dokumentácia a školení administrátorov a užívateľov budú rovnako v slovenskom alebo českom jazyku.. Vyhlasovateľ prevádzkuje aplikácie na platforme Microsoft 365, Dynamics 365 Sales, Power Platform, Power Business Intelligence, (ďalej len Power BI). Predmetom zákazky sú nasledovné služby:
1.Služby špecialistov Microsoft 365
2.Služby špecialistov Dynamics 365 Sales
3.Služby špecialistov Power BI
4.Technická a prevádzková podpora
Podrobná špecifikácia služieb tvoriacich predmet zákazky:
Služby špecialistov Microsoft 365
Vyhlasovateľ prevádzkuje a využíva cloudové služby na platforme Microsoft 365. Predmetom zákazky sú konfiguračné služby, služby rozvoja a služby bezpečnostných nastavení najmä:
-Konfiguračné práce MS Sharepoint
-Konfiguračné práce MS Exchange
-Hardening cloudových služieb M365
-Mobile device management
-Data lost prevention
-testovanie dodaných služieb
-Školenia používateľov a administrátorov v rozsahu max. 8 hodín počas trvania zmluvy
-Technická dokumentácia a užívateľská príručka dodaného riešenia
Služby špecialistov Dynamics 365 Sales
Vyhlasovateľ prevádzkuje aplikáciu Customer relationship management na platforme Microsoft Dynamics 365 Sales. Predmetom zákazky sú služby konfigurácie aktuálne vyžívaných a rozvoja nových funkcionalít najmä:
-Konfigurácia riešenia a bezpečnostného modelu
-Konfigurácia objektu Account a Contact
-Konfigurácia štruktúry vlastného dátového modelu pre zobrazovanie dát portfólia klienta
-Príprava zobrazení a tabúľ pre používateľov
-Konfigurácia natívnych integrácií a sledovanie emailov
-Konfigurácia Sales Insights asistenta
-Integrácia aktuálnych klientov so systémom SAP Business partner
-Integrácia aktuálnych produktov klienta so systémom SAP
-Integrácia externých portálov
-Používateľské rozhranie
-testovanie dodaných služieb
-Školenia používateľov a administrátorov v rozsahu max. 8 hodín počas trvania zmluvy
-Technická dokumentácia a úžívateľská príručka dodaného riešenia
Služby špecialistov Power BI
Vyhlasovateľ prevádzkuje viacero reportovacích nástrojov na platforme Microsoft PowerBI. Predmetom zákazky sú služby konfigurácie aktuálne využívaných a rozvoja nových funkcionalít najmä:
-Analýza zdrojov údajov
-Integrácia dátových zdrojov
-Návrh vizualizácie dát
-Nasadenie a testovanie
-Školenia používateľov a administrátorov v rozsahu max. 8 hodín počas trvania zmluvy
-Technická dokumentácia a úžívateľská príručka dodaného riešenia
-
Technická a prevádzková podpora ročný poplatok v rozsahu 8 človekodní, predmetom zákazky sú služby zabezpečenia funkčnosti a prevádzky pre využívané produkty platformy Microsoft 365, Dynamics 365 Sales, Power platform, Power automate, Power BI a to najmä v spojitosti s vydávaním updatov a upgradov SW vybavenia od výrobcu Microsoft.
Názov položky a množstvá:
Služby špecialistov Microsoft 365: 20 človekodní
Služby špecialistov Microsoft Dynamics 365 Sales: 170 človekodní
Služby špecialistov Microsoft Power BI: 40 človekodní
Technická a prevádzková podpora ročný poplatok v rozsahu 8 človekodní: 3 roky
Ako komunikačný jazyk medzi úspešným uchádzačom a Vyhlasovateľom počas celej doby poskytovania služieb bude používaný slovenský jazyk alebo český jazyk. Všetky výstupy, dokumentácia a školení administrátorov a užívateľov budú rovnako v slovenskom alebo českom jazyku.
Predmetná súťaž nie je vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk alebo
podmienky plnenia zmluvy zamerané na sociálne aspekty, nie je zeleným obstarávaním, ani obstarávaním
inovácií.