Vybudovanie nových plôch pre parkovanie osobných automobilov, nových časti chodníka s povrchom z betónovej dlažby, realizácia vodorovného a zvislého dopravného značenia. Vybudované budú plochy pre parkovanie osobných automobilov skupiny O1 podľa STN 736056, s dĺžkou státia 4,35m pre šikmé radenie pod uhlom 45° a šírkou 2,25m a dĺžkou státia 4,55m pre šikmé státie pod uhlom 60 so šírkou 2,25m. V rámci územia príde k úprave zelených plôch pre účely parkovania, bez nutnosti výrub. V území sa dopravným značením vyznačí v predpoklade celkovo 64 státí. Parkovacie státia budú ohraničené vyvýšeným obrubníkom, s umožnením previsu automobilu nad plochu chodníka, ktorý ostane min. šírky 2,0m. Pre zabezpečenie riadneho prístupu obyvateľov pre BD č. 8-14 bude vybudovaná nová časť chodníka s povrchom z dlažby. Odvodnenie plôch bude rovnakým spôsobom ako v súčasnosti, cez uličné vpusty v území, bez potreby zmeny systému. Po celej ploche ulice bude realizovaná pokládka asfaltovej vrstvy s jej predošlým odfrézovaním v hrúbke 40mm. Zemná pláň upravovaná pod plochami musí mať dostatočnú požadovanú pevnosť (min. 45MPa) a priečny sklon min 3% na odvedenie podpovrchovej vody. V území sa rieši aj vodorovné a zvislé dopravné značenie.. Vybudovanie nových plôch pre parkovanie osobných automobilov, nových časti chodníka s povrchom z betónovej dlažby, realizácia vodorovného a zvislého dopravného značenia. Vybudované budú plochy pre parkovanie osobných automobilov skupiny O1 podľa STN 736056, s dĺžkou státia 4,35m pre šikmé radenie pod uhlom 45° a šírkou 2,25m a dĺžkou státia 4,55m pre šikmé státie pod uhlom 60 so šírkou 2,25m. V rámci územia príde k úprave zelených plôch pre účely parkovania, bez nutnosti výrub. V území sa dopravným značením vyznačí v predpoklade celkovo 64 státí. Parkovacie státia budú ohraničené vyvýšeným obrubníkom, s umožnením previsu automobilu nad plochu chodníka, ktorý ostane min. šírky 2,0m. Pre zabezpečenie riadneho prístupu obyvateľov pre BD č. 8-14 bude vybudovaná nová časť chodníka s povrchom z dlažby. Odvodnenie plôch bude rovnakým spôsobom ako v súčasnosti, cez uličné vpusty v území, bez potreby zmeny systému. Po celej ploche ulice bude realizovaná pokládka asfaltovej vrstvy s jej predošlým odfrézovaním v hrúbke 40mm. Zemná pláň upravovaná pod plochami musí mať dostatočnú požadovanú pevnosť (min. 45MPa) a priečny sklon min 3% na odvedenie podpovrchovej vody. V území sa rieši aj vodorovné a zvislé dopravné značenie.
Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.