Vyhlásené obstarávanie

Súťaž návrhov - Vyhotovenie nového návrhu UX a UI dizajnu Mobilnej aplikácie IDS BK – Cestujeme jednoduchšie


Detaily obstarávania

Obstarávateľ:
Bratislavská integrovaná doprava, a.s.
Typ obstarávania:
Súťaž návrhov
EU fondy:
Nie
Odhadovaná suma(Bez DPH):
-1,00
Mena:
Hlavný CPV kód:
79822500-7
Elektronická aukcia:
Neuvedené
Rámcová dohoda:
Neuvedené
Postup:
Otvorená
Dátum vyhlásenia:
31. August 2023
Lehota na predkladanie ponúk:
8. Október 2023
Dátum otvárania ponúk:
8. Október 2023
Ponuka musí platiť do:
Dátum neuvedený
Miesto otvárania ponúk:
Ďalšie info ku otváraniu ponúk:
Rozdelenie na časti:
Neuvedené
Zrýchlený postup:
Neuvedené
Dohoda o vládnom obstarávaní:
Neuvedené
Opakované obstarávanie:
Neuvedené
Chránená dielňa:
Neuvedené
Chránené pracovné miesto:
Neuvedené
Elektronické objednanie:
Neuvedené
Elektronická fakturácia:
Neuvedené
Elektronické platby:
Neuvedené

Opis obstarávania

Spoločnosť Bratislavská integrovaná doprava, a.s., so sídlom: Jankolova 6, 851 04 Bratislava, IČO: 35 949 473 má zámer obstarať nový návrh Mobilnej aplikácie IDS BK Cestujeme jednoduchšie so zameraním na používateľskú skúsenosť (UX dizajn) vrátane vizuálneho prevedenia (UI dizajn). Aplikácia (natívna Aplikácia pre Android aj iOS) od svojho vzniku v roku 2018 prešla postupným vývojom, hlavne po stránke zapracovania nových funkcií, ktoré zabezpečili vyššiu komplexnosť poskytovaných služieb. K týmto zmenám dochádzalo postupne, bez výraznej úpravy používateľského rozhrania. Čo v konečnom dôsledku viedlo k súčasným problémom: zastaralý, nekonzistentný dizajn s komplikovanou obsluhou. Aplikácia z pohľadu UX a UI nezodpovedá potrebám a očakávaniam používateľov. Cieľom vyhotovenia nového návrh UX a UI dizajnu Aplikácie je dobehnúť tento technologický dlh. Podrobný opis predmetu zákazky je súčasťou súťažných dokumentov a je pripojený k oznámeniu o vyhlásení súťaže návrhov ako príloha č. 1. Verejný obstarávateľ požaduje splnenie nasledovných podmienok účasti: 1.Účastník musí spĺňať podmienky účasti osobného postavenia podľa ustanovenia § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO. Splnenie uvedených podmienok účastníkom verejný obstarávateľ preverí na základe verejne dostupných registrov (Obchodný register SR, Živnostenský register SR, Register subjektov so zákazom účasti vo verejnom obstarávaní vedený ÚVO a pod.) t. j. účastník nemusí predkladať žiadne dokumenty, resp. podklady, avšak musí spĺňať uvedené podmienky; ak je účastníkom subjekt, pri ktorom verejný obstarávateľ nevie preveriť splnenie stanovených podmienok osobného postavenia na základe verejne dostupných informácií, je povinný predložiť doklady preukazujúce splnenie týchto podmienok; 2.Účastník musí spĺňať podmienky účasti finančného a ekonomického postavenia podľa ustanovenia § 33 ods. 1 písm. d) ZVO - prehľadom o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré je dostupný v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Na tento účel účastník predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky v súlade s predloženými podkladmi (kumulatívne) musí byť vo výške 50.000,00 Eur bez DPH. 3.Účastník musí spĺňať podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO. Na tento účel predloží doklady, ktorými preukazuje svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť, a to zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia súťaže s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Účastník predloží zoznam poskytnutých služieb, ktorý bude obsahovať minimálne jednu zákazku na poskytnutie rovnakých služieb ako je predmet zákazky v súlade s opisom predmetu zákazky za posledné tri roky od vyhlásenia súťaže a ktorým zároveň preukáže, že počas platnosti zmluvy poskytol služby vyhotovenia návrhu UX a UI dizajnu mobilnej aplikácie v minimálnej hodnote 10.000 EUR. V zozname poskytnutých služieb musí byť uvedené: a)identifikácia odberateľa/objednávateľa (obchodné meno a adresa), b)názov a stručný opis poskytovaných služieb, z ktorého bude možné posúdiť splnenie kritéria účasti, c)zmluvnú cenu zákazky v EUR bez DPH, d)lehota poskytnutia služieb, e)meno, priezvisko, funkcia a e-mailový kontakt na osobu odberateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť.

Doplňujúce informácie

Podrobné informácie o súťažných podmienkach sú uvedené v oznámení o vyhlásení súťaže návrhov, ktoré je súčasťou súťažných dokumentov.