Vyhlásené obstarávanie

Výkon servisných činností počas jesennej uzávery tunelov


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
150 210,47
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
50531000-6
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
24. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
11. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
11. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je zabezpečenie servisnej činnosti na vybraných technologických zariadeniach v tuneloch Svrčinovec, Poľana a Bôrik.. - Celkové množstvo a rozsah služieb tvoriacich predmet zákazky sú špecifikované v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky a v Prílohe č. 2 - Špecifikácia ceny - Verejný obstarávateľ požaduje realizáciu predmetu zákazky v súlade so Zmluvou o dielo, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, a ktorej návrh tvorí Prílohu č. 4 k Výzve. - Verejný obstarávateľ požaduje uskutočnenie predmetu zákazky v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ktoré sa vzťahujú na predmet zákazky a s ním súvisiace činnosti, s odbornou starostlivosťou a v súlade so záujmami verejného obstarávateľa. - Záručná doba na dielo je 24 mesiacov (2 roky), záručná doba sa vzťahuje na všetky dodávky komponentov, ktoré sú súčasťou diela. - Predmet zákazky bude realizovaný počas plánovanej zabezpečenej uzávery tunelov Svrčinovec, Poľana a Bôrik jesenná uzávera tunelov v roku 2023. Predpokladaný termín pre realizáciu: Tunely Svrčinovec a Poľana 22.09. (od 20.00 hod.) 24.09. (do 20.00 hod.) Tunel Bôrik 15.09. (od 22.00 hod.) 24.09. (do 18.00 hod.) ľavá tunelová rúra, smer Žilina 23.09. (od 00.00 hod.) 24.09. (do 18.00 hod.) pravá tunelová rúra, smer Prešov - Presný termín a čas budú skoordinované po dohode úspešného uchádzača so zástupcom odboru tunelov a IRSD v dostatočnom časovom predstihu. - Obhliadka miesta realizácie predmetu zákazky nie je potrebná - Na kontrolu vykonávania a prevzatia predmetu zákazky sú oprávnení: vedúci strediska alebo nimi poverené osoby vedúci odboru tunelov a IRSD alebo ním poverené osoby K písomnému prevzatiu predmetu Zmluvy je zhotoviteľ povinný predložiť: kópie stavebného denníka, rekapitulácie prác v stavebnom denníku, súpis vykonaných prác a dodávok, výstupné protokoly s vykonaných činností, protokoly z meraní a testov. Obsah ponuky uchádzača - Príloha č. 2 - Špecifikácia ceny vo formáte *.xls./*.xlsx. - Príloha č. 3 - Návrh na plnenie kritéria, v ktorom uchádzač vyplní svoje identifikačné údaje (obchodné meno, sídlo/miesto podnikania, IČO, kontaktná osoba, telefón, e-mail) a označí či je alebo nie je platiteľom DPH. Celková cena za celý predmet zákazky v eurách bez DPH, hodnota DPH a celková cena v eurách s DPH budú vyplnené automaticky. - Návrh Zmluvy o dielo spolu s vyplnenou Prílohou č. 3 k Zmluve - Zoznam subdodávateľov a podiel subdodávok. - Príloha č. 5 - Čestné vyhlásenie uchádzača o konflikte záujmov. - Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúceho sa osobného postavenia, technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti - Ponuky jednotlivých uchádzačov budú vyhodnocované v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona, teda na základe najnižšej ceny. - Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia navrhovaná cena za celý predmet zákazky bez DPH. - Poradie uchádzačov sa určí porovnaním výšky navrhnutých ponukových cien za realizáciu predmetu zákazky vyjadrených v eurách uvedených v jednotlivých ponukách uchádzačov, v zmysle určenej definície kritéria. - Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorý vo svojej ponuke navrhne najnižšiu celkovú cenu bez DPH za celý predmet zákazky vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. - Verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky s primeraným použitím ustanovenia podľa § 53 zákona a splnenia podmienok účasti s primeraným použitím ustanovenia § 40 zákona po vyhodnotení ponúk na základe kritériá na vyhodnotenie ponúk (tzv. reverzný postup), t. j. iba u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. V prípade, že bolo predložených viac ako 1 ponuka a dôjde k vylúčeniu uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí ponúk na základe kritériá na vyhodnotenie ponúk verejný obstarávateľ následne vyhodnotí splnenie požiadaviek na predmet zákazky a podmienok účasti u ďalšieho uchádzača v poradí tak, aby uchádzač umiestnený na prvom mieste v novo zostavenom poradí spĺňal požiadavky na predmet zákazky a podmienky účasti.

Doplňujúce informácie

Vo vestníku neboli nájdené doplňujúce informácie.