Vyhlásené obstarávanie

Župný športový deň pre stredoškolákov – cateringové služby


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavský samosprávny kraj
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
55320000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
6. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
6. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky sú cateringové služby určené pre zabezpečenie akcie pod názvom Župný športový deň pre stredoškolákov 2023, určenej pre žiakov stredných škôl v bratislavskom kraji. Termín realizácie akcie je stanovený na 20-21.9.2023 v priestoroch športového areálu Mladej Gardy na Račianskej ulici 103 v Bratislave. Predpokladaný počet účastníkov je 1650 osôb.. Predmetom zákazky sú cateringové služby určené pre zabezpečenie akcie pod názvom Župný športový deň pre stredoškolákov 2023, určenej pre žiakov stredných škôl v bratislavskom kraji. Termín realizácie akcie je stanovený na 20-21.9.2023 v priestoroch športového areálu Mladej Gardy na Račianskej ulici 103 v Bratislave. Predpokladaný počet účastníkov je 1650 osôb. Lehota plnenia :20. 9. 2023: 08:00 - 16:00 hod. príprava 21. 9. 2023: 06:30 14:00 hod. konanie akcie Lehota plnenia (prevádzkový čas) : 20.9.2023 od 8:00 príprava, zariadení, príprava VIP miestnosti a iné. od 12:00 do 16:00 hod. - dovoz minerálok, keksov 21.9.2023 od 6:30 do 7:30 hod. dovoz bagiet a chlebíčkov od 7:00 hod. do 13:00 hod. obsluha VIP priestorov od 7:30 hod. balíčkovanie od 9:00 do13:00 hod. vydávanie občerstvenia po 13:00 hod. demontáž a upratovanie Rozsah a technická špecifikácia je zverejnená v súťažných podkladoch. Deň pred akciou, t.j. 20.9.2023 v čase od 8:00 do 16:00 hod. dodávateľ navozí a umiestni všetky zariadenia, rozmiestni stojany na barely s vodou, inventár do VIP, jednorazový riad, minerálne vody, kekse, odpadkové koše a ostatný materiál potrebný na realizáciu akcie. Dovoz minerálok a keksov prebehne až po postavení stanu určeného pre výdaj občerstvenia, t.j. v čase po 12:00 hod. Personál zabezpečí rozmiestnenie barelov s vodou na 9 objednávateľom určených miest v rámci areálu. Pri každom stojane s vodou budú k dispozícií jednorazové poháre a odpadkový kôš. Personál bude v priebehu dňa vykonávať kontrolu obsahu barelov a v prípade potreby vykoná jeho výmenu za nový. Dovoz bagiet a chlebíčkov 21.9.2023 v čase od 6:30 do 7:30 hod. Po tomto čase nebude možné sa dostať s autom do priestorov výdaju občerstvenia. VIP zóna v hlavej budove areálu na 1. poschodí. Vstup len pre pozvaných hostí. Personál do VIP v dostatočnom počte zastrešuje prípravu priestoru, obsluhu, debaras počas akcie a odvoz odpadu. Výdaj občerstvenia pre žiakov bude prebiehať v stane o veľkosti 9x3 m (stan zabezpečí objednávateľ) priamo na športovisku. V stane budú tri výdajné miesta pre stravný balíček a jedno miesto pre výdaj čaju a kávy. Obstarávateľ zabezpečí stan o veľkosti 3x3 m určený pre zázemie t.j. umiestnenie tovaru na výdaj. V stane bude umiestnená gastrovarnica na varenie a udržiavanie teploty čaju a kávy. Prívod elektrickej energie zabezpečí obstarávateľ. Výdaj čaju a kávy bude voľný. Personál určený do stanu v čase od 7:30 do 9:00 hod. zabezpečí balíčkovanie stravy do tašiek. Tašky dodá obstarávateľ. Balíček bude obsahovať jablko, minerálnu vodu, bagetu a keks. Jablká budú dodané obstarávateľom. Personál zabezpečí výdaj občerstvenia - balíčkov pre účastníkov akcie proti ID páske. Dodávateľ bude fakturovať len použité barely vody. Personál zabezpečený v dostatočnom množstve podľa špecifikácie, oblečenie jednotné športové, tenisky. V stĺpci Poznámka uvedie uchádzač pri položke Keks plnený arašidovo krémovou náplňou, po obvode máčaný v kakaovej poleve a Minerálna voda jemne perlivá názov a výrobcu vybraného produktu. V prípade nepredvídateľných udalostí alebo nepriaznivých poveternostných podmienok si Objednávateľ vyhradzuje právo zrušenia, prípadne zmeny termínu a miesta konania, najneskôr však 2 dni pred termínom realizácie zákazky. Zmena termínu konania bude po vzájomnej dohode oboch strán, najneskôr však do mesiaca od plánovaného termínu konania akcie. Objednávka bude upresnená najneskôr 5 dní pred konaním akcie, s minimálnym počtom odberu bagiet, keksov a minerálok v počte 1300 ks.

Doplňujúce informácie

1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EVO. 2. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch. V prípade podpisu ponuky, alebo dokumentov oprávnenou osobou s výnimkou štatutára, verejný obstarávateľ požaduje listinu (splnomocnenie) preukazujúcu oprávnenie tejto osoby konať v mene uchádzača. 3. Ponuky uchádzačov budú vyhodnocované podľa kritéria na hodnotenie ponúk. Kritériom je "Celková cena za celý predmet zákazky vrátane DPH". 4. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyhodnotiť splnenie podmienok účasti a splnenie požiadaviek na predmet zákazky len u uchádzača, ktorý sa po vyhodnotení kritérií na vyhodnotenie ponúk umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak uchádzač, ktorý sa po vyhodnotení kritérií umiestnil na prvom mieste v poradí, nepredložil niektorý z požadovaných dokladov, ktorým preukazuje splnenie podmienok účasti, alebo nespĺňa podmienky účasti, alebo jeho ponuka nezodpovedá podmienkam pre realizáciu zákazky, nebude jeho ponuka ďalej vyhodnocovaná a bude vylúčená. O vylúčení bude uchádzač bezodkladne informovaný verejným obstarávateľom. V prípade vylúčenia ponuky takéhoto uchádzača bude verejný obstarávateľ vyhodnocovať ponuku uchádzača, ktorý sa umiestnil na ďalšom mieste v poradí. V prípade nejasnosti, pochybnosti a potreby objasnenia predložených dokladov v lehote na predkladanie ponúk, požiada verejný obstarávateľ uchádzača o vysvetlenie ponuky v lehote určenej verejným obstarávateľom. 5. Uchádzač zaslaním ponuky bezvýhradne akceptuje všetky podmienky súťaže. 6. Uchádzač nemá právo si uplatniť u verejného obstarávateľa akékoľvek náklady, ktoré mu vznikli v súvislosti so zrušením súťaže, zmenou podmienok súťaže alebo akýmkoľvek rozhodnutím verejného obstarávateľa. 7. Verejný obstarávateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté uchádzačom budú spracovávané a chránené podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. 8. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia objednávky, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 9. Lehota viazanosti / platnosti ponuky: do 31.10.2023.