Vyhlásené obstarávanie

Trvalé dopravné značenie - obec Hiadeľ


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Obec Hiadeľ
Typ obstarávania:
Práce
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
13 212,57
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
45233290-8
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
25. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
8. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
8. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je dodávka a montáž, prípadne výmena dopravného značenia a dopravných zariadení v zmysle podmienok uvedených v tejto výzve a jej prílohách, v rozsahu výkazu výmer. V celkovej cene má byť zahrnutá doprava, úkony a materiál súvisiaci s osadením a spätná úprava okolia dopravnej značky. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je obsiahnutá vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy.. Predmetom zákazky je dodávka a montáž, prípadne výmena dopravného značenia a dopravných zariadení v zmysle podmienok uvedených v tejto výzve a jej prílohách, v rozsahu výkazu výmer. V celkovej cene má byť zahrnutá doprava, úkony a materiál súvisiaci s osadením a spätná úprava okolia dopravnej značky. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky je obsiahnutá vo výkaze výmer, ktorý tvorí prílohu č. 1 tejto výzvy.

Doplňujúce informácie

1) Verejný obstarávateľ určil v súlade s ustanovením § 42 ods. 12 zákona, osobitné podmienky plnenia zmluvy (tzv. doložka plnenia zmluvy), týkajúce sa sociálnych hľadísk. Súvisí s plnením predmetnej zákazky a je v súlade s legislatívou EÚ a SR. Podmienka je stanovená pri dodržaní podmienky nediskriminácie, rovnakého zaobchádzania a transparentnosti. Uchádzači sa pri predložení svojich ponúk zaviažu v prípade získania zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky zmluvy sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo v čl. 13 Osobitné podmienky plnenia zmluvy v bode 1 až 6. 2) Dátum a čas otvárania ponúk predložených v stanovenej lehote: 08.09.2023 o 08:00 hod. 3) Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.