Vyhlásené obstarávanie

Zrealizovanie auditu ICT a spolupráca pri realizácii odsúhlasených opatrení


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
LESY Slovenskej republiky, štátny podnik
Typ obstarávania:
Služby
EU fondy:
Neuvedené
Odhadovaná suma(Bez DPH):
Neuvedená
Mena:
EUR
Hlavný CPV kód:
71241000-9
Elektronická aukcia:
Nie
Rámcová dohoda:
Nie
Postup:
Dátum vyhlásenia:
28. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
15. September 2023
Dátum otvárania ponúk:
15. September 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Nie
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Nie
Chránené pracovné miesto:
Nie
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Ponuky vyhodnotené podľa

Kritéria kvality:
Nie
Náklady/Cena:
Cena

Opis obstarávania

Predmetom zákazky je spracovanie dokumentu, ktorý bude obsahovať: 1) popis súčasného stavu ICT, vrátane analýzy nákladov na správu a údržbu vo požadovanej štruktúre, ktorá je uvedená v prílohe tejto správy. 2) realizáciu efektívnejších, hospodárnejších a bezpečnejších riešení či nápravných opatrení s ich stručným popisom a vyhodnotením technologických a ekonomických prínosov navrhovaných riešení 3) návrh optimalizácie ICT, vrátane návrhu zoznamu na seba logicky nadväzujúcich projektov a harmonogramov ich implementácie, ktoré je potrebné vo vzájomnej nadväznosti realizovať, aby sa najneskôr v horizonte 36 mesiacov odo dňa schválenia implementácie vybraných jednotlivých navrhovaných riešení verejným obstarávateľom uskutočnilo požadované zefektívnenie Predpokladaný rozsah zákazky je 120 mandays (pre všetkých zúčastnených expertov spolu) pre vyššie uvedený predmet zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 tejto výzvy. Súčasťou zákazky je aj Podpora projektového riadenia, ktorá spočíva v poradenstve pri implementácii vybraných jednotlivých navrhovaných riešení uvedených v spracovanom dokumente.. Predmetom zákazky je spracovanie dokumentu, ktorý bude obsahovať: 1) popis súčasného stavu ICT, vrátane analýzy nákladov na správu a údržbu vo požadovanej štruktúre, ktorá je uvedená v prílohe tejto správy. 2) realizáciu efektívnejších, hospodárnejších a bezpečnejších riešení či nápravných opatrení s ich stručným popisom a vyhodnotením technologických a ekonomických prínosov navrhovaných riešení 3) návrh optimalizácie ICT, vrátane návrhu zoznamu na seba logicky nadväzujúcich projektov a harmonogramov ich implementácie, ktoré je potrebné vo vzájomnej nadväznosti realizovať, aby sa najneskôr v horizonte 36 mesiacov odo dňa schválenia implementácie vybraných jednotlivých navrhovaných riešení verejným obstarávateľom uskutočnilo požadované zefektívnenie Predpokladaný rozsah zákazky je 120 mandays (pre všetkých zúčastnených expertov spolu) pre vyššie uvedený predmet zákazky. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 3 tejto výzvy. Súčasťou zákazky je aj Podpora projektového riadenia, ktorá spočíva v poradenstve pri implementácii vybraných jednotlivých navrhovaných riešení uvedených v spracovanom dokumente.

Doplňujúce informácie

1) Poskytovanie vysvetlení, oznámení, odovzdávanie podkladov a dorozumievanie (ďalej len dorozumievanie) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje spôsobom a prostriedkami, ktoré zabezpečia úplnosť údajov a obsahu uvedených v ponuke a zaručia ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch, resp. v súlade s § 20 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ZVO). Dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní elektronickou formou prostredníctvom systému EVO, ktorý zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu. 2) Verejný obstarávateľ rozhodol, že v zmysle ZVO sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 ZVO uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 ZVO systémom superrevers. 3) Výsledkom postupu zadávania zákazky podľa § 117 ZVO bude zmluva uzatvorená medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom, ktorý splnil všetky podmienky účasti a predložil cenovú ponuku s najnižšou cenou za predmet zákazky. Zmluva nadobudne platnosť po podpise oboma zmluvnými stranami a činnosť po jej zverejnení v zmysle platnej legislatívy. 4) Všetky výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného alebo iného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to aj v prípade, že verejný obstarávateľ neprijme ani jednu z predložených ponúk alebo zruší tento postup zadávania zákazky. 5) Verejný obstarávateľ v súlade s § 11 zákona o verejnom obstarávaní neuzavrie zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ktorých subdodávatelia, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. Povinnosť sa vzťahuje aj na subdodávateľa po celú dobu trvania. Víťazný uchádzač je povinný nahlásiť objednávateľovi zmenu subdodávateľa, ak ku nej dôjde v priebehu platnosti zmluvy. Povinnosť zápisu do registra partnerov verejného sektora sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov. 6) Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií, nie je zamerané na spoločensky zodpovedné VO a zelené verejné obstarávanie.